וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הבקעה ניצחה את אשדוד וסיימה רביעית

הבקעה עלתה לחצי גמר הפלייאוף אחרי 63:70 על אשדוד במחזור האחרון. רמת חן בחוץ, הפועל ת"א ניצחה את רמה"ש

המחזור ה-20 והאחרון בליגת העל לנשים שוחק הערב (שני), כשבסיומו קיבלנו לא רק את ארבע העולות לחצי גמר הפלייאוף, אלא גם את הסדרות. מ.כ הבקעה גברה על המוליכה ומחזיקת הגביע הטרייה, מכבי אשדוד והבטיחה לעצמה את המקום הרביעי ואת המפגש עם אותה אשדוד בחצי הגמר. רמת חן הביסה את חולון אך בגלל ניצחונה של הבקעה, היא מחוץ לפלייאוף העליון, בעוד הפועל תל אביב השיגה ניצחון חשוב בתחתית על רמת השרון, שכבר הבטיחה את המקום השני בליגה (שיפגיש אותה עם אליצור רמלה בחצי הגמר).

מ.כ הבקעה - מכבי אשדוד 63:70

הקבוצה של עדני דגן הגיעה לאחר חגיגות הזכייה בגביע המדינה, ולא ממש הגיעה למשחק הערב, שממילא לא שינה דבר עבורה. אשדוד כבר הבטיחה את המקום הראשון, ולמעה, עם ההפסד לבקעה, קבעה כי השתיים ייפגשו בחצי גמר הפלייאוף. המפסידה הגדולה היא מכבי רמת חן, שנותרה בחוץ. הבקעה כבר הוליכה ב-13 ברבע הראשון, אבל רבע שני של 7:25 של אשדוד העביר אליה את היתרון. הבקעה לא אמרה נואש ורצה בעצמה ל-7:18 ברבע האחרון כשאשדוד פשוט מרימה ידיים. אמנדה תומפסון הוליכה את קלעיות הבקעה עם 26 ו-11 ריבאונדים, מירב דורי קלעה 16 לאשדוד.

הפועל תל אביב - א.ס רמת השרון 74:79

אחרי שהפסידה בגמר הגביע למכבי אשדוד, חזרה הקבוצה של אורנה אוסטפלד למשחק האחרון בליגה, שלא שינה לה דבר, לאחר שהבטיחה כבר את המקום השני, מה ששירת את המארחות, שקיבלו נקודות חשובות במאבק התחתית שלהן. אמת השרון דווקא פתחה טוב, אבל ריצת 12:23 של האדומות ברבע השלישי הביאה אותן עד יתרון 7 דקה לסיום, משם רמת השרון לא חזרה. אלכסיס הורנבאקל הוליכה את קלעי הפועל תל אביב עם 23 נקודות, שריל בייקר הוסיפה 22. לרמת השרון: נקוליקה אנוסיקה 14, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

מכבי רמת חן - אליצור חולון 56:83

רמת חן עשתה את העבודה, ובגדול, אבל הניצחון של הבקעה על אשדוד הותיר אותה מחוץ לחצי גמר הפלייאוף. המארחות כבר הוליכו ב-11 במחצית, וריצת 6:21 ברבע השלישי הבטיחה סופית את הניצחון, שבדיעבד לא שינה. חולון לעומת זאת בדרכה ללאומית. קלסי גריפין (16 ריבאונדים) ושרדיי יוסטון הוליכו את קלעיות רמת חן עם 20 נקודות כל אחת, הולמס קלעה 15 למפסידות.


הפועל ראשון לציון - אליצור נתניה 69:79

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully