וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: אתלטיקו מדריד ניצחה 2:4 את ולנסיה

הצגה גדולה של הקולצ'ונרוס ופלקאו נפגמה מעט בעקבות שער חוץ בתוספת הזמן. ספורטינג ליסבון ניצחה 1:2 את בילבאו

אחרי שני חצאי גמר ליגת האלופות, גם חצאי הגמר של הליגה האירופית סיפקו את הסחורה ופתחו תיאבון גדול לקראת הגומלין בשבוע הבא. בקרב הכל ספרדי, אתלטיקו מדריד ניצחה 2:4 את ולנסיה, ששמרה על עצמה בתמונה עם שערי חוץ בתוספת הזמן של כל מחצית. ספורטינג ליסבון חזרה מפיגור עם 1:2 ביתי על אתלטיק בילבאו, משער ניצחון של הספרדי דייגו קאפל.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ממשיך להפציץ. רדאמל פלקאו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ולנסיה 2:4

רצונות הנקמה של העטלפים על ההדחה ברבע גמר המפעל ב-2010 עלו בתוהו, כשהחבורה של דייגו סימאונה שמרה על המאזן המושלם בליגה האירופית והשיגה ניצחון משכנע בקרב הכל ספרדי הראשון מבין שניים, אם כי לא כזה שמבטיח לה כרטיס לגמר. אתלטיקו מדריד גילתה עדיפות מהרגע הראשון וגם עלתה ליתרון מוצדק מנגיחה של מלך השערים רדאמל פלקאו בדקה ה-18, אך ז'ונאס השווה בתוספת הזמן של המחצית ונתן תקוות לוולנסיה בזכות שער החוץ. למרות זאת, השליטה של אתלטיקו נמשכה וגם השערים הגיעו. מירנדה נגח את השני בדקה ה-49, אדריאן הוסיף במבצע אישי לאחר חמש דקות ופלקאו חתם עם הדובדבן שבקצפת בדקה ה-78, עם טיל מ-20 מטרים. הזוכה מ-2010 כבר החלה לחגוג, אבל ריקרדו קוסטה צימק בתוספת הזמן והשאיר את ולנסיה חזק בתמונה לקראת השבוע הבא.

דקה 4: ארדה טוראן חתך מצד ימין ובעט למסגרת, דייגו אלבס היה במקום ופתח טוב את המשחק.

דקה 10: התקפה מהירה של אתלטיקו הסתיימה עם חדירה לרחבה של אדריאן, שהטעה את המגן שלו ובעט לידיו של אלבס.

דקה 18: גול! השליטה של אתלטיקו נשאה פרי. טוראן קיבל כדור באגף הימני, התגבר על אדיל ראמי וממש מקו הרוחב הוציא כדור למרכז הרחבה. ג'ורדי אלבה פספס ופלקאו נגח פנימה מחמישה מטרים. 0:1 מוצדק לאתלטיקו מדריד.

דקה 45: גול! טינו קוסטה הגביה כדור קרן, ראמי נגח פעם אחת וז'ונאס הברזילאי המשיך מקרוב פנימה. ולנסיה משווה ל-1:1 בתוספת הזמן של המחצית.

דקה 49: גול! הגבהה נהדרת של דייגו בכדור חופשי מצאה את מירנדה, שהמשיך עם הראש לרשת של אלבס. 1:2 לאתלטיקו מדריד.

דקה 54: גול! איזה מבצע נהדר של אדריאן. החלוץ חטף כדור ממחמט טופאל, השאיר אבק לוויקטור רואיס ומול אלבס גלגל מימין לשמאל. 1:3 גדול לאתלטיקו מדריד.

דקה 78: גול! פלקאו שמר את הטוב ביותר לסוף. החלוץ הקולומביאני הטעה שלושה שחקנים, שיפר עמדה ומ-20 מטרים ירה כדור אדיר למשקוף ופנימה. גולאסו של פלקאו, 1:4 לאתלטיקו מדריד.

דקה 90+4: גול! שער חשוב מאין כמוהו עבור ולנסיה. שוב טינו קוסטה הגביה כדור קרן, והפורטוגלי ריקרדו קוסטה נגח בעוצמה לרשת. ולנסיה שוב כובשת בתוספת הזמן. 2:4 לאתלטיקו מדריד, שמסיימת עם טעם מעט חמוץ את המשחק.

ספורטינג ליסבון - אתלטיק בילבאו 1:2

אחרי שחלפה על פני מנצ'סטר יונייטד ושאלקה, כולם היו משוכנעים שאתלטיק בילבאו לא תתקשה גם מול ספורטינג ליסבון. השחקנים של ריקרדו סה פינטו לא אהבו את הדיבורים על כך שזהות העולה לגמר כבר ידועה, וביצעו קאמבק נהדר כדי להשיג ניצחון ביתי ולהשאיר את ההתמודדות פתוחה לחלוטין לקראת הגומלין. בילבאו הוליכה משער של ג'ון אורטנצ'ה בפתיחת המחצית השנייה, אבל בדקה ה-76 הגיע השוויון של אמיליאנו אינסואה וארבע דקות לאחר מכן שער הניצחון של דייגו קאפל. הקבוצה הלא ספרדית היחידה בחצי הגמר, מנצחת משער של השחקן הספרדי שלה.

דקה 4: אמיליאנו אינסואה ירה כדור חופשי חזק מ-20 מטרים למרכז השער, גורקה איראיסוס הדף.

דקה 9: הזדמנות מצוינת לספורטינג. ריקי ואן וולפסווינקל קיבל כדור ברחבה, מצא עצמו פנוי לגמרי, אך בעט החוצה.

דקה 13: מן העבר השני, כדור קרן נחת על הראש של פרננדו יורנטה, שנגח מעל המשקוף.

דקה 54: גול! כדור חופשי של בילבאו הגיע לרחבה, סטין שחארס שם את הרגל בניסיון להרחיק ושלח אותו דווקא לעברו של ג'ון אורטנצ'ה, שכבש מקרוב. 0:1 לבילבאו.

דקה 59: ערבוביה ברחבה הסתיימה בכדור שהגיע לפרננדו אמורבייטה, אבל הבעיטה של הבלם משבעה מטרים נבלמה בקורה. כמעט השני של בילבאו.

דקה 69: הגבהה מצד ימין מצאה את ואן וולפסווינקל, שנגח מחמישה מטרים החוצה.

דקה 76: גול! הגבהה מצד ימין הורחקה פעם אחת על ידי הגנת בילבאו, אבל המגן אינסואה הגיח מאחור ונגח כדור מדויק ומפתיע לפינה של איראיסוס. ספורטינג ליסבון חזרה ל-1:1.

דקה 80: גול! דייגו קאפל התקדם באין מפריע, מצא עצמו על סף הרחבה ושחרר כדור חד ושטוח לפינה של השוער. 1:2, מהפך מרשים של ספורטינג ליסבון.

האם הליגה הספרדית טובה יותר מהליגה האנגלית?

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully