וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "אני מתגעגע למשפחה, בסיום העונה אקח החלטות"

28.3.2012 / 7:30

הפורוורד התייחס לעתידו אחרי הניצחון על פנאתינייקוס. לנגפורד: "ההגנה הייתה המפתח". שאראס: "לא יודע למה שרקו לי בוז"

במכבי תל אביב הקפידו שלא לחגוג יותר מדי את הניצחון על פנאתינייקוס שנתן להם יתרון 1:2 בסדרת רבע גמר היורוליג, כשהם יודעים שנטל ההוכחה עדיין רובץ על כתפיהם לקראת המשחק הרביעי בסדרה ביום חמישי.

דיוויד בלאט, שהסתגר עם השחקנים בסיום בחדר ההלבשה, אמר להם שם, בין השאר: "הצגנו הגנה נהדרת. לאו דווקא הופענו טוב בהתקפה, אבל מספיק בכדי להשיג את הניצחון. ההגנה השיגה לנו את הניצחון. זה היה מאמץ קבוצתי. עכשיו יש עוד משחק ביום חמישי וצריך להמשיך להיות מרוכזים".

קית' לנגפורד סיפר לוואלה! ספורט: "זה היה משחק גדול, עשינו בו את מה שאנחנו צריכים לעשות. השגנו את הניצחון, אבל יש עוד משחק חשוב ביום חמישי. המפתח לניצחון היא ההגנה, כולם נלחמו חזק, ואם נמשיך בדרך הזאת ולהציג נחישות כזאת - דברים טובים יקרו. עכשיו ננוח ונערוך אימון טוב לקראת יום חמישי בכדי לנצח עוד פעם אחת".

דייויד בלו: "את ההחלטות שלי אעשה בסיום העונה"

דייויד בלו התייחס בסיום לאפשרות שיפרוש בסיום העונה ואמר לוואלה! ספורט: "אני הרבה זמן מחוץ לארצות הברית, ואני לא יודע מה העתיד טומן בחובו, אך אני יודע מהן התחושות שלי בימים אלו - אני מתגעגע למשפחה שלי ומתגעגע לבית שלי. שלא יובן לא נכון, כמובן שאני ממשיך לעבוד קשה ולהגיע בגישה הכי חיובית שיש. אבל את ההחלטות שלי אעשה בסיום העונה".

לגבי המשחק הוסיף בלו: "זה היה מאמץ קבוצתי. המפתח היה ההגנה, הצלחנו לשלוט בריבאונדים ובאיבודים, ואלו הקרבות הקטנים שהובילו לניצחון. אני שמח שקלעתי אבל יש עוד משחק ואני מקווה שאוכל לעשות את זה שוב. אני רגוע ולא חוגג כי לא עשינו שום דבר עדיין, יש עוד משחק. אני מנסה להעניק מהניסיון שלי במצבים האלו והכי חשוב שננסה לשמור על הגוף שלנו ושנישאר צנועים".

לגבי המשך הסדרה אמר בלו: "אני לא יודע איך יסתיים המשחק הבא, אני לא אוהב להמר, אך אני יכול להגיד שאנחנו מרגישים טוב כקבוצה, מרגישים טוב בסיטואציה שלנו ולשחק כאן ומול האוהדים שלנו".

הלחץ של משחק להיות או לחדול ישפיע על פנאתינייקוס ביום חמישי?

"הם קבוצה מאוד מנוסה עם מאמן מאוד מנוסה. הם יהיו מוכנים להגיע ולהילחם על המשחק הזה, אבל כך גם אנחנו".

לא הרבה נתנו לכם סיכוי.

"ראשית כל, הסדרה עדיין לא הסתיימה. לגבי מה שאנשים אומרים, אנחנו לא מעניקים לכך יותר מדי תשומת לב. אנחנו באים לעבוד כל יום, אנחנו משפחה כאן וזה כל מה שחשוב. אני לא מופתע מהשחקנים של מכבי ומהמצב שאנחנו נמצאים בו".

יאסיקביצ'יוס: "זה עדיין תלוי גם בנו"

ומשמחת המנצחים לתוגת המפסידים. פניהם של שחקני ואנשי פנאתינייקוס אמרו הכל בסיום המשחק, הלחץ ניכר היטב בקבוצה. לאחר שהסתגרו בחדר ההלבשה, מיהרו השחקנים לצאת ביחד לעבר האוטובוס שחיכה להם בסמוך לאולם. "העבודה ביממה הקרובה תהיה בעיקר מנטלית", אמר גורם בקבוצה לאחר המשחק.

שרונאס יאסקביצ'יוס, שלא קלע אמש וזכה ללא מעט שריקות בוז, ניסה להסביר את הסיבה להפסד: "התחלנו לשחק מאוחר מדי, זה היה מאוד רע עבורנו. במחצית השנייה אמנם העלנו את האינטנסיביות בהגנה וחזרנו למשחק, אבל רק לא סגרנו את זה. אני חושב ששום דבר לא נגמר. יש עוד משחק אחד ונבוא ונילחם. היכולת של מכבי לא הפתיעה אותי, אבל זה עדיין תלוי גם בנו. כשהצגנו הגנה טובה התמונה הייתה שונה, ואני מקווה שזה גם התרחיש שיהיה ביום חמישי"

על היחס מהאוהדים הצהובים אמר שאראס: "האם שמתי לב שהקהל שרק לי בוז? כן, אבל אני בן 36 וזה לא משפיע עליי. אני לא יודע למה הם שרקו לי, לא מבין למה אתם שואלים אותי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully