וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גיורגי שרמדיני יחתום בימים הקרובים

20.4.2012 / 19:02

מרבית התנאים עם מכבי ת"א סוכמו, גורמים בקבוצה מפקפקים בכדאיות של העסקה. ומה זה אומר על עתידו של הנדריקס?

גיורגי שרמדיני, סנטר קאנטו האיטלקית, עשוי לחתום במכבי תל אביב כבר בימים הקרובים. מרבית התנאים בין הצדדים סוכמו: שרמדיני צפוי להצטרף לשנתיים, בהן ישתכר כ-650,000 דולר בעונה הראשונה ו-850,000 דולר בעונה השנייה.

כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, הצוות המקצועי של מכבי עוקב אחרי שרמדיני מזה חודשים ארוכים. שמו עלה כמועמד להצטרף בעונה הבאה עוד במהלך משחקי הטופ-16, ומועמדותו התחזקה במהלך הסדרה מול פנאתינייקוס.

לעסקת שרמדיני השלכות נרחבות באשר לבניית הסגל העתידי. מכבי עשויה להחתים סנטר זר לצידו של שרמדיני, אך במקרה כזה קשה להניח שריצ'ארד הנדריקס יישאר. אם הנדריקס יאריך את חוזהו, ככל הנראה תוותר מכבי על האפשרות להחתים סנטר נוסף. בעקבות כך עשוי גם שון ג'יימס להיחתך, אף שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות.

לא כל הגורמים במכבי שלמים עם החתמת הסנטר הגיאורגי. "אם שרמדיני מגיע כסנטר מחליף, זו תהיה הפעם הראשונה שהקבוצה משקיעה סכומים כאלו בשחקן משני", אמר גורם במועדון. "יש כאלו שחושבים שכבר עדיף להשקיע יותר כסף בהחתמת סנטר דומיננטי באמת. בנוסף, השילוב המקצועי של שרמדיני עם ג'יימס וליאור אליהו בעייתי מאוד. אולי שרמדיני עוד יתגלה כגניבה, אבל זה הימור גדול מאוד, וגם עשוי לעלות בוויתור על נכס מוכח כמו הנדריקס".

מכל מקום, כאמור, מרבית תנאי החוזה סוכמו, ואם לא יהיו הפתעות גדולות יחתום שרמדיני במכבי כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully