וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: דג'וקוביץ' ניצח את פדרר בחצי הגמר

הסרבי להט עם 2:6, 6:7, ויפגוש בגמר את נדאל שגבר 6:7, 0:6 על פרר. בנשים: סרינה פרשה, נה לי מול שראפובה בגמר

נובאק דג'וקוביץ' השכיח הערב (שבת) את האכזבה מהדחתו המוקדמת בטורניר מדריד בשבוע שעבר וחזר לדהור בעונת החימר עם ניצחון גדול על רוג'ר פדרר בחצי גמר טורניר רומא (סך פרסים של 2.4 מיליו דולר).

המדורג ראשון בעולם, שדרס את ג'ו ווילפריד צונגה ברבע הגמר, המשיך בתנופה על החימר האדום בבירה האיטלקית וטייל ל-2:6 קליל על השוויצרי העייף במערכה הראשונה. במערכה השנייה פדרר החזיר מלחמה ושיפר את יכולתו, והשיג שבירה ראשונה כשחזר מנקודת משחק ל-5:5 וכפה שובר שוויון, אבל דג'וקוביץ' העלה הילוך, ניצח 4:7 וסגר עניין בתוך שעה ו-38 דקות, 2:6, 6:7.

בגמר מחכה לדג'וקוביץ' יריב מוכר בדמותו של רפאל נדאל, שגבר 6:7 0:6 על בן ארצו דויד פרר. פרר עלה בטירוף לדרבי בחצי הגמר והוביל 1:3, כשהוא מקשה על השור ממאיורקה בכל נקודה, אבל נדאל התייצב, חזר לעצמו מהר, ולקח את המערכה הראשונה לשובר שוויון, בו ניצח 6:8 אחרי 86 דקות צמודות.

המערכה השנייה כבר הייתה חד צדדית לחלוטין לטובת המדורג מספר 2 בעולם והוא ניצח אותה 0:6, בדרך לניצחון 12 ברציפות על פרר על מגרש חימר. נדאל כבר זכה חמש פעמים בטורניר באיטליה, ומחפש לקבוע שיא ולזכות בטורניר המאסטרס-1000 ה-21 בקריירה ותואר ה-ATP השלישי השנה (אחרי שזכה במונטה קרלו ובברצלונה).

נשים: סרינה וויליאמס פרשה

חצי גמר הנשים בטורניר רומא אמור היה לספק היום (שבת) הרבה אקשן ושני משחקים טובים. בפועל, חצי מהתוכנית לא יצאה לפועל, כשסרינה וויליאמס האמריקאית פרשה לפני משחקה מול נה לי הסינית בשל פציעה בגב התחתון.

"הרגשתי שהגב שלי תפוס ואני לא חושבת שזה זמן טוב להכריח את עצמי לשחק", אמרה סרינה המאוכזבת, "אני מעדיפה להירגע ולהיות מוכנה לחודשים הקרובים". כזכור, בעוד שמונה ימים בלבד יפתח הרולאן גארוס בפריס.

בחצי הגמר שכן שוחק, עברה מריה שראפובה הרוסיה את אנג'ליק קרבר מגרמניה, 3:6, 4:6 והיא תשחק בגמר מול נה לי. שתי שבירות בכל מערכה סידרו לשראפובה ניצחון תוך שעה וחצי, כשהיא חובטת ל-27 ווינרים. הגמר ייערך מחר ב-13:00 שעון ישראל.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully