וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "בושה וחרפה, לא מנצחים ככה"

15.5.2012 / 22:29

הירוקים זועמים על השער שנכבש בזמן שמשומר היה שרוע על הדשא. אלישע לוי: "לא הפועל ניצחה, אנחנו אלה שהפסדנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה מסיימת את 2011/12 בצורה הכי עגומה שיכולה להיות. אחרי שהירוקים לא הצליחו להבטיח מקום באירופה דרך הליגה, גם בגביע המדינה הם הסתבכו, והערב (שלישי) הם המשיכו רצף של 14 שנים ללא זכייה במפעל. שער ניצחון של נוסא איגייבור בדקה ה-92 סידר לאדומים זכייה שלישית ברציפות, ולצערם הרב של יניב קטן וחבריו, זה שוב נגמר בלי הנפה. לאחר המשחק נעצרו שני אנשים בגין הפרת סדר.

בסיום המשחק הצטבר כעס רב בחיפה על שחקני הפועל תל אביב, שהמשיכו לשחק על אף שאייל משומר שכב שרוע על הדשא. גורם במכבי חיפה אמר: "בושה וחרפה. הפועל תל אביב קבוצה לא ספורטיבית. ראית פעם קבוצת כדורגל שלא מוציאה כדור כששחקן פצוע? הם לקחו את הגביע בצורה הכי מכוערת שיש. אנחנו מאוד כועסים. הפועל עשתה מהלך לא ספורטיבי, הם היו צריכים להוציא את הכדור החוצה. לא מנצחים ככה. אפשר לבוא אליהם בטענות, אבל הפסדנו את הגביע בגלל שהחמצנו".

לאחר המשחק ביקש אלישע לוי מהשחקנים לקום מכר הדשא ולא לשבת. הוא ניגש להרים את עידן ורד, שהיה מאוכזב מאוד מהתוצאה. סיידו יאיא ניגש לנחם את טאלב טואטחה ודלה ימפולסקי שירד לחדר ההלבשה כשהוא ממרר בבכי. בסיום השחקנים לא מיהרו ללכת לקחת מדליות עד שאלישע לוי אמר להם: "כבדו את האירוע וקומו לקחת את המדליות".

אלישע לוי אמר לאחר המשחק: "אנחנו הפסדנו את הגביע, לא הפועל היא זו שניצחה. חבל לי על השחקנים שנתנו מעצמם הכל. חבל לי על הקהל שבא בהמוניו ותמך בנו. לא היה משחק גדול אבל היה קרב אמיתי. עשינו הכל כדי לנצח וחבל שעד שחזרנו ורגע לפני ההארכה ספגנו. אנחנו יכולים רק להצטער אבל זה הספורט. ברור שלקבוצה בסטדנדרטים שלנו המטרה הייתה שוב לזכות באליפות. היינו חסרי מזל היום. עשינו טעויות, בנינו קבוצה לא מספיק טובה במושגי מכבי חיפה. המועדון שלנו הוא חזק, נקי, יפה וצריך להפיק לקחים ולהסיק מסקנות".

עוד הוסיף המאמן: "אני חושב שהוצאנו העונה את המקסימום מכולם וידענו להתגבר על המשברים. בתקופה שלי הבאנו אליפות, ואנחנו ווינרים". על ההמשך שלו אמר: "עבדתי בטופ של הטופ, מועדון אירופאי לכל דבר, אני מאחל להם את כל הטוב שבעולם. אני צריך לחפש את האתגר הבא, ואם יווצרו התנאים והכימיה למקום שבו אוכל ללכת אליו, אני אלך. אני לא נבהל מכלום, באתי מלמטה". לוי גם התייחס לפרסום לפיו הוא סיכם בהפועל באר שבע, ואמר: "בניגוד לפרסומים, לא סיכמתי בהפועל באר שבע וגם לא ישבתי איתם עדיין. אני מציע שנמתין עוד שלושה ימים לפני שיתבררו הדברים".

שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' אמר: "זה שוב פעם מאכזב. הכי כואב לי על הקהל הנהדר ששוב הגיע בהמוניו ואכזבנו אותו, אבל אני מבטיח שיהיו עוד ימים יפים למכבי חיפה, כולל תארים. לא היתה מתנה יותר יפה לאלישע מגביע, אבל לא עשינו מה שאנחנו צריכים ולצערי שוב הפסדנו". על עתידו האישי במועדון אמר השוער הוותיק: "אצטרך לשבת עם מכבי חיפה, הבנתי שהם רוצים אותי ואני מקווה שהדברים יסתדרו לשביעות שני הצדדים".

עוד לפני המשחק, קיבלה מכבי חיפה בשורה מרה מאוד. מנהלה של המועדון במשך למעלה מ-20 שנה, דוד "לולו" ירון, הלך לעולמו. לאחרונה חלה ירון במחלה קשה ובסופו של דבר גם נכנע לה.

הפועל תל אביב - מכבי חיפה: הציונים

הפועל תל אביב זכתה בגביע המדינה

אלי טביב: ”הסיפור שלי עם הפועל תל אביב הסתיים”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully