וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן פארדיו על סיסה: "שער העונה, פשוט גאוני"

גם בניוקאסל המומים מהצמד הנהדר של פאפיס סיסה מול צ'לסי, פארדיו: "מיוחד מאוד. די מתאו שיבח: "סיסה לוהט, הכל נכנס לו"

צפו בצמד המדהים של פאפיס סיסה

פאפיס סיסה הוא ללא ספק השחקן הכי לוהט בליגה האנגלית. אתמול (רביעי) חלוצה של ניוקאסל כבש צמד מדהים ב-0:2 של המגפייז על צ'לסי, והעלה את המאזן שלו ל-13 שערים ב-12 משחקים. "כמו כל חלוץ, אני רק רוצה לכבוש", אמר סיסה, שסיפר על השערים: "בגול השני הכדור נהדף אליי, ופשוט בעטתי בכל הכוח. השער הגיע בזמן חשוב, כי הם לחצו עלינו וזה שיחרר אותנו".

השערים של סיסה הם כמובן מקור לאופטימיות עבור מנצ'סטר יונייטד, שמתפללים שמנצ'סטר סיטי תאבד נקודות מול אותה ניוקאסל בקרב על האליפות. "ננסה לנצח את סיטי בשבילנו, לא בשביל יונייטד", אמר דמבה בה, "אנחנו רוצים את המקום הרביעי ולהעפיל לליגת האלופות".

גם מאמן ניוקאסל אלן פארדיו מחמיא לסיסה, הרכש הכי יעיל באנגליה והג'וקר הכי מפתיע, שאולי שינה עונה שלמה. "חשבתי שננצח 0:1, כי נתנו הגנה גדולה, אבל השער השני היה מיוחד מאוד, שפשוט מסכם את הכל", אמר פארדיו על החלוץ שלו, "הוא פשוט מרגיש שהוא עומד לכבוש בכל פעם שהוא נמצא ליד השער. זה כבר היה לקראת הסוף, והוא החליט ללכת על הבעיטה הזאת. זו כנראה שער העונה, פשוט גאוני".

אפילו שחקני צ'לסי נראו המומים מהשער של סיסה. פארדיו מספר ש"אמרתי לדידייה דרוגבה בסיום, 'קדימה, אפילו אתה חייב להריע לו אחרי שער כזה'".

מנגד, צ'לסי רשמה הפסד מאכזב, כשהיא מתכוננת לשני משחקי העונה שלה: גמר הגביע מול ליברפול וגמר גביע האלופות מול באיירו מינכן. גם רוברטו די מתאו היה חייב להתייחס לשני השערם הנפלאים שהוא ראה: "לסיסה היו שתי בעיטות לשעבר, והוא כבש שני שערים. אני לא חושב שהוא ידע מה הוא עושה. זו הייתה בעיטה מוזרה, שהלכה לפינה הרחוקה. אבל סיסה לוהט עכשיו, וכל מה שהוא נוגע נכנס פנימה".

אולי צ'לסי משלמת את המחיר על הלו"ז העמוס שלה בתקופה האחרונה. "הקצב שלנו לא היה טוב, במיוחד במחצית הראשונה", אומר די מתאו, "זה היה המשחק השישי שלנו ב-17 ימים, אבל מגיע קרדיט לניוקאסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully