וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור רמלה עלתה ליתרון 1:2 על אשדוד בגמר-סל לנשים

אחרי שכמעט ואיבדה את המשחק בשניות הסיום שהיו דרמטיות במיוחד, הצליחה רמלה להשיג את יתרון הביתיות בסדרה

אליצור רמלה עלתה הערב (חמישי) ליתרון 1:2 על מכבי אשדוד בסדרת גמר הפלייאוף לנשים, אחרי שניצחה אותה 58:60 במשחק שהתקיים באשדוד. בזכות הניצחון הזה, רמלה השיגה את יתרון הביתיות בסדרה וניצחון ביתי שלה ביום שני הקרוב יעניק לה את תואר האליפות.

זה היה משחק קלאסי ורב-תהפוכות לסדרת גמר פלייאוף, כשבמשך 40 דקות היתרון התנדנד בין שני הצדדים, ושניות הסיום היו דרמטיות במיוחד, כששחקניות משתי הקבוצות ביצעו טעויות קריטיות שלחלקן הן יוכלו לעלות באובדן תואר.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בקצב איטי ובכדורסל אגרסיבי, מה שבא לידי ביטוי במרפק שחטפה לייני סלווין בפניה, ואילץ אותה לרדת מדממת לספסל לצורך טיפול. הרמלאיות התגברו על זה ופתחו ביתרון 3:7, אבל אשדוד השוותה ל-7:7 אחרי סל של אשלי שילדס. מאותו רגע היתרון התנדנד בין שתי הקבוצות אבל בסופו של דבר קטיה לויצקי קבעה את תוצאת הרבע הראשון, 11:13 לרמלה.

ליקו ווילינגהאם וטנישה רייט המשיכו ללחוץ על הדוושה בפתיחת הרבע השני והעלו את רמלה ליתרון שיא של 11:17. אשדוד הגיבה בריצת 2:10 כולל שלשה של נעמי קולודני, ועלתה ליתרון 19:21. רמלה הגיבה בחמש נקודות רצופות וחזרה להוביל, אבל אז הגיעה השלשה השניה של קולודני, שקבעה 24:24. פלאנט פירסון פגעה עוד פעמיים מהעונשין כדי לקבוע את תוצאת המחצית, 24:26 לאשדוד.

אשדוד עלתה בטירוף לרבע השלישי ופתחה אותו בריצת 0:6 כדי לעלות ליתרון 24:32 אחרי סל של אשלי שילדס. ושוב, המגמה של המשחק נמשכה והפעם רמלה הגיבה בריצת 2:11 עם דקות מצויינות של טנישה רייט, כדי להחזיר אליה את היתרון במשחק, 34:35. בשלב הזה אשדוד נרדמה ואמבר האריס הצטרפה לחגיגה של הרמלאיות כדי להעלות אותן ליתרון 37:42. אבל בדקות הסיום של הרבע השלישי דווקא רמלה איבדה את הראש ועבירה בלתי ספורטיבית של לייני סלווין עזרה לאשדוד לרוץ עם חמש נקודות בדרך לשוויון 42:42 בסוף הרבע השלישי.

אליינה בירד שהייתה רדומה עד לשלב הזה פתחה את הרבע הרביעי עם חמש נקודות משלה, שהובילו את רמלה ליתרון 42:47. שלוש דקות בתוך הרבע, טנישה רייט שיחררה זריקה גדולה לשלוש והובילה את רמלה ליתרון 44:52. אשדוד ניסתה להתקרב אבל רייט קלעה שלשה נוספת וקבעה 47:56. 3:20 דק' לסיום, לקו ווילינגהאם סיימה מהלך של שלוש נקודות כדי לקבוע לראשונה במשחק יתרון דו ספרתי, 49:59 לרמלה. בשתי הדקות הבאות אשדוד חזרה למשחק עם ריצת 0:8 של פירסון ושילדס, וצימקה ל-59:57. דרמה גדולה התרחשה בשניות הסיום. רמלה שהייתה ביתרון החזיקה בכודר אבל איבדה אותו ואשדוד יצאה למתפרצת בהתקפה האחרונה במשחק. בירד עצרה את שילדס בעבירה בלתי ספורטיבית כשנותרו 7 שניות לסיום, ושילדס קלעה פעם אחת כדי להוריד ל-59:58. אשדוד קיבלה התקפה נוספת, אבל הפעם פלנט פירסון איבדה את הכדור, והחזירה לרמלה את הניצחון על מגש מזהב.

קלעו לרמלה: טנישה רייט 23 (4 מ-6 לשלוש), אמבר האריס 10, לקו ווילינגהאם 8, אליינה בירד 7, מיכל אפשטיין 4, לייני סלווין וקטיה לויצקי 2 כל אחת.

קלעו לאשדוד: פלנט פירסון 13, אשלי שילדס 11, תמרה יאנג 9, נעמי קולודני ובריטני דנסון 7 כל אחת, מירב דורי 2.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully