וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויס: אמיר ויינטרוב העלה את ישראל ל-0:2 על פורטוגל

ויינטרוב גבר על רוי משאדו בארבע מערכות 7:5, 3:6, 1:6, 5:7, ארליך ורם יוכלו בשבת לסגור את הסיפור במשחק הזוגות

ספורט 5

אמיר ויינטרוב העלה היום (שישי) את ישראל ליתרון 0:2 על פורטוגל במסגרת המפגש בגביע דייויס, לאחר שגבר בארבע מערכות על יריבו הפורטוגלי רוי משאדו, 7:5, 3:6, 1:6, 5:7. אחרי שדודי סלע העלה את נבחרת הדייויס ליתרון 0:1 על פורטוגל במסגרת הבית האירופי-אפריקני, המחבט מספר 2 שלנו, אמיר ויינטרוב, המשיך את המומנטום החיובי ברמת השרון.

ויינטרוב, אלוף ישראל, נראה נרגש מעט בפתיחה ולא הצליח להציג יכולת משכנעת, אך ככל שהזמן עבר השתלט על המשחק, וניצל את התשישות של יריבו, שלא היה כשיר לחלוטין למשחק ולא הגיע בשיא הכושר.

ויינטרוב, המדורג 199 בעולם, יכול לקבל עוד קצת ביטחון לאחר הניצחון על הטניסאי השני בטיבו בפורטוגל, המדורג 101 בעולם. גם היום ויינטרוב לא היה מספיק יציב, אבל הראה את הניצוצות שהפכו אותו לכישרון המבטיח, שעדיין מחכה לממש את הפוטנציאל. משאדו פתח היטב וניצח את המערכה הראשונה, אבל הישראלי התאושש היטב, כשהוא מנצל את החום ואת התמיכה של הקהל ברמת השרון, שעודד שעות ספורות לפני ליל הסדר. ככל שהמשחק התקדם משאדו נראה עייף, פצוע ומתוסכל, ונציגנו ניצל זאת היטב.

אמיר ויינטרוב, נבחרת הדייויס של ישראל. ברני ארדוב
לא מתעלה לרמה גבוהה. ויינטרוב/ברני ארדוב

ויינטרוב סיכם את הניצחון: "עשיתי דפיקות לב לעצמי במערכה הרביעית. התרגשתי וראיתי את הניצחון ביד ואסור לעשות את זה. אני שמח שכל הקהל תמך בי והרים אותי בחלק החשוב של המשחק. אנחנו קרובים לפלייאוף, אבל זה לא נגמר. בשבת יש משחק לא קל וגם הזוג האנונימי יוכל להפתיע, אבל אני מאמין שאנדי ויוני יעשו את זה".

הקפטן אייל רן הוסיף: "היה יום מדהים וכל הכבוד לשחקנים. סלע בא מרוכז ומפוקס, ואמיר מול שחקן מנוסה חזר מפיגור. אני מסתכל על לוח התוצאות ולא מאמין. כל הכבוד. הכדור עבר לאנדי ויוני. הם מרגישים טוב ועשו תוצאות יפות מתחילת השנה. אנחנו בעמדה מצוינת".

יום המשחקים השני יתקיים בשבת החל מ-15:00, כשיוני ארליך ואנדי רם יתמודדו במשחק הזוגות. לצורך ההגרלה נרשם כי הם ישחקו נגד סוסה ואליאס, אם כי הקפטן הפורטוגלי רשאי לשנות את השיבוץ הזה עד סמוך לשעת המשחק.

ניצחון של ישראל על פורטוגל יעלה את ישראל לפלייאוף, במשחק שיהווה קרב ישיר על מקום בבית העליון. המאזן ההיסטורי במפגשים בין ישראל לפורטוגל הוא 0:3 לטובתנו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מהלך המשחק

כבר במשחקון ויינטרוב התקשה, אבל הצליח לשמור על ההגשה ולעלות ל-0:1. משאדו הירבה לעשות שגיאות לא מחויבות בפתיחה אבל התייצב, ונשאר צמוד לישראלי. במשחקון החמישי ויינטרוב נקלע לפיגור 40:0 ונראה פאסיבי, אבל הצליח להתאושש ולהציל שלוש נקודות שבירה ועלה ל-2:3. הישראלי המשיך להתקשות המכות הפתיחה שלו, אבל שוב ניצל ממצב לא קל, והצליח לעלות ל-4:5. במשחקון ה-11 היתרון המורגש של משאדו בא לידי ביטוי, כשהפורטוגלי הצליח לשבור לראשונה את ויינטרוב ועלה ל-5:6, ולאחר מכן ל-5:7. ויינטרוב סיים את המערכה עם 35 אחוזי הצלחה בלבד בהגשה הראשונה וביצע 16 שגיאות לא מחויבות.

גם את המערכה השנייה פתח ויינטרוב כשהוא מתקשה לשמור על מכות ההגשה שלו, אבל הצליח בקושי לשמור על הסרב ועלה ל-1:2. במשחקון השישי זה הגיע: ויינטרוב שבר לראשונה את הסרבים של משאדו, כשהוא מנצל את העובדה שגם הפורטוגלי לא מתעלה לרמה גבוהה, ועלה ל-2:4 ול-2:5. משאדו, שלא עלה לשחק כשיר לחלוטין, נראה עייף, והישראלי ניצל זאת כדי לזכות במומנטום והשלים 3:6 במערכה השנייה, 1:1 במערכות.

בפתיחת המערכה השלישית משאדו זכה במשחקון הראשון, אבל ויינטרוב הגיב היטב, וניצל את השגיאות של יריבו האורח כדי לעלות ל-1:2 ו-1:3. משאדו החל לאבד ריכוז, ויינטרוב השתחרר, והישראלי השיג עוד שבירה, ועלה ל-1:4. לאחר מכן השיג שבירה נוספת מול יריבו המותש, והשלים 1:6 קליל במערכה.

המערכה הרביעית נפתחה לא רע מבחינת ויינטרוב, משאדו עדיין הכה כדורים קצרים ועייפים, והישראלי עלה ליתרון 1:2. לאחר מכן שבר ועלה ל-1:4. דווקא כשמשאדו נראה חסר אמונה, הוא הציל נקודת משחק, שבר ל-5:4, אבל ויינטרוב סיים את המשחק שבירה ל-5:7 ושלח את הצופים ברמת השרון הביתה שמחים ובזמן לליל הסדר.

אוהדי בנחרת ישראל בטניס. ברני ארדוב
אווירה נחמדה בערב החג. רמת השרון, היום בצהריים/ברני ארדוב
רוי משאדו, נבחרת הדייויס של פורטוגל. ברני ארדוב
למזלו, אין הרבה קהל ברמת השרון שיוציא אותו משלוותו. משאדו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully