וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ולנסיה, אתלטיקו ובילבאו בחצי הגמר

הספרדיות השתלטו: ולנסיה עם 0:4 על אלקמאר, אתלטיקו עם 1:2 בהאנובר ובילבאו עם 2:2 מול שאלקה. ספורטינג הצטרפה

ערב ענק של הכרעות היה הערב (חמישי) ברבע גמר הליגה האירופית, בסיומו חגיגה ספרדית גדולה. אתלטיק בילבאו, שעשתה את שלה כבר במשחק הראשון, השלימה את העבודה עם 2:2 ביתי מול שאלקה (4:6 בסיכום) והייתה הראשונה שעולה לחצי הגמר. אליה הצטרפה אתלטיקו מדריד, ששוב ניצחה 1:2 את האנובר (2:4 בסיכום) והיא תפגוש בחצי הגמר את ולנסיה, שהביסה 0:4 את אלקמאר (2:5 בסיכום). מי שתשלים את התמונה היא ספורטינג ליסבון, שחזרה עם 1:1 מאוקראינה מול מטאליסט חרקוב ו-2:3 בסיכום.

חצאי הגמר (19 ו-26 באפריל):

אתלטיקו מדריד - ולנסיה

ספורטינג ליסבון - אתלטיק בילבאו

אתלטיק בילבאו - שאלקה 2:2 (4:6 בסיכום)

הבאסקים המשיכו את מסע הקסם שלהם באירופה, שמרו על הניצחון 2:4 מהמשחק הראשון ומנעו משאלקה לנצח על אדמת ספרד אחרי שישה ביקורים שלא עשתה זאת. ההרכב המהפכני של הגרמנים עלה עם מוטיבציה גבוהה להשיג שער מוקדם ולפתוח את ההתמודדות, ומי אם לא קלאס יאן הונטלאר נתן להם את התקווה. אלא שבילבאו ידעה להגיב עם שוויון של איבאי גומס (41), לא נלחצה גם מהשער השני הנפלא של ראול (52) אותו מחק מיד מרקל סוסאטה (55) והעניקה למרסלו ביילסה את הכרטיס לחצי הגמר. זיכרונות ה-2:5 על אינטר בסן סירו לא סייעו לשאלקה לעשות קאמבק מדהים.

דקה 29: גול! קלאס יאן הונטלאר העניק תקוות לשאלקה, כשנהנה מאיבוד כדור של אנדר הררה וכבש מ-17 מטרים בבעיטה שטוחה ומדויקת. שער 10 להולנדי בליגה האירופית ו-42 ב-42 משחקים העונה בכל המסגרות. 0:1 לשאלקה, 3:4 לבילבאו בסיכום.

דקה 41: גול! איזה ביצוע של איבאי גומס. הקשר הצעיר נכנס במקום הררה, ו-10 דקות על המגרש הספיקו לו כדי לקבל את הכדור בצד שמאל, לנוע למרכז ולסובב נהדר מ-20 מטרים לרשת. 1:1, 3:5 לבילבאו בסיכום.

דקה 52: גול! ראול הנהדר מחדש את התקוות של שאלקה. הספרדי הוותיק בעט כדור מצוין מ-20 מטרים לקורה ופנימה. 1:2 לשאלקה, 4:5 לבילבאו בסיכום המשחקים.

דקה 55: גול! ושוב בילבאו מגיבה מהר. איקר מוניאין מצא את מרקל סוסאטה, שבעט מ-15 מטרים לרשת. 2:2, 4:6 לבילבאו בסיכום שני המשחקים.

האנובר - אתלטיקו מדריד 2:1 (4:2 בסיכום)

ההתרגשות הגדולה של המארחים, במשחק הגדול ביותר בהיסטוריה של האנובר, לא הספיקה מול הניסיון הרב של אתלטיקו מדריד והמאזן המושלם של דייגו סימאונה. הקולצ'ונרוס קיבלו בחזרה שלושה שחקנים שסיימו לרצות עונש הרחקה ואחד מהם, אדריאן לופס, העניק בשער סולו מרהיב בדקה ה-63 את היתרון. הניסיונות של האנובר הספיקו רק לשוויון של מאמה בירם דיוף בדקה ה-81, אך בעיטה בחצי יעף של רדאמל פלקאו שלוש דקות לסיום שמה את החותמת על המפגש. ההצלחה הספרדית במפעל נמשכת, אתלטיקו תנסה לשחזר את הזכייה במפעל מלפני שנתיים.

דקה 63: גול! שער סולו אדיר של אדריאן לופס. החלוץ עבר שלושה שחקני הגנה של האנובר, חלף גם על פני השוער רון רוברט צילר וסיים עם הטעיה נוספת ובעיטה לרשת. 0:1 לאתלטיקו מדריד, שמוליכה 1:3 בסיכום המשחקים.

דקה 81: גול! האנובר חזרה בעניינים. כדור מצד ימין הגיע למאמה בירם דיוף, שהסתובב ובעט כדור שטוח וחזק לרשת מ-16 מטרים. 1:1, 2:3 לאתלטיקו בסיכום.

דקה 87: גול! הסיפור נגמר. דייגו הקפיץ כדור לעבר רדאמל פלקאו, שעצר על החזה וירה בחצי גובה אל הרשת. צילר רק נגע. 1:2 לאתלטיקו מדריד ו-2:4 בסיכום.

ולנסיה - אלקמאר 0:4 (2:5 בסיכום)

ההפתעה הגדולה של הערב לא הגיעה מהמסטאייה, שם מחזיקת גביע אופ"א 2003/4 ידעה למחוק פיגור 2:1 מהמשחק הראשון ולנצח בקלות את הקבוצה ההולנדית היחידה שגברה עליה בעבר. למרות התקופה הרעה בליגה ורצף התוצאות המאכזבת במגרש הביתי, האוהדים החזירו את המטפחות הלבנות לכיסים וקיבלו את התמורה מגיבור בלתי צפוי. צמד מהיר ודי דומה של אדיל ראמי, אחרי שני תרגילים בקרנות קצרות בדקות 15 ו-17, עשה את ההבדל עבור ולנסיה כבר בפתיחה. אלקמאר בעיקר רדפה, אך העטלפים היו טובים יותר. ג'ורדי אלבה נעץ את השלישי ופאבלו הרננדס חתם את החגיגה לקראת הסיום. ולנסיה עלתה בצדק לחצי הגמר, שם תפגוש את אתלטיקו מדריד בשחזור רבע גמר 2009/10. הנקמה תושג?

דקה 15: גול! טינו קוסטה הוציא קרן קצרה לסופיאן פגולי שהגביה לרחבה, והבלם אדיל ראמי ניצל יציאה רעה של אסטבן ונגח לרשת. 0:1 לוולנסיה תוצרת שחקני הרכש מהליגה הצרפתית. כרגע ולנסיה עולה בזכות שער החוץ.

דקה 17: גול! אלקמאר לא לומדת. שוב קרן קצרה, קוסטה הגביה, רוברטו סולדאדו נגח לאחור וראמי ניצב בפינה הרחוקה והמשיך עם רגל ימין לרשת. צמד נדיר לבלם נבחרת צרפת, 0:2 מהיר לוולנסיה.

דקה 56: גול! רצף טעויות בהגנת אלקמאר הסתיים בכדור רוחב של סולדאדו, אותו דחק פנימה המגן ג'ורדי אלבה. 0:3 לוולנסיה, 2:4 בסיכום שני המשחקים.

דקה 80: גול! סולדאדו הסיט שמאלה לאלבה, שתוך כדי גלישה העביר כדור אל מחוץ לרחבת ה-16. שם המתין פאבלו הרננדס המחליף שוסבב כדור באומנות לרשת. 0:4 גדול לוולנסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מטאליסט חרקוב - ספורטינג ליסבון 1:1 (3:2 בסיכום)

אל שלוש הספרדיות בחצי הגמר תצטרף נציגה נוספת מהאי האיברי, ספורטינג ליסבון. אחרי שבעונה שעברה היו שלוש פורטוגליות בחצי גמר הליגה האירופית, הירוקים שמרו על כבוד המדינה עם תיקו שכל כולו לחימה ונחישות באוקראינה. מטאליסט חרקוב המצוינת ניסתה למחוק את הפיגור מהמשחק הראשון, אך ספגה שער מראשו של ריקי ואן וולפסווינקל ההולנדי בדקה ה-44. ג'ונתן כריסטלדו הצליח לאזן בדקה ה-57, אך קלייטון שאבייר החטיא שבע דקות לאחר מכן פנדל מול רוי פטריסיו, שהפך לגיבור של ספורטינג. כמה שמטאליסט תצטער על הפנדל הזה. אחרי שהדיחה את מנצ'סטר סיטי, ספורטינג מקבלת את הפרס לו היא ראויה עם מקום בחצי הגמר.

דקה 44: גול! דייגו קאפל הגביה כדור נהדר מצד שמאל, ריקי ואן וולפסווינקל הקדים את השומר שלו ונגח פנימה. 0:1 לספורטינג, מטאליסט צריכה שני שערים כדי לגרור את המשחק להארכה.

דקה 57: גול! מרקו דביץ' המחליף החליק בראשו את הכדור לעבר ג'ונתן כריסטלדו, שכיפר על החטאותיו הקודמות והכניע את רוי פטריסיו. 1:1, 2:3 לספורטינג בסיכום.

דקה 64: מטאליסט קיבלה פנדל. קלייטון שאבייר ניסה לכבוש מהנקודה הלבנה כמו במשחק הקודם, אך פטריסיו עצר נהדר עם רגליו.

מרסלו ביילסה: משוגע, גאון, אליל של גווארדיולה

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully