וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס חזרו לחיים, פילדלפיה השוותה את הסדרה

36 נקודות של בריאנט סידרו ניצחון דרמטי 96:99 על אוקלהומה ו-2:1 בסדרה. פילי מחקה פיגור 15 מול בוסטון ואיזנה ל-2:2

עוד לילה חוויתי קיבלנו בין שישי לשבת בליגה הטובה בעולם. פילדלפיה מסרבת לאפשר לבוסטון לדלג עליה בקלות, וניצחון שלה 83:92 סידר לה שוויון בסדרת חצי הגמר שעומדת כעת על 2:2, כשהבשורה הטובה שנקבל לפחות עוד שני משחקים ביניהן. במשחק השני הלייקרס ידעו שכדי לחזור לחיים ולהשאיר את העונה הזו רלוונטית, הם חייבים ניצחון מול אוקלהומה. זה הסתיים עם 96:99 דרמטי אחרי תצוגת תכלית מרשימה ביותר של קובי בריאנט, שסיים עם 36 נקודות, כולל 14 ברבע האחרון, אבל עם אחוזים רעים מהשדה.

פילדלפיה - בוסטון 83:92 (2:2 בסדרה)

איזה משחק מצוין קיבלנו עם דרמה משובחת בסיום. הסיקסרס הצליחו למחוק פיגור של 15 נקודות מהמחצית הראשונה לניצחון שמחיה את הסדרה, שתימשך עם משחק מספר 5 ביום שני בבוסטון. מי שלא הגיע כמעט למשחק הוא קווין גארנט, שסיים עם תשע נקודות בלבד.

פילדלפיה לא נכנסה טוב למשחק וקלעה 12 נקודות בלבד ברבע הראשון, בעוד בוסטון החזירה עם 24 משלה והמשיכה לשלוט גם ברבע השני בדרך ליתרון 31:46. אלא שבפתיחת המחצית השנייה לו וויליאמס צלף שתי שלשות ויחד עם אנדרה איגודלה הפער קוזז ל-58:55, אבל פול פירס וקווין גארנט עוד הצליחו להשאיר את היתרון אצל הסלטיקס בסוף הרבע (63:59).

השוויון הגיע כשתדאוס יאנג קבע 63:63 ונותרו 10 דקות לשחק. יאנג המשיך לשמור את פילדלפיה בתמונה, והשוויון נשמר עד 1:38 דקות לסיום עם שלשה של רייג'ון רונדו. אלא שבשלב הזה בוסטון נעצרה, בעוד איגודלה עם שלשה משלו ונקודות מהקו של ג'ודי מיקס סגרו את הסיפור. איגודלה סיים משחק מצוין עם 16 נקודות, כמו גם אוון טרנר (9 ריבאונדים), בעוד לו וויליאמס קלע נקודה אחת פחות. אצל הסלטיקס פירס קלע 24, ברנדון באס ורונדו סיימו עם 15 כל אחד.

צפו בתקציר

לוס אנג'לס לייקרס - אוקלהומה 96:99 (2:1 בסדרה)

מי שחשב לראות את הת'אנדר משייטים לניצחון שלישי, קיבל דווקא תפנית קלה בעלילה. סדרת חצי הגמר הכי מסקרנת ממשיכה לספק את מה שהיא התחייבה עם עימות חזיתי בין קווין דוראנט לקובי בריאנט. אחרי שני התסכולים האחרונים, הפעם הכוכב הגדול של הלייקרס היה שם כדי לגמור את הסיפור ולהחיות את הסדרה. קובי לא החטיא אף אחת מבין 18 הזריקות שלו מהקו וקלע 14 מתוך 36 הנקודות שלו ברבע האחרון. מספיק ברור מה הלך הלילה בסטייפלס סנטר? למרות זאת, אם יש משהו שבכל זאת העיב על החגיגה האישית שלו היא העובדה שהוא קלע 9 מ-25 מהשדה.

כבר מהפתיחה נראה שמשהו לא טוב עובר על אוקלהומה שלא נראתה חדה בהתקפה וקלעה 15 נקודות בלבד ברבע הראשון, בזמן שהלייקרס פתחו עם ריצת 4:16, אותה השלים רמון סשנז עם דאנק, ודרק פישר היחיד שתיפקד בצד של הת'אנדר. משהו במומנטום התהפך ברבע השני כשדוראנט וראסל ווסטברוק נכנסו לעניינים, אבל מטה וורלד פיס עם שלשה חשובה עם הבאזר השאיר את היתרון אצל הלייקרס במחצית (47:50).

ווסטברוק הקפיץ את היתרון לשבע ארבע דקות לסיום הרבע השלישי, אבל אנדרו ביינום וסטיב בלייק מנעו ממנו לברוח והבטיחו מתח לרבע האחרון (69:70 לאולקומה בסיום הרבע). חצי דקה לסיום המשחק קובי הקפיץ את היתרון של הלייקרס לנקודה עם שתי קליעות מהקו. 12 שניות לסיום עבירה של ווסטברוק שלחה את מטה וורלד פיס לקו, הוא עשה את העבודה והקפיץ לשלוש. קנדריק פרקינס הוריד לנקודה, קובי החזיר עם שתי נקודות מהקו לשלוש, אבל ארבע שניות לסיום דוראנט ניסה שלשה שלא נכנסה, והלייקרס חגגו בסיום.

בסך הכל שישה שחקנים של לוס אנג'לס סיימו בספרות כפולות, כשביינום קלע 15, פאו גאסול, סשנז וסטיב בלייק 12 כל אחד, ומטה וורלד פיס סיים עם עשר. אצל המפסידים, מלבד דוראנט (31) היו אלה ווסטברוק וג'יימס הארדן שסיימו כל אחד עם 21 נקודות.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully