וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי יבנה עלתה לליגה הלאומית

2:2 יקר בחוץ מול אסי גלבוע, העלה את יוסי זוזוט ושחקניו לליגת המשנה בזכות שערי חוץ, אחרי תיקו מאופס במשחק הראשון

אסי גלבוע דרסה העונה כל דבר שעמד מולה במחוז הצפון של ליגה א'. היא הבטיחה את המקום הראשון בערך באמצע העונה ושייטה כל הדרך לצמד המשחקים המכריע על העלייה לליגה הלאומית. היא גם הוציאה 0:0 בחוץ ממכבי יבנה בשבוע שעבר ואפילו הובילה במשחק הגומלין אצלה בבית. אבל הכדורגל הוא ספורט אכזרי ומוכרע על דברים קטנים. במשחק הגומלין על העלייה לליגת המשנה, יבנה עקצה בחוץ פעמיים ותיקו 2:2 הספיק לה כדי לעלות בזכות שערי חוץ בסיכום שני המשחקים.

חגיגה גדולה ביציעים, כולל מספר אוהדים לא מבוטל שליוו את יבנה לצפון, חיכו לשתי הקבוצות בשריקת הפתיחה. אסי גלבוע ידעה שבתור הפייבוריטית ובעלת הבית, היא צריכה ליזום ואכן אחרי כמה התקפות טובות מהפתיחה, שניר גואטה מצא את הרשת בדקה ה-34, אחרי שהרמה של עידו אליהו עברה את יבגני קפלן והגיע לחלוץ, שכבש מעשרה מטרים.

המארחת המשיכה ללחוץ במטרה להשיג הכרעה וכעבור שש דקות אבי מלכה נתפס ברחבה על ידי אדיב שרעבי, מה שהוביל את איתן שמואלביץ' להצביע על הנקודה הלבנה. מלכה לקח אחריות, אבל בן ישי הדף בצורה נפלאה והותיר את הפיגור של יבנה מינימלי.

בדקה ה-64 הגיע השוויון של הצהובים. יניב אופיר, שנכנס תשע דקות בלבד לפני כן, בעט מרחוק כדור שהתגלגל בקלות לידיים של אוחיון. גבשושית אחת קטנה גרמה לשוער לשמוט ורפי סגל אמר תודה וכבש מקרוב את השער היקר. את 11 הדקות האחרונות יבנה העבירה בעשרה שחקנים, אחרי כרטיס אדום מטופש של אורי קרגולה, על נגיעת יד במרכז המגרש ומשם האקשן צבר תאוצה. יניב אופיר, איש המשחק, סיים מתפרצת ברשת בדקה ה-85 ויבנה הייתה בטוחה שזה גמור, אבל תומר ברוקס השווה בדקה ה-90 ואסי גלבוע יצאה כולה קדימה כדי להשיג עוד שער שיעלה אותה בתוספת הזמן. זה לא קרה והאורחים חגגו עלייה נהדרת.

המאמן המאושר יוסי זוזוט אמר בסיום: "אני מרגיש כאילו שאני מתחתן או שנולד לי ילד, כי זאת העיר שלי. התפללתי לאלוהים לעזור לעיר הזאת לעלות, תהנו ממנה בלאומית. בעונה הבאה יש לנו הבטחה מראש העיר לעשות מתקן יותר טוב ממה שיש לנו, הוא אמר לנו רק לעלות ליגה ולא לדאוג". אורי קרגולה הוסיף: "לבי לבי עם גלבוע, שגם הם צריכים להיות בלאומית. קבוצה שמסיימת כאלופה לא יכולה לא לעלות. עלינו בדרך הכי קשה שיכולה להיות, כשקיבלתי את האדום ידעתי שהשארתי קבוצה במצב קשה, התפללתי שהם יהיו שם בשבילי והם היו. אין מאושר מזה".

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully