וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "בלו אחד הטובים באירופה, מקווה שיישאר"

מאמן מכבי ת"א שיבח את הפורוורד אחרי הטיול מול הבקעה וגם את שון ג'יימס. אבי אשכנזי: "קשה להחזיק פה בלי הכוכב שלך"

מכבי תל אביב לא התקשתה לעלות הערב (רביעי) ליתרון 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, לאחר שהביסה את מ.כ. הבקעה 76:99. הקבוצה של דיוויד בלאט נהנתה מרבע שלישי של 15:32 כדי לחפות על מחצית ראשונה בינונית למדי, ולא הראתה סימנים רבים של עייפות למרות העומס הרב שלאט לאט מתפוגג.

"המחצית הראשונה לא הייתה בשליטתנו", הודה דיוויד בלאט בסיום. "הבקעה הגיעה חדה והקשתה עלינו. במחצית השנייה התעוררנו ונראינו כמו שאנחנו צריכים לשחק. הם משחקים בלי פול דילייני, שהוא שחקן משמעותי מאוד שלהם". המאמן הצהוב נשאל על המצטיין הערב, שון ג'יימס, ואמר: "בכל פעם שלשון ג'יימס הייתה הזדמנות לשחק הרבה דקות, הוא ענה על הציפיות ומעבר לכך. לפעמים כשיש סגל רחב, מישהו סובל ושון סבל לא מעט השנה. הוא היה MVP של הליגה פעם והבאנו אותו בגלל היכולות המדהימות שלו".

לבסוף, על דייויד בלו שצפוי לפרוש או לעזוב בתום העונה אמר בלאט: "הוא היה ונשאר אחד מהשחקנים בעמדה 4 הכי טובים באירופה. לא מעט מההצלחות שלנו קשורות אליו. אני מקווה מאוד שהוא יישאר במכבי".

שון ג'יימס עצמו היה כמובן מרוצה מאוד גם כן: "הרגשתי נהדר והתרגשתי מאוד כי זה היה המשחק הראשון שלי בפלייאוף עם מכבי. ניסיתי לשחק חזק גם בהגנה וגם בהתקפה". הסנטר התייחס לשאלה האם הסדרה הזו נמצאת בכיס של הצהובים: "אם נעשה מה שאנחנו צריכים לעשות, הסדרה תהיה לנו קלה".

מנגד, המאמן המפסיד אבי אשכנזי אמר: "הקבוצה שלנו קצרה. קשה לנו מאוד לשחק כאן ביד אליהו במשך 40 דקות ולשמור על משחק צמוד. לצערי, התחלנו את המשחק עם קבלת החלטות לא טובה בהתקפה. אתה חייב להיות כאן עירני כל הזמן. קבלת ההחלטות בפתיחת המחצית השנייה לא היו טובות וחבל. קשה להחזיק קבוצה בסדרה בלי השחקן הכי טוב שלנו. זו משימה קשה גם בצד המנטאלי וגם בצד המקצועי. אני מקווה שבמשחק הבא נשחק יותר טוב אצלנו בבית".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully