וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי חיפה-אשדוד, הפועל ת"א-רמה"ש

הירוקים יפגשו את הדרומיים בחצי הגמר, דוידוביץ': "ב-98' ניצחנו אותם בחצי וזכינו בגביע". האדומים מחכים לשייע ב-2 במאי

הגרלת חצי גמר גביע המדינה נערכה הערב (ראשון) בתא הכבוד באצטדיון רמת גן, שם נקבע כי מכבי חיפה תפגוש את מ.ס. אשדוד ואילו מחזיקת הגביע הפועל תל אביב תשחק נגד עירוני רמת השרון. משחקי חצי הגמר ייערכו ביום רביעי ה-2 במאי באצטדיון הלאומי.

גל ניר (שוער עירוני רמת השרון), דוד רביבו (שחקן מ.ס. אשדוד), ניר דוידוביץ' (שוער מכבי חיפה), וואליד באדיר (שחקן הפועל תל אביב). ברני ארדוב
כולם חושקים בגביע. גל ניר, דוד רביבו, ניר דוידוביץ', וואליד באדיר/ברני ארדוב

כזכור, בגמר אשתקד ניצחה הפועל תל אביב 0:1 את מכבי חיפה, וכעת רוצים האדומים להיות הראשונים מאז קום המדינה שזוכים בגביע שלוש פעמים ברציפות. מכבי חיפה מחפשת גביע ראשון מאז 1998, בעוד שתי האחרות מעולם לא הניפו את הגביע.

עבור מ.ס. אשדוד מדובר בחצי גמר חמישי בתולדותיה, כאשר בכולם היא הפסידה. הראשון היה עוד בשמה הקודם כעירוני אשדוד ב-1998, אז הובסה בידי מכבי חיפה שכאמור המשיכה לזכייה בתואר. הפעם היא תקווה לקבוע את ההישג הגדול בתולדותיה ולנקום בירוקים על אותו ערב וגם על ההפסד 3:0 בפלייאוף העליון לפני כשבועיים.

השוער ניר דוידוביץ' מסר בתגובה: "זה יהיה משחק קשה, אנחנו מקווים שנצליח לעלות לגמר. אחרי 14 שנה, זה הזמן להחזיר את הגביע לחיפה. למיטב זכרוני לפני הגמר מול הפועל ירושלים שיחקנו גם אז בחצי הגמר מול אשדוד. אולי נשחזר את ההישג". דוידוביץ', אגב, דייק בפרטים. חיפה הביסה אז, באפריל 1998, 0:5 את אשדוד משערים של אריק בנאדו, אדורם קייסי, אלון מזרחי וצמד של איברהים דורו, שגם בישל באותו משחק.

רמת השרון תופיע במעמד הזה בפעם השנייה, אחרי שהפסידה 3:1 בחצי גמר 2010 להפועל תל אביב עוד כששיחקה בלאומית. אז האדומים המשיכו לזכייה, והם ישמחו לעשות זאת שוב מול החבורה של הסמל שלהם לשעבר, שייע פייגנבוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully