וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרמורק שיתפה שחקן שלא כחוק, יבנה תקבל ניצחון טכני?

21.4.2012 / 14:41

משחק הצמרת בליגה א' עשוי להיות מוכרע בבית הדין אחרי שבר לייבה, שצבר חמישה צהובים, שותף. עדני: "אני כועס על השחקן"

האם המאבק על המקום הראשון והכרטיס לפלייאוף בליגה א' דרום יוכרע דווקא בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל? אחרי שהפועל מרמורק ניצחה 1:2 את מוליכת המחוז ערב המחזור מכבי יבנה, מתברר כי הקבוצה מרחובות שיתפה את בר לייבה שלא כחוק, ועשויה לספוג הפסד טכני.

על פי חישובי ההתאחדות, לייבה אמור היה לרצות עונש הרחקה אחרי צבירה של חמישה כרטיסים צהובים, אבל הוא שותף במשחק והחוקה פוסקת במקרים מהסוג הזה שהקבוצה שמבצעת את העבירה סופגת הפסד טכני. במצב עניינים כזה, יבנה אמורה לקבל שלוש נקודות שיחזירו אותה למקום הראשון כך שהיא תקדים את בית"ר כפר סבא בשלוש נקודות כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה.

הבעלים של הפועל מרמורק חנן עדני ניסה להסביר את מה שקרה: "כנראה שמי שהיה צריך לזכור, שכח. יום לאחר המשחק מול כפר יונה שבו הוא קיבל כרטיס צהוב, הודעתי למאמן ולמנהל אבל זה היה לפני שלושה שבועות, ובפסח לא היה משחק. היה חוסר הבנה, אני התעסקתי בכל הדברים מסביב במשחק מול יבנה, אבל עכשיו יש לי בלגן עם המאמן והמנהל.

"אני כועס על השחקן", הוסיף עדני. "הוא צריך לזכור דברים כאלה. בגלל המצב הזה, הפסדתי פרמיות, נקבל עונש, והשחקן לא ישחק בשבוע הבא. כל העונשים נופלים על הראש שלי". עדני גם סיפר כי בעקבות ההתפתחויות, החלו שמועות על אי ספורטיביות, והגיב בנושא: "אנשים מרכלים. ייעצו לי לא לדבר יותר כי קבוצות אחרות בעלות עניין מדברות על כך שאולי מכרתי את המשחק בצורה מתוחכמת. כמובן שלא היה ולא נברא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully