וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד זכתה באליפות ספרד

הבלאנקוס עשו את העבודה עם 0:3 מוחץ מול בילבאו. היגואין, אוזיל ורונאלדו כבשו. ברצלונה-מלאגה 1:4, שלושער למסי

זהו זה. מאבק האליפות המרתק ב'לה ליגה', שידע אי אילו תהפוכות במהלך העונה, הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם זכייתה של ריאל מדריד באליפות ספרד אחרי 0:3 על אתלטיק בילבאו. זו האליפות מספר 32 בתולדות המועדון מהבירה והראשונה אחרי שלוש שנים בהן ההגמוניה הייתה אצל היריבה הגדולה ברצלונה.

הבלאנקוס הגיעו לסן מאמס, למשחק חוץ לא פשוט מול בילבאו, אולם כבשו צמד מהיר מרגלי גונסאלו היגואין ומסוט אוזיל ושער נוסף של כריסטיאנו רונאלדו והבטיחו את התואר, שני מחזורים לסיום העונה. לאחר 36 משחקים, ריאל מקדימה את ברצלונה בשבע נקודות והיא השיגה את ניצחונה ה-30 ואף הגיעה ל-115 שערי ליגה. עד לסיום העונה, ז'וזה מוריניו, שזכה באליפות בליגה רביעית בקריירה, ינסה להוביל את ריאל ל-100 נקודות עגולות ויפות.

לפני כן, ברצלונה לא ויתרה ומצידה צימקה זמנית את הפער לארבע נקודות עם 1:4 קל על מלאגה, כאשר ליאונל מסי ממשיך לעשות את דרכו למלכות השערים עם שלושער נוסף. הקרב על אירופה נמשך ומי שנהנת מהצלחה היא מאיורקה, שעם תומר חמד ודודו אוואט בהרכב, ניצחה 0:1 את ראיו וייקאנו ועלתה למקום השביעי, שמוליך לליגה האירופית. בטיס ניצחה בדקה ה-90 את הדרבי עם 1:2 על סביליה. אתלטיקו מדריד וריאל סוסיאדד נפרדו ב-1:1. סראגוסה שמרה על סיכוי להינצל עם 0:1 על לבנטה. ולנסיה ניצחה 0:4 את אוסאסונה.

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 3:0

הבלאנקוס ידעו ששלוש נקודות בסן מאמס הגועש יעניק להם את התואר באופן סופי והם לא השאירו מקום לטעויות, כשתקפו בחמת זעם מן הרגע הראשון. ריאל המשיכה את סדרת ההצלחות שלה באצטדיון בבילבאו, בו ניצחה בפעם השביעית בשמונה ביקורים ולמעשה גברה על הבאסקים ב-15 מתוך 16 הפעמים האחרונות.

בילבאו, שמרוכזת בשני הגמרים החשובים שמצפים לה, הליגה האירופית וגביע המלך, לא הייתה מרוכזת ואיפשרה לאורחים להשתלט על המשחק, כשכריסטיאנו רונאלדו מחמיץ פנדל שני תוך שבוע כבר בדקה ה-12. אבל בשמונה הדקות הבאות הגיעו התותחים הכבדים האחרים והכריעו את המשחק. גונסאלו היגואין (16) ומסוט אוזיל (20) הבקיעו שני שערים יפים מאוד, כשבילבאו גם זכאית לפנדל בין לבין. בדקה ה-50 רונאלדו כבש סופסוף, אבל בשל השלושער של מסי, הוא בפיגור שני שערים במירוץ לפיצ'יצ'י.

ריאל פתחה בלחץ אדיר והגיע לשתי הזדמנויות טובות תוך שתי דקות, אבל נבלמה. בדקה ה-12 ריאל הייתה קרובה. סרחיו ראמוס נגח כדור קרן, חאבי מרטינז נגע בידו בתוך הרחבה והשופט שרק לפנדל. אלא שכריסטיאנו רונאלדו בעט בצורה איומה למרכז השער וגורקה אירייסוס הצליח להדוף עם הרגליים. חלפו ארבע דקות וזה כבר נכנס. רונאלדו העביר לאוזיל, שנתן בנגיעה להיגואין והארגטינאי שלח בעיטה אדירה לחיבורים, 0:1 לריאל. מיד לאחר השער, פנדל היה צריך להישרק לטובת בילבאו אחרי יד ברחבה, אבל זה לא קרה ובדקה ה-20 ריאל התקרבה צעד נוסף למטרה. רונאלדו מצא את אוזיל בכדור אדיר והפעם היה זה תורו של הקשר לכבוש מקרוב, 0:2. בילבאו השתלטה על המשחק וכמעט צימקה, אבל קסיאס סיפק כמה הצלות ובדקה ה-38 אוזיל הדביק כדור למשקוף.

בדקה ה-50 זה נגמר סופית, כשכדור קרן של צ'אבי אלונסו נחת על הראש של כריסטיאנו רונאלדו ומשם פנימה. שער 44 בליגה לפורטוגלי. אוסקר דה מרקוס בחן את העירנות של קסיאס וירה למשקוף בדקה ה-68. בדקה ה-72, חאבי מרטינז שוב טעה ונגיעת יד שנייה שלו, הפעם הרבה יותר גבולית, סידרה לו צהוב שני ואדום. כריסטיאנו עוד הספיק לרשום החמצה גדולה בתוספת הזמן, אבל זה לא שינה כלום וריאל פצחה בחגיגות, לא לפני שרונאלדו התעמת בצורה מכוערת עם הקהל המקומי ועם חאבי מרטינז.

ברצלונה - מלאגה 1:4

ברצלונה יודעת שהיא הפסידה את האליפות, אבל אם יש דבר אחד שהאלופה היוצאת לא הייתה מוכנה שיקרה, זה שהיא תיתן את התואר על מגש של כסף לריאל מדריד. ברסה ידעה שהפסד שלה בבית למלאגה, שמצידה נלחמת על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, יעביר את הכתר לבלאנקוס עוד לפני המשחק שלהם וזה ממש לא היה מקובל על פפ גווארדיולה, שממשיך בסיבוב הפרידה שלו ועל ליאונל מסי, שרוצה לפחות את תואר מלך השערים.

לקטאלנים מצפה גמר הגביע בעוד שבועיים וחצי והם המשיכו להוציא את כל העצבים מהשבוע שעבר, בו הפסידו בזה אחר זה שני תארים. מסי הגיע ל-46 שערי ליגה (!) עם שלושער נוסף ול-68 שערים בכל המסגרות, כשהוא שובר את השיא לעונה של גרד מולר האגדי. הפרעוש השלים חמישה שערים בשלושה ימים וזו הייתה הפעם התשיעית שלו העונה בה הוא מוצא את הרשת לפחות שלוש פעמים. לא ייאמן. אגב, המשחק הקודם בין הקבוצות, בינואר במלאגה, הסתיים ב-1:4 לברצלונה, עם שלושער של מסי ושער של רונדון למפסידים, ממש כמו הפעם. ברצלונה גם הגיעה היום ל-108 שערי ליגה, כשגם היא שוברת את השיא הקודם, שהיה שייך לריאל.

דווקא האורחת התקרבה ליתרון בדקה העשירית, כשכדור חופשי של דודה מצא את הקורה של פינטו, ששוב פתח במקום ואלדס. חלפו ארבע דקות והסדר חזר, כשאינייסטה בישל לפויול וזה כבש מקרוב, 0:1. בדקה ה-27 הגיע השוויון. חסוס גאמס הגביה ורונדון נגח עם כל הלב פנימה. בדקה ה-35, אינייסטה פרץ והוכשל, ספק מחוץ לרחבה. השופט שרק לפנדל ומסי שלח פנימה שער ליגה מספר 44. דקה 59, נחשו מה? עוד פנדל לא מוצדק לברצלונה. דודה הקדים את מסי לכדור בתוך הרחבה, הארגנטינאי זרק את עצמו והשופט שוב הצביע על הנקודה. משם והלאה זה המשיך כרגיל, מסי ופנימה. צמד לפרעוש, שממשיך להתקרב לפיצ'יצ'י. חלפו חמש דקות ומסי השלים שלושער, אחרי שקיבל כדור אדיר מאינייסטה, הקפיץ מעל השוער וגילגל פנימה את השלישי שלו. רגע לפני הסיום, פינטו עוד סיפק הצלה נאה וברסה עשתה את שלה.

אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 1:1

אתלטיקו מתכוננת לגמר הליגה האירופית ועם הנקודה הביתית המאכזבת הזו, היא עלולה למצוא את עצמה בלי כלום בעונה הבאה, כשגם המקום בליגה האירופית דרך הליגה נמצא כעת בספק. סוסיאדד סגרה משחק שביעי ללא הפסד מבחינתה, למרות שגאבי העלה את הקולצ'ונרוס ליתרון בדקה ה-54. בדקה ה-73 כובש שער היתרון קילקל את מה שנתן, עם הרחקה בצהוב שני והעונש הגיע דקה בתוך תוספת הזמן, כשקרלוס ולה השיג את השוויון הדרמטי וסוסיאדד למעשה גמרה את המטרות שלה העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סביליה - בטיס 2:1

כמו כל דרבי בסביליה, גם זה היה חם מאוד והוא הסתיים בדרמה אדירה. המארחת, שלא ניצחה בדרבי מאז מאי 2008, עלתה ליתרון כבר אחרי חמש דקות, כשאלברו נגרדו הטריף את יציעי הרמון סאנצ'ס פיחואן. בנאט אצ'בריה המוכשר מצא את השוויון, שתי דקות לפני המחצית. כשנדמה היה ששתי הקבוצות יחלקו ביניהן את הנקודות, היה זה שוב אצ'בריה שעקץ, רגע לפני השריקה ובטיס חגגה ניצחון ענק. גארי מדל המארח התקשה להשלים עם ההפסד והורחק אחרי כיבוש השער.

מאיורקה - ראיו וייקאנו 0:1

מאיורקה ממשיכה את הריצה החלומית שלה והקבוצה, שעד לפני כמה שבועות עוד הייתה מסובכת בתחתית, מוצאת את עצמה פתאום במקום השביעי, שמוליך לליגה האירופית בסיום העונה, שכן כרגע בילבאו במקום השישי והיא עולה בכל זאת, בשל העובדה שתשחק בגמר הגביע. תומר חמד, שכבש במחזור שעבר פתח בהרכב ביום הולדתו והיה פעיל מאוד בשורות האדומים, עם שלוש נגיחות וצמד בעיטות לשער. דודו אוואט השלים עוד משחק בטוח ורגוע בין הקורות עם 90 דקות מלאות. את שער הניצחון כבש צ'ורי קסטרו באחד על אחד בדקה ה-62 מבישול של תומאס פינה. ניצחון שלישי למאיורקה, הפסד שמיני בתשעה משחקים לראיו.

סראגוסה - לבנטה 0:1

לבנטה המותשת מתרחקת מליגת האלופות ואחרי עונה יוצאת דופן מבחינתה, גם הכרטיס לליגה האירופית כבר לא כל כך בטוח. הצפרדעים נותרו עם שני ניצחונות בשמונה משחקים, לאחר שנכנעו היום לשער בודד של אדוארד גרסיה, כבר בדקה העשירית. עבור סראגוסה, מדובר בניצחון קריטי, משום שהוא מצמק את הפער בינם לבין ראיו, שנמצאת במקום ה-17, אחד מעליהם ומעל לקו האדום, לשלוש נקודות בלבד.

ולנסיה - אוסאסונה 0:4

העטלפים עשו צעד ענק לעבר המקום השלישי, שמוליך היישר אל שלב הבתים של ליגת האלופות ובדרך גם התאוששו מהאכזבות האחרונות, בליגה האירופית ובזירה המקומית. אוסאסונה, אחת מהפתעות העונה, ממשיכה את הסיומת הרעה שלה והיא אומנם רחוקה נקודה מהמקום באירופה, אבל בקצב הזה היא לא תגיע לשם. דז'אן לקיץ' האורח הלך מכות עם אדיל רמי, רגע לפני המחצית. בעוד שרמי ראה רק את הצהוב, לקיץ' הורחק ואוסאסונה שילמה ביוקר, כשאריס אדוריז כבש בנגיחה בדקה ה-77. ג'ונאס הכפיל כעבור שש דקות והאורחת התפרקה סופית, כשעד לסיום אדוריז (87) וג'ונאס (88) משלימים צמדים. לולנסיה יש יתרון שלוש נקודות על פני מלאגה במקום השלישי.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully