וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון: "סיימתי את תפקידי בכדורגל הישראלי"

24.4.2012 / 21:20

נשיא מכבי פ"ת שב על הצהרתו. עומר גולן: "עזיבתו תגרום לנטישה המונית". משה סיני לשחקנים: "בתקופתי קרו נסים"

נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון שב הערב (שלישי) והצהיר כי הוא עוזב את הכדורגל. "אנחנו נמצאים בערב יום הזיכרון ואני לא רוצה להשמיץ, אבל העונש מגוחך כמו שאמרתי - אני את תפקידי בכדורגל הישראלי סיימתי", אמר הנשיא בתגובה להחלטת בית הדין להפחית שלוש נקודות ממאזנן של הפועל רמת גן ובני לוד.

"אם עמוס לוזון יעזוב עכשיו, זאת תהיה אבידה גדולה. מצב כזה יגרום לחוסר ודאות, לעזיבה המונית, אף אחד לא ירצה להתקרב למועדון במצב הזה". אמר מוקדם יותר חלוץ מכבי פתח תקוה, עומר גולן, בהתייחס להודעה של נשיא המועדון אתמול לפיה הוא מתכוון לפרוש מהענף. "תמיד ניהלו ותמיד ינהלו את המועדון הזה אנשים טובים", המשיך גולן, "אבל בלי עמוס למועדון הזה יהיה קשה מאוד להתקיים". כבר עכשיו ברור ששחקנים כמו לירן שטראובר, מתן אוחיון, שי מימון, מרואן קבהא, דני פרדה, נס זמיר, טל בן חיים, ויקטור מרעי, גולן ושחקנים נוספים צפויים לעזוב את הקבוצה אם תרד. גם מספר שחקנים נוספים שמסיימים חוזה לא יישארו.

כזכור, אתמול דרש לוזון מהיועץ המשפטי והתובע של ההתאחדות לכדורגל להתפטר מתפקידם. "זוהי החלטה פופוליסטית נטו ויש לה מטרה אחת – להפחית נקודות לבני לוד ורמת גן מחר כדי שלוד לא תעלה ובכך היורדת והעולה ייקבעו על השולחן הירוק. אין לזה אח ורע בעולם. אצלנו, בליגה הישראלית, צריך טבלת אקסל כדי לחשב כמה נקודות הורידו ולמי".

באימון עצמו כינס המאמן משה סיני את השחקנים. "אנחנו צריכים לכבד את המקצוע שלנו ומי שלא מאמין שלא ישחק. אני באמת מאמין שיש סיכוי כזה שנישאר. זה לא מס שפתיים, אני באמת מאמין. בתקופה שלי קרו הרבה ניסים, קבוצות הפסידו אליפות ברגע האחרון. זה ספורט והכל יכול להשתנות", אמר להם המאמן. שחקני הקבוצה מתוסכלים מאוד מהמצב אליו נקלעה הקבוצה, וכמה מהם אמרו היום: "ברור שנילחם עד הסוף, אבל כנראה שגורלנו נחרץ. יהיה קשה מאוד להישאר במצב הקיים. שוב, ניתן הכל על המגרש, אבל האווירה מסביב והלחץ הציבורי משפיע מאוד. קשה להתנתק מזה".

עדכון ראשון: 16:39

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully