וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של שחר פאר אמור לגלוש ליום הזיכרון

24.4.2012 / 0:30

הטניסאית תשחק במרוקו בזמן שיצוין בארץ יום הזיכרון, אחיה: ”שחר תעלה עם סרט שחור כישראלית גאה במדינה מוסלמית”

האם שחר פאר, אנדי רם ויוני ארליך ייאלצו לעלות היום (שלישי) לשחק בזמן שבישראל יציינו את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל? הטניסאית הישראלית משתתפת השבוע בטורניר פז שבמרוקו, כשבשעה 16:30 שעון מרוקו (19:30 שעון ישראל) היא אמורה לעלות לשחק נגד הסלובקית מגדלנה ריבריקובה במסגרת הסיבוב הראשון.

לא מעט ספורטאים נאלצו לשחק בעבר ביום הזיכרון. מי שהצליחה להימנע ממקרה שכזה היא קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, שהצהירה ערב הפיינל פור בשנה שעברה על התעקשותה לא לשחק ביום החשוב בזמן שייכנס יום הזיכרון בישראל, ועשתה זאת כשירדה מהפרקט דקות לפני כניסתו.

אגב, פאר עצמה כבר נאלצה לשחק לפני שלוש שנים בדיוק ביום הזיכרון באותו טורניר לאחר שבקשתה מהמארגנים לשחק לאחר צאת יום הזיכרון נדחתה. חשוב להדגיש כי ריבריקובה מגיעה מהפסד במסגרת גביע הפדרציה של נבחרת סלובקיה, ונחתה במרוקו רק לפנות בוקר, מה שלא איפשר לקיים את המשחק מוקדם יותר.

בתגובה לדברים, מסר דוברה של שחר פאר, אחיה שלומי פאר: "שחר תוכננה לשחק משחק ערב במרוקו. מפאת כבודו של יום הזיכרון, היא ביקשה להקדים את המשחק ככל האפשר והתחרות נענתה לבקשתה. שחר תעלה בכל מקרה לשחק עם סרט שחור ותרגיש גאווה לשחק בתור ישראלית גאה במדינה מוסלמית".

אגב, גם אנדי רם ויוני ארליך אמורים לגלוש לתוך יום הזיכרון, כאשר השניים משתפים פעולה במסגרת טורניר ברצלונה שבספרד. משחקם מול רובן חידלגו (ספרד) ואדוארדו שוונק (ארגנטינה) מתוכנן להתחיל לא לפני 18:00 שעון ספרד (ו-19:00 שעון ישראל).

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully