וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "אם נרד, עדיף במינוס שלוש, שנדע מה הכריע"

29.4.2012 / 6:31

עומר גולן לא מרים ידיים: "מכבי פתח תקוה המועדון החזק בעיר". מקורבי לוזון לוחצים שיישאר. השחקנים דורשים משכורות

מקורבי עמוס לוזון הפעילו בשבוע שעבר לחצים כדי שיחזור בו מהודעתו לפרוש מענף הכדורגל לאחר שבית הדין הכריע בעניין אירועי וינטר והמושבה. לוזון אמר למקורביו כי אין בכוונתו לחזור, אבל ייתכן שלחץ מכיוון מספר מקורבים למועדון יגרום לו לחזור. בפתח תקוה כבר מתכננים את העונה הבאה. אם הקבוצה אכן תרד, ניצן דמארי ותומר אלבז אמורים להיות הבלמים המובילים. שחקני בית כמו גידי קניוק, סוהייב פריג' ודרור דגו אמורים לקבל דקות משחק במטרה להכשיר אותם לקראת העונות הבאות. גם רובי לבקוביץ' אמור להישאר, ייתכן שכשוער ראשון. דמארי הציג אתמול יכולת טובה וזאת למרות שלא שיחק בתקופה האחרונה. שי מימון שלא פתח אתמול, יעזוב בעונה הבאה בכל מקרה.

"היה קרב טוב, גם יחסית לדרבי. זה היה משחק אגרסיבי עם הזדמנויות, אבל לא היה ספק לרגע מי הקבוצה היותר טובה והבכירה בעיר, מי המועדון היותר חזק בפתח תקוה", אמר עומר גולן לוואלה! ספורט. "אני שמח שאנחנו ממשיכים את ההגמוניה, למרות המצב של הקבוצה, זאת בשורה לאוהדים שלנו".

השחקן התייחס גם למחזורים הקרובים, ולעובדה שהפועל באר שבע שמרה על הסטטוס קוו בתחתית. "אמרנו גם לפני חודש שיהיה קשה ושנילחם עד הסוף. אנחנו נערוך אימונים טובים, ננסה לנצח עד הסוף, נשחק כמו גברים וניתן 200 אחוז כדי להשאיר את המועדון הזה ליגה. גם אם נרד, עדיף לרדת במינוס שלוש, כדי שנדע שבית הדין הכריע, מאשר במצב הקיים. קודם נגיע לגשר ונחצה אותו. אפשר וצריך לקוות למעידה של באר שבע". על השמחה בסיום אמר השחקן: "זאת הייתה שמחה עם כוכבית. אם אתה מפסיד דרבי אתה רואה אוהד של הפועל ומוריד את הראש. ילדים הולכים לבית ספר מחר, חשוב שיהיו גאים להסתובב בעיר".

בעניין אחר: שחקני הקבוצה עדיין לא קיבלו את משכורות חודש מרץ. כזכור, במהלך השבוע סיפרו שחקני הקבוצה כי הם לא מתכוונים להתלונן על העניין, מאחר והקבוצה נמצאת במצב קשה. יחד עם זאת, לאחר הניצחון בדרבי, כמה מהם מתכוונים לדרוש את שכרם השבוע. במועדון טוענים כי עוד השבוע הם צפויים לקבל את שכרם. "יש לנו כבוד גדול למערכת, אבל אנחנו דואגים למשפחות שלנו", אמר אתמול שחקן בכיר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully