וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעט מאוד שחקנים היו מבקיעים שער כמו של בן ארפה"

ניוקאסל ואלן פארדיו היללו את הקשר הצרפתי, שכבש את אחד משערי העונה: "יש לו קסם ברגליים. מקווה שיזומן לנבחרת צרפת"

צפו בשער המדהים של חאתם בן ארפה

הליגה האנגלית קיבלה הערב (שני) מועמד נוסף לתואר שער העונה של 2011/12, ושוב האחראי הבלעדי על כך הוא כוכב ניוקאסל, חאתם בן ארפה. הרגע הגדול של הקשר הצרפתי שכבר כבש העונה שער סולו מדהים מול בלקבורן בגביע האנגלי הגיע בדקה ה-73 בניצחון על בולטון, כאשר בן ארפה קיבל כדור לפני קו מחצית המגרש, השתחרר באמנות מהשומר שלו, ואז דהר כל הדרך לרחבה עם מבצע אישי ענק שהסתיים בבעיטה שטוחה לפינה.

"למען האמת, אני חושב שהשער שלו מול בלקבורן היה יפה יותר", אמר אלן פארדיו המאושר המרוצה בתום הניצחון החשוב של המגפייז. "אבל על השער הזה ידברו יותר, כי הוא במסגרת הפרמיירליג, ומגיע לו, זה היה פשוט יוצא דופן. לפעמים צריך את השחקן המיוחד עם הקסם ברגליים, וחאתם הראה שיש לו את זה היום. לא רק עם השער שלו, אלא עם ההופעה כולה ומוסר העבודה שלו. זה היה פנטסטי".

"מדובר במבצע אישי שלא הרבה שחקנים היו מסוגלים לבצע", הוסיף פארדיו. "לא הרבה שחקנים התברכו בכישרון שיש לחאתם. אני מקווה שזה יגרום למאמן נבחרת צרפת לכלול אותו בסגל, כי הוא מאוד רוצה להיות שם".

במשחק המקביל נכנעה טוטנהאם 2:1 לנוריץ', ואפשרה לניוקאסל להתשוות לה במקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות, אך פארדיו עדיין לא חוגג: "אמרתי לכל אורך הדרך שאם נצליח להיות בתמונה בששת המשחקים האחרונים, נלך על זה. אנחנו לא נסחפים, אבל הקהל שלנו רוצה לראות מחויבות לנצחונות, וזה מה שהבאנו להם היום. זה הביא אותנו לאן שאנחנו נמצאים".

שוער הקבוצה טים קרול הוסיף: "השער שלו היה מדהים, זה מראה איזה כישרון מיוחד יש לו. המאמן תמיד אמר לנו שלחאתם יש כישרון שמנצח משחקים. עכשיו יש לנו הזדמנות מצוינת להעביר את הלחץ לשאר קבוצות הצמרת, אני מאמין שאפשר לסיים במקום הרביעי".

בטוטנהאם עצמה היו מאוד מאוכזבים מההפסד הביתי המאכזב, והתקופה הנוראית שעוברת על התרנגולים שאיבדו את המקום השלישי לארסנל, וכעת אפילו המקום הרביעי בסכנה גדולה מאוד. "הקרבות על ליגת האלופות יהיו צמודים, אבל עדיין נשארו עוד חמישה משחקים", אמר הארי רדנאפ. "אנחנו נסתפק במקום הרביעי. לסיים מעל ארסנל יהיה קשה מאוד כרגע, אבל צ'לסי תשחק מול ארסנל, ולניוקאסל עוד נשאר משחק מול צ'לסי, אז מי יודע?"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully