וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורגי שרמדיני מתקרב למכבי תל אביב

15.4.2012 / 22:47

כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, הסנטר קרוב מאוד לחתימה. גם ארון ג'קסון מועמד. גזרת פפאלוקאס מתחממת

מכבי תל אביב לא זכתה להתנגדות רבה הערב (ראשון) במשחקה מול הפועל חולון. הצהובים כבר הוליכו ב-25 הפרש, ואלמלא התעוררות של קבוצתו של שמיר ברבע האחרון, היה נגמר המשחק ביתרון גדול בהרבה מה-70:80 של הצהובים בסיום. ואם כדורסל גדול לא נרשם, הרי שמאחורי הקווים דווקא הדרמה נמשכת, בעיקר בגזרתו של תיאו פפאלוקאס.

לוואלה! ספורט נודע כי גורמים בהנהלה זועמים מהנהלותו של דייויד בלאט בכל הנוגע לרכז היווני, שכזכור ביקש להשתחרר מהקבוצה לאחרונה. במכבי הבטיחו לסוכנו של פפאלוקאס כי הוא יזכה לדקות משחק רבות יותר, אך הערב רשם היווני רק 16 דקות (ואיבד 5 כדורים), מה שגרם לדיונים אינטנסיביים של ההנהלה הבכירה בכל הנוגע ליחס של המאמן אל הרכז.

בהנהלה היו רוצים לראות את פפאלוקאס מקבל הרבה יותר דקות, ואמרו: "למה כשמובילים ב-20 הפרש אי אפשר לתת לו לשחק?". היווני עצמו נראה מתוסכל מאוד בחלקים רבים של המשחק, וישב זועם על הספסל.

דייויד בלאט עצמו לא התייחס בסיום המשחק לפפאלוקאס ואמר: "לא קל להחזיק קבוצה בשיא הכושר בשלב הזה. אנחנו את שלנו עשינו מוקדם העונה, וסיימנו מקום ראשון לפני תחילת הסיבוב השלישי. היה לנו הערב רבע ראשון מדהים וגם רבע 3 יוצא מן הכלל. מה שקרה ברבע האחרון זה פשוט לא חשוב. נאלצנו לשחק היום בכל מיני הרכבים מוזרים ושונים בגלל הפציעה של בורשטיין. דווקא ברבע האחרון הייתי רגוע כי התייאשתי, זו האמת.

על ההופעה הנהדרת של גיא פניני הערב אמר המאמן: "גיא שחקן מאוד חשוב, הוא מקבל דקות ומצדיק אותן וטוב שכך. זה זמן בעונה שאנחנו צריכים אותו ובמיוחד שהחוקים משנים לא מעט את האפשרויות שלנו. העובדה שבורשטיין לא משחק משאיר אותנו עם חיסרון בעמדת הגארדים וגיא נכנס מאז פנאתינייקוס ומשחק מצוין".

במועדון לא בטוחים שישאירו את סופוקליס שחורציאניטיס, ולכן גיורגי שרמדיני, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, הוא המועמד המוביל להחליפו. מכבי תל אביב תגיש לשחקן הצעה לחוזה ארוך טווח, על פי גורמים , קיימת התקרבות עם השחקן ולא מן הנמנע שהוא יצטרף בעונה הבאה.

במקביל לוחץ בלאט על ההנהלה להגיע לסיכום עם ריצ'רד הנדריקס, לאור החשיבות הרבה שהמאמן מייחס לו. המגעים עם הנדריקס חודשו ולמרות שעדיין קיימים פערים במשא ומתן בין הצדדים בקבוצה אופטימיים לגבי האפשרות שיישאר. בקבוצה ממשיכים לבדוק במקביל את מועמדותם של מספר שחקנים נוספים, ביניהם מייק באטיסט ואלכס מאריץ', שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. גם בו מקאלב ודרווין קיצ'ן סומנו על ידי הצהובים כמועמדים, כשבתקשורת האיטלקית העלו את שמו של ארון ג'קסון, רכז בילבאו, כמועמד נוסף לחזק את האלופה הישראלית בעונה הבאה.

קפטן הקבוצה טל בורשטיין עבר בדיקת MRI בשל הפגיעה בירך והצטווה למנוחה של מספר ימים.

לידיעה הבלעדית בוואלה! ספורט על מועמדותו של שרמדיני

שרמדיני הוא המועמד המוביל להצטרף למכבי תל אביב

שמיר: "שמח שמצאנו דרך למזער נזקים"

בינתיים, בצד של חולון היו כצפוי מאוכזבים מאוד מהיכולת של הקבוצה בשלושת הרבעים האחרונים, ולא ממש התעודדו מהאמבק של הקבוצה. "אנחנו עוברים משהו לא טוב שהתבטא בתחילת המשחק", אמר המאמן, דן שמיר בסיום. "עבדנו קשה כדי להיות איפה שאנחנו נמצאים ואני מקווה שנדע לצאת מזה בזמן. כל מי שנמצא בהפועל חולון לא אהב לראות את מה שראה בתחילת המשחק. לכל דבר יש כמה צדדים אז אני שמח שמצאנו איזשהי דרך קצת למזער נזקים אבל זו נחמת עניים. מקווה שנמצא דרך לשחק כדורסל כמו שראיתם קודם לכן העונה".

לגבי העובדה שככל הנראה לא יזכו ביתרון הביתיות בפלייאוף, הוסיף שמיר: "אני לא אוהב להתעסק במתמטיקה, זה בדרך כלל רק מפריע. אני לא חושב שזה איזשהו חלק ממה שקרה לנו אבל אולי התעסקו בזה אצלנו. סדרת הפלייאוף עדיין לא כאן, היא תגיע רק בעוד שבועיים ואני מקווה שנהיה אנרגטיים וטובים בדיוק כפי שהיינו במהלך העונה".

מכבי גברה על חולון, גליל ניצחה את ראשל"צ, הבקעה את אשדוד

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully