וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון: "על התובע והיועץ המשפטי להתפטר"

23.4.2012 / 20:57

נשיא מכבי פתח תקוה תוקף: "החלטה פופוליסטית, הורידו לנו נקודות כדי שבני לוד לא תעלה". יואב כץ: "צעד קטן, אבל חשוב"

במכבי פתח תקוה פותחים פה גדול על החלטת נשיאות בית הדין העליון. "זוהי החלטה פופוליסטית נטו. כל הבקשה היא טעות מיסודה ובניגוד לתקנון ובניגוד לכל היגיון. כל שנותר לי הוא לבקש מהיועץ המשפטי והתובע את התפטרותם", הגיב עמוס לוזון בחריפות על ההודעה.

"חד משמעית, כל ההחלטה יש לה מטרה אחת – להפחית נקודות לבני לוד ורמת גן מחר כדי שלוד לא תעלה ובכך היורדת והעולה ייקבעו על השולחן הירוק. אין לזה אח ורע בעולם. אם יבדקו את כל הליגות בעולם, אין שום קבוצה שהורידו לה נקודות בסיטואציה כזאת. אצלנו, בליגה הישראלית, צריך טבלת אקסל כדי לחשב כמה נקודות הורידו ולמי. בתי הדין איבדו כל פרופורציה וכל היגיון".

גורם במועדון אמר: "כנראה שמישהו החליט ללכת עם התקשורת ולהוריד את מכבי פתח תקוה ליגה. זאת בושה וחרפה שההחלטה מתקבלת על פי אירוע אחר בוינטר. אם לא האירוע ההוא, ברור לכולם שלא היו מורידים לנו נקודות. הסיכוי להישאר כעת אספי. בית הדין הוריד אותנו ליגה".

בעלי הפועל חיפה יואב כץ אמר: "זה אמנם צעד קטן, אבל צעד חשוב. זו הדרך ועכשיו ההזדמנות לעשות את ההתאחדות שקופה ופתוחה יותר. ההחלטות שנלקחות בבית הדין משפיעות על כל הכדורגל ועל חורבות בבל אפשר להקים בית מקדש חדש".

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, לא מתכוונת לחזור להנהלת ההתאחדות לכדורגל למרות ההחלטה הגורלית שקיבל בית הדין בנוגע להפחתת הנקודות ליריבתה לתחתית, מכבי פתח תקוה. ברקת אמרה הערב למקורביה: "אין קשר בין ההחלטה בבית הדין לבין ההחלטה שלי". גורם בהפועל באר שבע אמר: "אלונה נלחמת באלימות, לא בבתי הדין".

בית הדין העליון החזיר את העונש המקורי: הפחתת 3 נק'

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully