וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: תקציב הקבוצה יעמוד על 18 מיליון שקל

18.5.2012 / 0:40

בישיבת הדירקטוריון הוחלט שהתקציב בעונה הבאה יהיה נמוך ב-4 מיליון שקל מהשנה. עדיין קיימת סבירות גבוהה שקליין יעזוב

בצל חוסר הוודאות סביב הישארותו של דני קליין בהפועל ירושלים, לוואלה! ספורט נודע שבמהלך ישיבת הדירקטוריון של הקבוצה הערב (חמישי) הוחלט שתקציב המועדון בעונה הבאה יעמוד על 18 מיליון שקל. עם זאת התקציב, הנמוך מזה של העונה הנוכחית שעמד על 22 מיליון שקל, עדיין מחכה לאישור סופי של גומא אגייאר.

במהלך הישיבה נקבע כי תוקם ועדה בראשותם של אפי אברמזון ויעקב לירז שתחל במשא ומתן עם קליין על חידוש חוזהו כמנכ"ל. אך למרות זאת, ולמרות הצהרותיהם של חברי הדירקטוריון החדשים על "רצונם שקליין יישאר", לוואלה! ספורט נודע כי לא בטוח כלל אם דני קליין ירצה להישאר בתנאים החדשים שייוצרו, והסבירות שהוא יעזוב עדיין גבוהה. "האווירה עדיין מתוחה מאוד", אמר גורם במועדון. "קשה לי להאמין שקליין יסכים להישאר תחת תנאים חדשים".

חלק מהדירקטורים העלו את האופצייה לקצץ בשכרו של המנכ"ל וכפיצוי להעניק לו אחוזים על גיוס כספים במקום משכורתו הנוכחית המוערכת בלמעלה ממיליון שקל לעונה, כשאהרון פוגל, ספונסר הקבוצה התומך בקליין, הביע את רצונו כי משכרותו של קליין לא תקוצץ.

כמו כן לא מעט מחלוקות התגלעו במהלך הישיבה. בדיון הסוער על התקציב, שנמשך כשעתיים, חלק מההדירקטורים החדשים הציעו שהתקציב יפחת, ובתגובה הטיח בהם פוגל: "אם הקבוצה לא תציג תקציב ראוי ולא תשתתף באירופה, מגדל לא תהיה חלק בהפועל". קלייין עצמו אמר הערב אחרי הישיבה: "אני לא מעוניין לדבר כרגע, יש לי הרבה מה לומר ואענה בעתיד על כל השאלות".


הערב סוכם: יחל משא ומתן לחידוש חוזהו של דני קליין

אהרון פוגל: "מי שינהל את הקבוצה צריך לקבל חופש מלא"

החשש של אנשי אגייאר: דני קליין יגיש תביעת מיליונים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully