וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: 0:0 בין מילאן לברצלונה, באיירן ניצחה

הקטאלנים לא כבשו בסן סירו והשאירו את ההכרעה לגומלין. שער ובישול של רובן הובילו את הבווארים ל-0:2 בחוץ על מארסיי

מי היה מאמין? יומיים של רבע גמר ליגת האלופות וארבעה משחקים ראשונים בהתמודדויות דו ראשיות מאחורינו ולא ראינו אף שער של קבוצה ביתית. מילאן סיימה הערב (רביעי) ב-0:0 ביתי מול ברצלונה בסן סירו, בעוד באיירן מינכן ניצחה 0:2 במארסיי, מה שהצטרף ל-0:3 של ריאל מדריד בניקוסיה וה-0:1 של צ'לסי על בנפיקה אתמול. כרגע, נראה שההתמודדות היחידה שנותרה פתוחה לקראת הגומלין היא בין מילאן לברצלונה וזה יהיה מרתק, תהיו בטוחים. משחקי הגומלין, אגב, ייערכו בשבוע הבא, בימים שלישי ורביעי. אגב, זו הייתה הפעם הראשונה אי פעם בליגת האלופות בה אף קבוצת בית לא כבשה בארבעת משחקי רבע הגמר הראשונים.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. רויטרס
תחושת אכזבה קלה. מסי מול איברהימוביץ'/רויטרס

מילאן - ברצלונה 0:0

נכון שציפינו לשערים ואולי אפילו להצגת כדורגל, אבל בסופו של דבר קיבלנו 0:0 די מאכזב, צריך להודות. ברצלונה הייתה עדיפה לאורך כל שלבי המשחק, הניעה את הכדור כמו שהיא כל כך אוהבת, אבל כמעט ולא הגיעה להזדמנויות ממשיות, כשדווקא מילאן הגיעה לכמה מצבים לא רעים, אבל גם היא לא הייתה מספיק חדה ובסופו של דבר השניים היחידים שיכולים לחייך מעט בסוף היום הם שני השוערים. בקאמפ נואו מצפה לנו קרב מרתק ביום שלישי הבא.

מי שאיכזב אולי יותר מכולם היה זלאטן איברהימוביץ'. הגאון השבדי, שנמצא בעונת שיא מבחינת יכולת, כיבוש שערים ובישולים, נראה לא מרוכז, מסורבל ואפאטי. בדיוק ההפך ממה שמסימיליאנו אלגרי מצפה משחקן כל כך טוב במשחק כל כך חשוב. מי שהיה נהדר במילאן והזכיר לנו שוב את האיכות האדירה שלו היה אלסנדרו נסטה, שהסתדר עם כל ההתקפות של בארסה והראה שוב שיש יכולות כמו חוכמה וניסיון שמכפרות על הגיל המבוגר. גם בברצלונה קצת קשה לציין מישהו שהיה בשיאו הערב. אולי צ'אבי, שרשם משחק מצוין והיה אחראי לאחד ממהלכי ההתקפה הכי איכותיים במשחק. אולי היה מקום לשלב את ססק פברגאס, שהיה מוסיף קצת יצירתיות לקישור.

דקה 9: מסי קיבל כדור עומק ובעט חלש מ-16 מטר, אביאטי הדף רע, אך למזלו אחד מחלוצי בארסה ביצע עליו עבירה.

דקה 16: סאנצ'ס חדר לרחבה ונותר לבד מול אביאטי, שספק הכשיל אותו. אך השופט לא פסק על פנדל.

דקה 20: אמברוסיני העביר מסירת רוחב לסיידורף, שהכניס כדור ענק לאיברהימוביץ', שנותר לבד מול ואלדס, אך בעט חלש היישר לידיו של השוער. החמצה גדולה של החלוץ השבדי.

דקה 26: צ'אבי פרץ בין כל הגנת מילאן, הכניס למסי, שהחזיר לו בנגיעה. הקשר הספרדי בעט חזק, אך אביאטי הדף.

דקה 87: התקפה נהדרת של ברצלונה נגמרה בבעיטה של מסי מתוך הרחבה, אך אביאטי הציל.

מארסיי - באיירן מינכן 2:0

כנראה שגם השרופים שבאוהדי הקבוצה הצרפתית, אולי אפילו חלק מאלה שקראו קריאות בוז לפרנק ריברי, האמין שמארסיי מסוגלת לעבור את באיירן מינכן כשהיא בכושר כל כך רע. הבווארים ניצחו בלי מאמץ מיוחד 0:2 בזכות שערים של מריו גומז ואריאן רובן, הנחילו לקבוצה של דידייה דשאן הפסד שמיני בתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות והבטיחו למעשה את הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות ולמפגש הצפוי והמרתק מול ריאל מדריד.

הקבוצה של יופ היינקס, שעדיין מפגרת מאחורי דורטמונד בחמש נקודות בפסגת הבונדסליגה, לא הציגה את המשחק הכי גדול שלה השנה, אבל שלטה במשחק לאורך כל 90 הדקות ולא איפשרה למארסיי כמעט לגעת בכדור. שני הבזקי גאונות של אריאן רובן עם בישול ושער גם הספיקו לה להוציא את כל העוקץ מהמפגש הכפול עם הצרפתים ואפילו להחזיר מעט לעניינים את בסטיאן שווינשטייגר, שחוזר מפציעה לאט לאט.

דקה 43: באיירן שולטת, אבל דווקא מארסיי בועטת מעט יותר לאזור השער. רמי קיבל כדור באגף ימין ובעט מ-20 מטר לשער, נוייר קלט.

דקה 44: גול! רובן הכניס כדור עומק גאוני לגומז, שבעט בנגיעה חזק מ-18 מטר, אנדראדה הדף רע פנימה. 0:1 לבאיירן. שער מספר 11 לחלוץ הגרמני בליגת האלופות העונה והוא רחוק שער אחד מליאונל מסי.

דקה 59: מולר העביר מסירת רוחב לגומז, שבעט מ-14 מטר חלש מדי ונבלם.

דקה 60: טעות קשה של בואטנג השאירה את רמי מול נוייר, אך השוער הגרמני הדף את הבעיטה של החלוץ.

דקה 64: מ'ביה שלח מרפק לפניו של מריו גומז ויצא מזה עם צהוב בלבד.

דקה 70: גול! רובן פרץ נהדר מאגף ימין, העביר למולר, שהחזיר לו בהקפצה והקשר ההולנדי הכניע בקלות את אנדראדה. 0:2 לבאיירן מינכן.

דקה 71: שווינשטייגר החליף את מולר. כמה שאוהדי באיירן שמחים לראות את קשר נבחרת גרמניה חוזר למגרש.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully