וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אשכנזי: "ארגיש כישלון אם לא נעפיל לפלייאוף"

5.4.2012 / 19:07

אכזבה גדולה במ.כ. הבקעה לאחר ההפסד לבני השרון/הרצליה בקרב על המקום השמיני. אריאל בית הלחמי: "אני גאה בחבר'ה"

בני השרון/הרצליה שיפרה הערב (חמישי) את סיכוייה להשיג את המקום השמיני והכרטיס לרבע גמר הפלייאוף, כשניצחה בגני תקווה 75:85 את מ.כ. הבקעה, אחת ממתחרותיה הישירות על הכרטיס. טוויטי קרטר הוביל את בני השרון עם 26 נקודות ושבעה אסיסטים, ושחקניו של אבי אשכנזי לא מצאו לו פתרון ונותרו עם ניצחון בודד ב-11 משחקים.

"קשה לי אפילו לסכם כי אני כל כך מאוכזב", אמר אבי אשכנזי. "היו לי ציפיות אחרות מהמשחק. חשבתי וקיוויתי שנגיע לפלייאוף מול קבוצות ברמה שלנו ונשחק טוב יותר, אבל זה לא קרה. אין שום הצדקה שנקלע באחוזים כאלה מעונשין ונקבל 85 נקודות. זה מאוד מאכזב. אין ספק שאנחנו חייבים לעשות את המקסימום עד לשניה האחרונה. אנחנו אוהבים את המקום הזה ולכן אין בכלל ספק שאנחנו צריכים עד הרגע האחרון לעשות את המקסימום.

"קשה לי לבוא בתלונות לגילנווטר או לאף שחקן ברמה האישית. מוקדם עדיין לסכם, אבל יש לי קצת חילוקי דעות עם הסביבה לגבי הציפיות מהקבוצה. התחלנו טוב וחשבתי שנוכל לעשות עונה מאוד יפה, אבל כשהתחילה ההידרדרות לא הצלחנו לעצור את זה. אני אישית בוודאי מרגיש כישלון אם לא נעפיל לפלייאוף. בוודאי שאני מאוכזב וזאת אכזבה גדולה למועדון".

רכז מ.כ. הבקעה, יחזקאל סקוורר: "אני חושב שאבי אמר את מה שכל השחקנים מרגישים. לא יודע אם היו ציפיות במהלך השנה, אבל התחלנו את העונה ממש טוב. אני חושב שאם היינו ממשיכים את העונה כמו שהתחלנו אז היינו מסיימים במקום
יותר גבוה. ההגנה איפשרה לנו לרוץ ולעשות נקודות במתפרצות, בזכותה ניצחנו בתחילת העונה. עכשיו זה פחות קורה וזה משפיע גם על ההתקפה. אנחנו לא מצליחים לעשות סלים בהתקפה העומדת ולא מצליחים לעצור את רצף ההפסדים".

מאמן בני השרון, אריאל בית הלחמי: "אני גאה בחבר'ה על מה שהם עושים ועל הניצחון. שיחקנו משחק ביום ראשון עם שישה שחקנים והיום הכנסנו את רועי בוכבינדר שקצת לקח מהעומס. מגיע לשחקנים את כל הקרדיט על המשחק הלחימה שלהם. זה לא משחק קל, בטח לא עם סגל כה קצר ושני משחקים בשבוע. אנחנו לא מסתכלים כרגע על המקום השמיני זאת לא המטרה. המטרה היא לשחק כמו עכשיו. לשחק ביחד. החבר'ה באמת רוצים לנצח וזה ההבדל בתקופה הזאת של השנה. כשאתה בא נחוש, אתה גם עושה את זה".

סנטר בני השרון, אייזק רוזפלט: "אני חושב ששני הניצחונות הרצופים שהשגנו היו בזכות זה ששיחקנו כקבוצה, ובגלל שאנחנו משחקים טוב בהגנה ונלחמים לכל אורך המשחק. הייתה לנו תקופה קשה של הפסדים, אבל תמיד אנחנו רוצים לנצח ורוצים לסיים את העונה עם מצב רוח טוב וחיובי. אני לא חושב שמישהו שיחק פה טוב במיוחד, אבל נלחמנו ושמרנו ונשארנו ביחד. אנחנו לא מתרכזים בעבר, יש קצת אכזבה מהעבר, אבל אנחנו מסתכלים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully