וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בהתאחדות: "אבוקסיס משתמש במניפולציות"

28.3.2012 / 11:05

בכיר בהתאחדות תוקף את מאמן בני יהודה: "לא יעזור לו, רק גוטמן יקבע את עוזרו", ומאשר: "זה נכון שהוא ייפגש עם קלינגר"

"יוסי אבוקסיס משתמש במניפולציות כדי לקבל את תפקיד עוזר מאמן נבחרת ישראל, ואנחנו יודעים מהם. הבהרנו לאלי גוטמן שרק הוא יקבע מי יהיה עוזרו. אבוקסיס עושה דברים בשקט, אבל בסופו של דבר זה עשוי לעלות לו בתפקיד. למיטב הבנתי, גוטמן הולך להיפגש עם קלינגר כדי לסכם על התפקיד, זה נכון מאוד".

כך אמר גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל בעקבות הפרסומים בחודשיים האחרונים על חילוקי דעות בין ההתאחדות לגוטמן בנוגע למינוי אבוקסיס לתפקיד עוזר מאמן הנבחרת. "מתחת לפני השטח קורים דברים שנועדו לגרום לגוטמן למנות את אבוקסיס לתפקיד. מישהו שאל את גוטמן פעם האם זה המועמד הבכיר שלו לנבחרת? מוזר מאוד שהמועמדות של קלינגר ירדה מסדר היום. זאת נבחרת ישראל, הנבחרת של העם, לא מפלגה פוליטית". למרות בקשות חוזרות, את תגובתו של אבוקסיס לא ניתן היה לקבל.

אותו בכיר הגיב למעשה על הפרסום בוואלה! ספורט, כי למרות פרסומים לפיהם אבוקסיס סגור בנבחרת, מאמן פראלימני ניר קלינגר יגיע בתחילת אפריל לישראל והוא צפוי להיפגש עם גוטמן בנוגע למשרת העוזר. גם כעת ההערכה היא שאם התנאים הכספיים יבשילו בפגישה המתוכננת, קלינגר עשוי להתמנות לתפקיד העוזר כבר בחודש הבא, ולהתחיל רשמית בתפקידו ב-20 במאי, אז תצא הנבחרת למחנה אימונים באוסטריה. קלינגר הצליח לעמוד ביעדים שהציבה לו ההנהלה הקפריסאית, וכעת נראה שהוא לא ימשיך שם בעונה הבאה משום שהוא רוצה לשהות קרוב למשפחתו. כזכור, גוטמן וקלינגר כבר נפגשו בקפריסין, לאחר שהמאמן הלאומי הגיע לעקוב אחר יובל שפונגין. הפגישה תיערך בזמן שהליגה הקפריסאית תצא לפגרת החג.

הנבחרת תצא למחנה האימונים באוסטריה בסוף חודש מאי, שם תערוך מחנה מקוצר לקראת משחק הידידות מול נבחרת צ'כיה (שבת, 26 במאי) ולאחריו תמריא לליפצייג למשחק מול נבחרת גרמניה (חמישי, 31 במאי). אליניב ברדה שנפצע במדי גנק ייעדר כחודש מהמגרשים ויחזור לקראת סוף אפריל. גוטמן מרוצה מאוד מהמעבר של דקל קינן לבריסטול סיטי, שם הוא רשם הופעת בכורה וצפוי לשחק עד תום העונה, מה שבהחלט עשוי לעזור לו לקראת המחנה באוסטריה, למרות שייערך אחרי תום העונה הנוכחית. "דקל שחקן חשוב מאוד לנבחרת, חשוב שיהיו לפחות שלושה בלמים שיתחרו על מקומם בהרכב, ולא נצטרך לתמרן", אמרו אתמול בנבחרת.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully