וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': בית"ר כפר סבא נותרה ראשונה

אחרי שיבנה השיגה 1:2 דרמטי בנתיבות, בית"ר כפ"ס ניצחה 1:2 את לוד. הפועל קטמון הפסידה 2:1 לערד. צפון: תיקו לאסי גלבוע

עד כמה הפכפכה ומשוגעת ליגה א' דרום, תעיד מכבי יבנה. הקבוצה מהשפלה, שהפסידה חמישה משחקים ברציפות עד שבלמה את הנפילה עם ניצחון על מכבי קביליו יפו בשבוע שעבר, עלתה היום (שישי) למקום הראשון באופן זמני עם 42 נקודות. יבנה שוב נהנתה משער בתוספת הזמן, כשהפעם הבלם איתן בר כבש את השער הדרמטי בניצחון החוץ 1:2 על עירוני נתיבות. רפי סגל העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-34 עם שער מקרוב, אבל שלוש דקות לאחר מכן השווה אייל עבד. אלעזר לביא (45) הורחק משורות נתיבות, שניסתה בשיניים לשמור על הנקודה אך נשברה בתוספת הזמן.

אלא שבית"ר כפר סבא עלתה לשחק בשבת במטרה ברורה להישאר ראשונה בתום המחזור הזה. הקבוצה של חיים סירוטקין ניצחה במשחק הלילי של שבת 1:2 את מ.ס. אורתודוכסים לוד. אלעד כהן כבש את שני השערים לקבוצה מהשרון (14, פנדל, 46) ואסי אסולין הצליח רק לצמק. כפר סבא כאמור שבה למקום הראשון כשהיא מקדימה בשתי נקודות את יבנה, אך יש לה משחק אחד יותר.

מי שהמשיכה לפשל היא הפועל קטמון, שנוצחה בטדי 2:1 בידי הפועל ערד ומצויה במשבר עמוק עם ארבעה הפסדים רצופים. חגי יצחק (3) ועומר אבוהדובה (43) כבשו לערד, שי אהרון (65) רק צימק בפנדל. המאמן ליאור זדה הודיע בסיום על התפטרותו לאחר שלוש שנים בקטמון.

גם מרמורק לא עמדה בלחץ וסיימה ב-0:0 שני ברציפות, הפעם בחוץ מול עירוני כפר יונה. הקבוצה של צחי טיאר כבשה רק שער אחד בחמשת משחקיה האחרונים, אך כמו קטמון גם היא עדיין בתמונה עם 39 נקודות ורק שלוש מהפסגה. מכבי קרית מלאכי התפרקה עם תבוסה ביתית מבישה 7:1 למכבי קרית גת. הרחקה של השוער צחי גיגי בדקה ה-13 הובילה לקריסה, כשנתי בן אבו עם שלושער (14 בפנדל, 40 ו-89) ושלומי משה עם צמד (63 בפנדל ו-75) כיכבו בקרית גת. אסף כהן (26) ואבישי בניטח (31) השתתפו גם הם בחגיגה, מקונן טרפה (45) צימק. דקל מלאכה התפטר מקרית מלאכי בעקבות התבוסה.

קביליו יפו ניצלה את הנפילה של מרמורק וקטמון ודילגה מעל שתיהן, כל הדרך למקום השלישי ומרחק נקודה בודדה מהפסגה. חן מלכה (18) וצ'יקו דננבאום (61) סידרו ליפואים 1:2 על עמישב פתח תקוה. אסי בוזגלו רק צימק (74).

משחק נוסף:

בני אילת - הפועל כפר שלם 1:2
לאילת: אבישי אטיאס (18), גל אסולין (52). לכפר שלם: נאור אלדד (64)

צפון

המוליכה אסי גלבוע ממשיכה להתנהל על מי מנוחות עד המאבק על העלייה מול נציגת הדרום, והיא שוב סיימה בתיקו, הפעם 0:0 ביתי מול מכבי טמרה. השנייה בטבלה עירוני טבריה הפסידה למכבי מעלות 2:0. אליאור סיידר כבש צמד בזק בדקות 37 ו-40 עבור מעלות, שעלתה למקום הרביעי עם 43 נקודות.

מי שמקדימה את מעלות בזכות הפרש שערים עדיף היא הפועל עפולה, שגברה 1:2 על מ.ס. כרמיאל צפת. צמד של מתן נחמני (70 ו-81) מחק עבור המארחת את שער היתרון של אלון רבינוביץ' (61 בפנדל). מ.ס. גבעת אולגה השיגה ניצחון דרמטי 1:2 על מכבי כפר קנא, כשפנדל של משה בלביליה דקה לסיום הכריע את המשחק. אדינו ימהרן כבש ראשון לזכות אולגה בדקה ה-18, נור עודה השווה זמנית בדקה ה-33.

לפני גבעת אולגה במקום הרביעי, הודות להפרש שערים בלבד, ניצבת מכבי דליית אל כרמל, למרות ההפסד 3:2 למ.ע. קרית אתא. שי דהן כבש את שער הניצחון של קרית אתא בדקה ה-88, כשלפניו הבקיעו ניר כהן (35) ומוטי בן חמו (76). מוחמד אבו ריא (52) ולירן לוגסי (65) ביצעו מהפך שלא הספיק עבור דליית אל כרמל, עומר גרא (70) הורחק.

משחק נוסף:

הפועל דליית אל כרמל - אחווה עראבה 1:2
לדליית אל כרמל: ספואן זועבי (82), מאמון ח'יר (86). לעראבה: חמודי כיאל (55)

מדור הליגות הנמוכות סוגר עוד מחזור

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully