וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס זכתה באליפות איטליה לעונת 2011/12

הגברת הזקנה ניצחה 0:2 את קליארי וניצלה הפסד 4:2 של מילאן לאינטר, כדי להבטיח זכייה באליפות 28 בתולדותיה

מזל טוב! אחרי תשע שנים, אולי תשע השנים הקשות בתולדות מועדון הפאר הזה, יובנטוס זכתה הערב (ראשון) באליפות איטליה. הגברת הזקנה ניצחה 0:2 את קליארי בחוץ וניצלה את ההפסד 4:2 של מילאן בדרבי לאינטר כדי להגדיל את הפער בצמרת לארבע נקודות מחזור אחד לסיום העונה. יובה עם אליפות מספר 28 בתולדותיה, בעוד הרוסונרי יסיימו את העונה ללא שום תואר. בנוסף, יובנטוס תוכל לזכות בדאבל שלישי בהיסטוריה אם תנצח בגמר הגביע האיטלקי את נאפולי.

מירקו ווצ'יניץ' שחקן יובנטוס. GettyImages
יש אליפות. שחקני יובנטוס חוגגים/GettyImages

אינטר - מילאן 2:4

כמה מר, כמה מר הערב הזה מבחינת מילאן. לא רק שהקבוצה של מסימיליאנו אלגרי הפסידה בדרבי 4:2 לאחר שכבר הובילה 1:2 וסגרה עונה עם שני הפסדים לאינטר, אלא היא גם איבדה את האליפות ליובנטוס לאחר הפסד כל כך כואב בדרבי. דייגו מיליטו כבש שלושער והוביל את הנראזורי לניצחון מרשים במיוחד בדרבי לוהט ומצוין של מילאנו. מי שיכול להרגיש מאוד מתוסכל הערב הוא זלאטן איברהימוביץ', שיסגור עונה ראשונה מאז 2003/4 בה הוא לא זוכה באליפות.

אינטר מקבלת במשחק הזה בחזרה את הקפטן הוותיק חאבייר סאנטי, שלא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים בגלל פציעה. לעומת זאת, דז'אן סטאנקוביץ' שגמר את העונה ייעדר ומי שיחליף אותו בהרכב יהיה הקולומביאני פרדי גוארין. ביום רביעי האחרון אינטר הפסידה 3:1 לפארמה, וזה ההפסד הראשון של הקבוצה בעידן של המאמן סטרמאצ'יוני, יהיה מאוד מעניין לראות אם הנראזורי יצליחו לצאת מזה.

בדקה ה-12 הייתה קרובה מילאן לכבוש לאחר שמסירת רוחב מצוינת של רוביניו מצאה את זלאטן איברהימוביץ', שבעט מחמישה מטר מעל השער. החמצה קשה. שתי דקות בלבד חלפו ואינטר הענישה. כדור חופשי של ווסלי סניידר מצא את וולטר סמואל, שהצליח להוריד לדייגו מיליטו, שדחק מקרוב את ה-0:1 לאינטר. בדקה ה-30 הגיעה מילאן לעוד הזדמנות לא רעה, כשמארק ואן בומל בעט חזק מ-22 מטר, ז'וליו סזאר קלט. בדקה ה-33 הגיעה אינטר להזדמנות מצוינת כשהגבהה של ווסלי סניידר מצאה את אסטבן קמביאסו, שנגח מצוין, כריסטיאן אביאטי הדף, ספק בפנים, ספק בחוץ. דקה חלפה ואיברהימוביץ' גם הגיעה להזדמנות גדולה, אך סזאר הצליח לבלום אותו נהדר באחד על אחד. בדקה ה-44 הצליחה מילאן לאזן לאחר שקווין פרינס בואטנג זרק את עצמו ברחבה וסחט פנדל. איברהימוביץ' בעט כדור אדיר לפינה וקבע 1:1. במחצית הראשונה איבדה מילאן את דניאלה בונרה וכריסטיאן אביאטי שנפצעו.

דקה אחת בלבד בתוך המחצית השנייה הכניס רוביניו מסירת עומק לזלאטן איברהימוביץ', שעבר את השומר שלו ובעט נהדר פנימה את ה-1:2 של מילאן. בדקה ה-50 הייתה ראויה אינטר לפנדל משל עצמה, אך השופט התעלם. אינטר הצליחה לאזן בדקה ה-52 לאחר שאינאציו אבאטה ביצע עבירה מיותרת ברחבה על מיליטו, שבעט בעצמו את הפנדל לחיבורים וקבע 2:2. בדקה ה-55 נגח איברהימוביץ' כדור אדיר לדשא, סולי מונטארי המשיך מקרוב, אך החמיץ ברשלנות. בדקה ה-70 קיבל אבאטה מסירת עומק ברחבה ובעט טיל מ-14 מטר, סזאר הדף. בדקה ה-72 בעט סניידר כדור מצוין מ-20 מטר, אמליה קלט. בדקה ה-78 ראינו פנדל נוסף, כשהפעם אלסנדרו נסטה נגע בידו ברחבה והוסיף חטא על פשע כשבעט את הכדור לעבר הקוון. את מיליטו זה לא עניין והוא בעט טיל לחיבורים כדי לקבוע 2:3. בדקה ה-88 הצליחה אינטר להכריע את המשחק סופית כשמייקון שיגר פצצה אדירה מ-25 מטר לחיבורים וקבע 2:4.

קליארי - יובנטוס 2:0

כמה רגש, כמה רגש התפרץ הערב באצטדיון סנטליה. יובנטוס, שעברה עונות קשות, חוותה ירידת ליגה בעקבות פרשת הקאלצ'ופולי ואיבדה גם שתי אליפויות בשל כך, סגרה מעגל בצורה הכי מרשימה, מרגשת ויפה שיש. יובנטוס ניצחה 0:2 את קליארי בחוץ משערים של מירקו ווצ'יניץ' ועצמי של מישל קאניני וזכתה באליפות ראשונה מאז 2002/3 ו-28 בתולדותיה כשהי אקרוב לסגור עונה ללא הפסד (למעשה חסר לה רק המחזור האחרון של העונה הנוכחית). בעקבות הניצחון, הגדילה יובה את הפער בצמרת לארבע נקודות מחזור לסיום העונה מה שמספיק לה כדי להבטיח תואר מרגש מאוד לאנטוניו קונטה ושחקניו.

יובה עלתה ליתרון כבר בדקה השישית כשמסירת עומק של לאונרדו בונוצ'י הכניס מסירת עומק למירקו ווצ'יניץ', שנותר לבד מול מיקאל אגאצי ובעט בין רגליו פנימה את ה-0:1. השער היה צריך להיפסל, שכן החלוץ המונטנגרי היה בנבדל ברור. בדקה ה-26 הוחלף סטפן ליכשטיינר, שנפצע בצורה קשה מאוד. מרטין קסארס נכנס במקומו. בדקה ה-45 יובנטוס כמעט הכפילה את היתרון שלה לאחר שקסארס מצא את סימונה פפה, שבעט מזווית קשה סמוך לקורה.

יובנטוס ניצלה משחק נרפה מאוד של קליארי והצליחה לשמור על היתרון שלה. בדקה ה-74 כשמסירת רוחב ניתזה דווקא מרגלו של מישל קאניני לשערו הוא בדרך ל-0:2. יובה הצליחה לשמור על היתרון שלה עד הסיום, ועם השריקה אלפי אוהדי הקבוצה לא ידעו את נפשם מרוב אושר ופרצו בהמוניהם אל כר הדשא כדי לחגוג את התואר המרגש כל כך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. Valter Parisotto, AP
אליפות ראשונה אחרי תשע שנים. בופון חוגג עם האוהדים/AP, Valter Parisotto

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully