וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 או 12 קבוצות בליגת העל? לני רקאנטי יכריע

15.5.2012 / 9:19

בעלי בני השרון שוקל עזיבה, מה שיגרור ירידה שלה ללאומית ביחד עם מ.כ הבקעה. במקרה כזה תהיינה רק 10 קבוצות

אז כמה קבוצות יהיו בעונה הבאה בליגת העל? אחרי הפרסום בוואלה! ספורט על כך שלא בטוח שבני השרון/הרצליה ומ.כ הבקעה יוכלו לשחק בעונה הבאה בליגה הראשונה, כעת מסתמן שהשאלה אם יהיו 10 או 12 קבוצות בעונה הבאה בליגה, תלויה בלני רקנאטי, בעלי בני השרון/הרצליה.

מ.כ הבקעה נראית כמי שבטוח לא תמשיך בליגה הבכירה. הבעלים דורון הרציקוביץ' החליט לתמוך העונה הבאה בקבוצה שהוא אוהד, הפועל תל אביב ובמועדון אישרו שבלעדיו אין שום סיכוי לשרוד בליגה הראשונה, בטוח לא בעזרת התמיכה שמקבלים כיום מהרשויות המקומיות.

הקבוצה שתחליף את הבקעה בליגה תהיה המנצחת בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בין הפועל תל אביב למכבי באר יעקב. הקבוצה השנייה בסדרה הזו תעפיל לליגת העל רק אם יהיה מספר אי זוגי של קבוצות בליגה, כאשר בשלב הזה, מי שתקבע את העובדה הזאת היא בני השרון/הרצליה. רקנאטי הביע חוסר שביעות רצון ממצב הקבוצה ומהתמיכה שהוא מקבל, ואינו מעוניין להעביר עוד עונה בתחתית הטבלה. מהסיבות הללו הוא שוקל את עתידו. החלטתו תתקבל כנראה עד סוף מאי.

במנהלת הליגה בחנו לאחרונה אפשרות לצרף קבוצה שלישית מהליגה הלאומית, אך לאחר בחינת כל האופציות, לא נמצאה קבוצה בעלת משאבים כלכליים מצד אחד, ואולם סביר מצד שני. אגב, גם באר יעקב כנראה תצטרך לנדוד לאולם בנס ציונה אם תעלה לליגת העל.

בתוך כך נמשכות השיחות הלא רשמיות בין הקבוצות לגבי שיטת המשחקים ומספר הזרים בסגל המותר בעונה הבאה. דיון רשמי בנושא יפתח לאחר הפיינל פור.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully