וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלקר: ”גועל נפש, בושה. מוציא את החשק מהכדורגל”

ביקורות קשות על ה-0:6 של בני לוד בעילוט. אנשי וייצמן-יער הודיעו: תפתח חקירה . עופר טלקר זעם. שיימן: ”שיתביישו”

קובי אליהו

איזו דרמה אדירה ציפתה לנו הערב (שישי) במחזור הסיום של הליגה הלאומית. שלוש קבוצות, הפועל רמת גן, מכבי הרצליה ובני לוד, כולן התייצבו למשחקים שלהן עם 34 נקודות בקופה, כשכרטיס אחד לליגת העל עומד על הפרק והאופציה של משחק הכרעה אפשרית בהחלט.

בסופו של יום, כל המוליכות ניצחו וסיימו עם 37 נקודות, מה ששולח את לוד ורמת גן, אותן שתיים שנלחמו בוינטר, למשחק הכרעה בשבוע הבא במושבה בפתח תקוה.

אלא שבליגה הלאומית כפי שהתרגלנו בשבועות האחרונים, הדברים לא נראים טוב. בעוד הפועל רמת גן התייצבה למשחק היום עם הפרש שערים טוב בהרבה מזה של יריבותיה, בני לוד ומכבי הרצליה נאבקו על המקום השני. הראשונה ניצחה את אחי נצרת 0:6 בעילוט בתוצאה חריגה ביותר וחלפה על פני מכבי הרצליה שגברה 0:1 על הפועל ירושלים.

אנשי וייצמן-יער יחקרו את המשחק בעילוט

התוצאה בעילוט החלה להכות גלים מיד עם שריקת הסיום למחזור. בסיום המשחק נכנסו אנשי חברת החקירות וייצמן-יער שנכחו באצטדיון, והודיעו לאנשי אחי נצרת שהם יזומנו לחקירה כבר בתחילת השבוע הבא. מנגד, יו"ר בני לוד, אבו סובחי, ששמע את הטענות שהחלו להגיע מהמגרשים האחרים, נראה עצבני מאוד והשמיע מילים קשות על מכבי הרצליה ויושב הראש שלה אריאל שיימן.

חבר הנהלת אחי נצרת, אחמד חילו, התייחס בסיום להודעה של וייצמן-יער בדבר חקירה של המשחק: "אני מסכים שזה לא נראה טוב, אבל זו תקופה בה הראש של השחקנים כבר לא במגרש. אני מזמין את וייצמן-יער לחקור. אני בטוח שאף אחד מהשחקנים לא עשה פה משהו בכוונה, אבל זה טבעי שיחקרו. אם ימצאו משהו, שיטפלו בזה. אחי נצרת תמיד הייתה מעורבת במשחקים מכריעים ואף פעם לא הייתה קשורה במשהו בלתי ספורטיבי".

שחקן אחי נצרת, זיו כבדה, סיכם: "בושה איך שנראינו. פשוט עצוב. אין לי איך להסביר את מה שקרה על המגרש".

שחקן בהפועל רמת גן אמר היום: "התוצאה באחי נצרת בכלל לא מפתיעה אותנו. בשבוע שעבר, כששיחקנו נגדם, השחקנים שלהם אמרו לנו: 'אין לכם מה להתאמץ כי גם ככה ניתן לבני לוד לנצח. חבל לכם על המאמץ, לוד תעלה ליגה'".

גורם נוסף ברמת גן אמר: "אני מקווה מאוד שיעשו בדיקה יסודית על מה שקרה בעילוט. אין שום סרט שהם מפסידים 6:0, גם אם מילאן הייתה משחקת שם".

אריאל שיימן: "הרבה אנשים צריכים להתבייש"

במכבי הרצליה מאוד כעסו על הארועים בעילוט. הקבוצה מהשרון נכנסה למחזור עם הפרש שערים 17+, בעוד לבני לוד היה הפרש שערים 15+, אבל ה-0:6 של האחרונה העלה אותה למקום השני, בזמן שהרצליה מסתפקת ב-0:1 על הפועל ירושלים. אגב, עד המשחק היום אחי נצרת ספגה 15 שערים בביתה העונה. היום היא ספגה שישייה.

יו"ר הרצליה, אריאל שיימן, אמר בסיום: "אני לא רוצה להתעסק בדברים לא יפים. מי שצריך להתבייש - שיתבייש. יש שם הרבה אנשים שצריכים להתבייש. אני אומר דבר אחד - אי אפשר לשחק כדורגל בפחד. אני מאמין שאם היה משהו לא בסדר, יטפלו בו כמו שצריך לעשות את זה".

מאמן הרצליה, עופר טלקר, היה הרבה יותר חריף: "הרבה דברים נאמרו על המשחק בין לוד לנצרת והם התבררו כנכונים. אני לא רוצה לדבר על הגועל נפש שהיה שם. הקבוצה שלי הייתה הכי טהורה העונה. צריך לראות את הקלטת. קיבלתי הודעות טקסט ואנשים אמרו שזה בדיחה מה שהיה שם, זו בושה. לבוא ולשמוע דבר כזה מוריד את החשק מהכדורגל שלנו".

גורם במכבי הרצליה הוסיף: "אזברגה אמר לפני המשחק שהדיבורים הם גזענות, אבל הגזענות האמיתית הייתה על הדשא בעילוט".


השוער אבי איבגי אמר בסיום: “שמענו על שני הגולים של רמת גן, זה היה בום חזק. זאת הרגשה קשה, אבל זה הכדורגל. עשינו עונה מצוינת וצריך לפרגן לעופר טלקר ולכולם. סיימנו עם ההגנה הכי טובה בליגה. סיימנו בהרבה תוצאות של תיקו אפסו אם היינו גונבים עוד גול באחד המשחקים יכולנו לעלות ליגה. זה ההבדל ביננו לבין רמת גן ולוד. לא ראיתי מה הלך בעילוט, אבל היה לי קשה לשמוע שאחרי רבע שעה היה 0:3. זה היה די מוזר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מוחמד קבהא: "מקווה שהמשחק נגד הפועל רמת גן יהיה ספורטיבי"

בבני לוד ידעו היטב שתשתמענה טענות רבות על הקלות בה ניצחה הקבוצה את אחי נצרת ועל התוצאה הגבוהה - 0:6, אחרי שהקבוצה כבשה שלושה שערים כבר אחרי 19 דקות.

הקפטן, מוחמד קבהא, סיכם: "עשינו את המשחק קל. באנו חדים, כבשנו שערים מהירים וזה מה שרצינו. עשינו את העבודה ואנחנו בשלב המכריע. לא מעניין אותי מה אומרים ועל מה מדברים. ידענו שאם נבוא מוכנים נהיה בשלב המכריע. אני מקווה שיהיה משחק ספורטיבי בשבוע הבא אחרי מה שהיה בווינטר".

מוראד אבו ענזה, שכבש צמד קליל, אמר בסיום: "עשינו את המשחק פשוט וקל. שיחקנו עם ארבעה חלוצים ועם קובי חסן שבישל שני שערים ועשינו את שלנו במחצית הראשונה. מה שהיה בוינטר שכחנו אותו. כל אחד קיבל את העונש שלו בצדק ואנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק".

הבלם יקיר שינה אמר: "הוכחנו שאנחנו גברים ונלחמנו כמו אריות. כשהפסדנו 5:1 בשבוע שעבר אף אחד לא דיבר על התוצאה. נעשה פה צדק מבחינת הפועל רמת גן ובני לוד וזה מוכיח שאנחנו יכולים לסיים את המשחק בצורה מכובדת ולא כמו שקרה בפעם הקודמת".

קרלוס צ'קאנה: "בכיתי כל הדרך למגרש"

בהפועל רמת גן נרשמה התרגשות גדולה. עד הדקה ה-87 הקבוצה הייתה בפיגור 2:1 נגד הפועל רעננה ונראתה בדרכה הבטוחה לעוד עונה בליגה הלאומית, אבל צמד מאוחר של אורן ניסים וקרלוס צ'קאנה, העניקו לאורדונים ניצחון.

כ-100 אוהדים המתינו לשחקנים ביציאה מחדרי ההלבשה והרימו את צ'קאנה על הכתפיים. החדשה הפחות טובה מבחינת רמת גן היא שממאדו צ'אם, שכבש היום את השער הראשון, מוצהב ולא יוכל לשחק בשבוע הבא נגד בני לוד. לעומתו, טל חן ישוב מהרחקה ויעמוד לרשותו של פרדי דוד.

צ'קאנה היה נרגש מאוד בסיום וסיפר: ""כל מה שאני יכול לתת בשביל הפועל רמת גן מגיע מלמעלה. ממישהו שהלך לפני כמעט חמישה חודשים והוא שומר עליי. הוא היה הבנאדם הכי גדול בחיים שלי, הבן שלי איגור, והוא נתן לי את שער הניצחון. לפני שהוא נפטר הוא רצה שנעלה ליגה, בשביל ניר ארקין וכל האוהדים שהוא אהב פה ברמת גן. בכיתי כל הדרך היום מוינטר עד לפה. עשינו עבודה קשה עד הסוף, לא ויתרנו על שום התקפה ונראה מה קורה בשבוע הבא. אם אני יכול להישאר כל החיים בישראל, אני אהיה פה".

עומר בוקסנבוים הוסיף: "ידעתי שאם נכבוש שער שווין אפשר לעשות את זה. כל כך מגיע לקרלוס צ'קאנה וכל השחקנים שמחים בשבילו. הוא איש מדהים שמגיע לו בגדול - מגיע לו הרבה יותר. נתכונן למשחק הזה כמו לכל משחק. חבל שהיה לחץ בשבועות האחרונים בגלל השיטה של הקיזוז. השמחה הייתה גדולה בגלל השערים בדקות האחרונות, אבל יש עוד משחק שאנחנו מצריכים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully