וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בני יהודה: דלה איינוגבה חתם לשנתיים נוספות

השוער המצוין האריך את חוזהו: "אוהב את המועדון, רוצה אליפות". הזהובים יצאו לסכנין בקרב על אירופה (ש', 17:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מלכי השערים של שתי הקבוצות כבשו 14 כל אחד, פדרו גלבאן בבני יהודה וקוסטדין אזורוב בבני סכנין.

* בני יהודה השיגה עד כה את מאזן הנקודות הכי גבוה (10) במהלך הפלייאוף העליון.

* בני יהודה הפסידה פעם אחת בשבעת משחקי הליגה האחרונים.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

שחקני בני סכנין השביתו הבוקר את אימון הקבוצה, זאת לאחר שלא קיבלו את משכורות חודש מרץ. השחקנים הודיעו להנהלת הקבוצה כי מדובר בצעד מחאתי, כנגד ההחלטה להשבית את שכרם.

יש לציין כי השחקנים הגיעו למתחם האימונים, אבל לא החלו את האימון. יחד עם זאת, השחקנים הודיעו כי יגיעו למשחק נגד בני יהודה. בסכנין מעריכים כי ההחלטה הסופית התקבלה בקרב השחקנים אתמול, אם כי מדובר במהלך שתוכנן לפני מספר ימים. שחקן בקבוצה אמר: "כבר תקופה ארוכה שמבטיחים לנו את הכסף. אי אפשר לשחק כשלא משלמים לך".

יו"ר סכנין שאהר חלאיילה מסר בתגובה: "השחקנים יישאו בתוצאות". בקבוצה הבטיחו לשחקנים כי עד השבוע הבא העניין יוסדר, והבהירו שהם לא מאמינים שהשחקנים יבצעו סנקציות נוספות. הבעיות הכלכליות של המועדון מדאיגות מאוד את חברי ההנהלה לקראת הקיץ, ושוב קיים ספק לגבי יכולתם לגייס את תקציב המינימום ולהחתים שחקנים דוגמת קוסטדין אזורוב שמסיים את חוזהו.

מעבר להשבתת האימון, המאמן שלומי דורה העביר אסיפת וידיאו לקראת המשחק. דורה מתכנן שינוי אחד לפחות כשחאלד חלאיילה ישוב למרכז המגרש במקומו של פיטר אמבמבה כשעלא אבו סלאח יוסט בחזרה למרכז ההגנה. המאמן גם מתלבט בין אוהד קדוסי לבין חאמד גנאים.

בני יהודה:

אחרי ההודעה על מינויו של דרור קשטן לתפקיד מאמן הקבוצה בעונה הבאה, בני יהודה הבטיחה גם את הישארותו של אחד משחקני המפתח שלה. דלה איינוגבה, שוערה הניגרי המצוין של הקבוצה שהיה חתום על חוזה לעונה הבאה, חתם היום (שישי) לשנתיים נוספות במועדון.

"בני יהודה זה המועדון שלי עמוק בלב ואני החלטתי להישאר", אמר איינוגבה לאתר הרשמי. "אני רוצה להתמקד ולהביא את עצמי מוכן ככל האפשר לקראת העונה הבאה, לא כמו העונה האחרונה שבה לקח לי זמן להחזיר את הראש למועדון. אני רוצה לנסות שנעשה משהו מיוחד בשנה הקרובה ואני מרגיש שנהיה יותר טובים מהעונה האחרונה. בסופו של דבר כל שחקן רוצה לשחק באירופה ובמועדון מהגדולים בעולם אבל כרגע אני עם הלב. אני חושב שהעונה אנחנו יכולים להתמודד על האליפות סוף סוף. אם קרית שמונה הצליחה אז גם אנחנו יכולים וזאת הסיבה המרכזית שנשארתי. אני רוצה להודות לקהל על התמיכה והסבלנות, מהרגע ומהיום הראשון שלי בקבוצה הם נתנו לי גב ואני מאוד מעריך את אהבתם ואוהב אותם בחזרה".

משה דמאיו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "במסגרת שיתוף הפעולה בין ברק אברמוב וביני, החתמנו את איינוגבה לעוד שנתיים נוספות". בהתייחסו לנושא הבעלות על הקבוצה, מסר דמאיו: "לקבוצת הרכישה יש את האפשרות לממש את ההסכם עד לסוף חודש מאי. עד מועד זה הם יודיעו על כוונותיהם". כזכור השבוע פורסם לראשונה ב-וואלה! ספורט כי הסכם השותפות בין אברמוב לדמאיו נמצא על סף חתימה והחתמתו של איינוגבה לשנתיים נוספות, רק מחזקת את העובדה כי השניים כבר משתפים פעולה ביניהם בכל הנוגע להכנות הקבוצה לעונה הבאה.

בתוך כך, ערכה הבוקר הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק. במקרה של ניצחון, עשויים הזהובים להעפיל למקום השני בטבלה, במידה שהפועל תל אביב תאבד נקודות באשדוד. המאמן יוסי אבוקסיס יערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר עוז ראלי יפתח במקומו של שלו מנשה. הקשר סובל ממתיחה בשריר רגלו ולא יהיה בסגל. שאר ההרכב יהיה זהה להרכב שפתח בניצחון על מכבי חיפה במחזור הקודם.

יעמדו למבחן

בני סכנין: חאלד חלאיילה

אחרי הצעד שלקחו השחקנים הבוקר כאשר השביתו את האימון, מחר הקפטן יצטרך לשמש כדוגמא שלא משנה מה קורה מחוץ למגרש, במשחק עצמו השחקנים יגיעו מחוייבים. זלזול של חלאיילה במשחק וסביר להניח ששאר השחקנים ייגררו אחריו.

בני יהודה: דלה איינוגבה

שלושה מחזורים לפני סיום העונה ובבני יהודה כבר מביטים אל העתיד. כאמור, המועדון הודיע על הארכת חוזהו של איינוגבה בשנתיים נוספות ובכך ניתנה החותמת הסופית על חשיבותו וחיוניותו של השוער הניגרי להצלחת המועדון. אין ספק שאיינוגבה הוא השחקן המצטיין של הזהובים העונה וכעת הקבוצה תצטרך אותו בכושר שיא בשלושת המשחקים הקריטיים שנותרו במאבק על כרטיס לאירופה עד סיום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, אחמד קאסום, מהראן ראדי, אוד קדוסי (חאמד גנאים), קוסטדין אזורוב.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully