וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:2 את אוגסבורג, ניצחון לדורטמונד

צמד של גומז סידר לקבוצה של היינקס ניצחון. האלופה גברה 1:3 על וולפסבורג והפער בצמרת עומד על 3 לפני משחק העונה

חברות וחברים, הכל ערוך מוכן ומסודר לקראת משחק העונה: באיירן מינכן ניצחה הערב (שבת) 1:2 בבית את אוגסבורג, בעוד דורטמונד גברה בחוץ 1:3 מרשים מאוד את וולפסבורג והפער בצמרת נותר על שלוש נקודות. האלופה תארח את הבווארים ביום רביעי הקרוב והולך להיות שם חם, חם מאוד. קייזרסלאוטרן (ללא איתי שכטר הפצוע) המשיכה בדרכה הבטוחה לליגת המשנה, כשהפסידה בבית 2:1 להופנהיים, שטוטגרט כבשה רביעייה שנייה ברציפות עם 1:4 על מיינץ. אלמוג כהן רשם 21 דקות ב-2:2 של נירנברג מול פרייבורג.

באיירן מינכן - אוגסבורג 1:2

הקבוצה של יופ היינקס עבדה קשה מאוד, אך הצליחה לרשום ניצחון נוסף, שמיני שלה בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. אמנם באיירן מינכן הייתה בשלבים רבים ב-1:1, אך בסופו של דבר השיגה ניצחון 0:1 קטן-גדול מבחינתה, ששמר על המרחק שלה מדורטמונד על שלוש נקודות בלבד לקראת משחק העונה.

באיירן עלתה ליתרון כבר אחרי 24 שניות כשפרנק ריברי פרץ באגף שמאל ויישר למרכז, שם המתין לא אחר ממריו גומז, שעצר נהדר ובעט חזק, סימון ינץ' הדף, אף החלוץ הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט פנימה את ה-0:1. האורחת מצאה את השוויון בדקה ה-23 כשאקסל בלינגהאוזן פרץ משמאל ויישר למרכז, שם חיכה יה צ'אול קו, שבעט נהדר פנימה והדהים את האליאנץ ארינה עם 1:1. מריו גומז לא הסכים לוותר וכבש את השני שלו וה-25 בליגה העונה בדקה ה-60 לאחר פריצה נוספת של רובן, שיישר לו למרכז וחלוץ נבחרת גרמניה דחק מקרוב פנימה את ה-1:2.

וולפסבורג - דורטמונד 3:1

זה בדיוק משחק של אליפות. דורטמונד עבדה קשה מאוד במשחק חוץ קשה מול וולפסבורג, שהגיעה לאחר ארבעה ניצחונות ברציפות, אך הצליחה להתאושש מאובדן הנקודות ב-4:4 הדרמטי מול שטוטגרט במחזור האחרון ולשמור על 1:2 גדול מבחינתה, ששומר על יתרון שלוש הנקודות בפסגה לפני משחק העונה.

הגלבהשוורצה עלו ליתרון בדקה ה-22 כשמסירת רוחב של איבן פרישיץ', מצאה את רוברט לבנדובסקי לבד מול דייגו בנאליו והחלוץ הפולני בעט מקרוב את ה-0:1. דורטמונד הצליחה להכפיל את היתרון בדקה ה-49 לאחר שקובה בלאשצ'יקובסקי הצליח להעביר בקושי כדור רוחב לאילקאי גונדואן, שעבר את השומר שלו ובעט לפינה הרחוקה את ה-0:2. מריו מנדז'וקיץ' הצליח עוד לצמק בנגיחה בדקה ה-61, אך לבנדובסקי השלים צמד בדקה ה-90 וקבע 1:3 לדורטמונד בסיום. אלכסנדר מדלונג הורחק אצל המארחת.

משחקים נוספים:

פרייבורג - נירנברג 2:2
לפרייבורג: דניאל קאלג'יורי (53, פנדל), סדריק מקיאדי (79), לנירנברג: דניאל דידאבי (8), תומאש פקהארט (45)

שטוטגרט - מיינץ 1:4
לשטוטגרט: תמאש היינאל (7), ודאד איבישביץ' (49 ו-85), זראבקו קוזמנוביץ' (66, פנדל), למיינץ: אנדראס איבנשיץ' (3, פנדל)

קייזרסלאוטרן - הופנהיים 2:1
לקייזרסלאוטרן: אלכסנדר בוגרה (87), להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (25, פנדל), בוריס ווקצ'ביץ' (71)

קלן - ורדר ברמן 1:1
לקלן: אמאר ג'מאל (39), לברמן: מרקוס רוזנברג (24).

מנשנגלדבאך - הרטה ברלין 0:0

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully