וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אתם שונאים את זה שאני לא סופר אתכם"

12.5.2012 / 23:07

אבי לוזון ירה לאחר ירידת מכבי פ”ת: ”לא מאמין בדיינים, העיקר שכולכם מבסוטים”. צפו במופע האימים של יו"ר ההתאחדות

ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה נפרדה היום (שבת) מהליגה הבכירה אחרי 21 שנים ברציפות. המלאבסים סיימו את המשחק הביתי עם עירוני רמת השרון ב-0:0 ובשל הניצחונות של הפועל באר שבע (1:3 על בית"ר ירושלים) והפועל חיפה (1:2 על הפועל פתח תקוה), משה סיני ושחקניו מסיימים במקום ה-14 עם 40 נקודות, שלוש פחות מהפועל באר שבע. בדיוק אותן שלוש נקודות שהורדו לקבוצה בבית הדין. אגב, עוד לפני המשחק אמרו במועדון: "במידה שנרד, נערער לבית המשפט העליון". למרות זאת, במועדון יודעים כי הסיכויים לזכייה בערעור נמוכים.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון תוקף את הצלם ניר קידר. ברני ארדוב
לפני הנאום החריף, הוא הספיק להתעמת עם הצלם ניר קידר. יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון/ברני ארדוב

התגובות הנסערות ביותר הגיעו מיושב ראש ההתאחדות אבי לוזון. בסיום המשחק לוזון התעמת עם הצלם ניר קידר ודחף אותו בצורה אלימה, ולאחר מכן פתח בנאום אימים מול המצלמות.

"הכל בסדר, מכבי פתח תקוה חיה, קיימת, נושמת, היא תשתקם ותעלה בחזרה ליגה תוך שנה אחת מהיום ותהיה עוד פעם 23 שנה בליגת העל, לפחות", אמר היושב ראש, "תהיו רגועים, הכל בסדר, אם זה מה שהשביע אתכם - אמא שלי היתה אומרת שיש הרבה אנשים של עין רעה ושמחה לאיד, אז אם הכל יצא בזה שמכבי פתח תקוה ירדה ליגה ולא מישהו שנפגע בנפש, דיינו. אני לא מאמין לא בדיינים, לא כלום, יש רק דיין אחד: בורא עולם, והוא יעשה צדק עם כולם. אבל יאללה, תיהנו מזה, תחגגו".

לאחר מכן החל לוזון פשוט להשתולל בראיון עם שדרי הקווים של צ'רלטון וערוץ הספורט, ואמר: "לא יכול להיות שמגישים ערעור בגלל שהפועל לוד הולכים מכות עם רמת גן. מה קשור למכבי פתח תקוה? שיהיה להם לבריאות. כולם שונאים כאן כוח, כולם שונאים את זה שיש כאן מישהו שלא סופר אתכם". שדרי הקווים שאלו את יו"ר ההתאחדות את מי הוא לא סופר, וזה ענה: "אתכם, את התקשורת, אני פשוט לא סופר את התקשורת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי פתח תקוה טל בן חיים. ברני ארדוב
שחקן מכבי פתח תקוה טל בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully