וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יואץ המשא ומתן עם דייויד בלו

23.3.2012 / 14:01

ההצגה מול פנאתינייקוס העלתה את מניותיו של השחקן. הצהובים נחתו. גודס: "שאראס רצה להיות זה שמנצח אותנו. לא הלך"

קובי אליהו

הקלה גדולה נרשמה אמש (חמישי) בקרב אנשי מכבי תל אביב אחרי הניצחון הגדול 92:94 על פנאתינייקוס בתום הארכה סוחטת עצבים. מיד עם סיום המשחק דאג המאמן דייויד בלאט להנחית את השחקנים על הקרקע. "זו סדרה ארוכה", הזכיר המאמן לשחקניו שליהם לנצח עוד שני משחקים, והחמיא: "ניצחנו בשני דברים שהיו חשובים: שליטה על הכדור ובריבאונד". היום בצהריים נחתה הקבוצה מאתונה, וכבר מחר מחכה לה משחק ליגה בני השרון/הרצליה.

בעקבות יכולתו המצוינת אמש, במכבי תל אביב ינסו להאיץ את המשא ומתן עם דייויד בלו, שמסיים חוזה בתום העונה. יש לציין שבשבועות האחרונים ישנן בעיות במשא ומתן בין הצדדים (שנפתח לפני מספר שבועות), בין היתר בשל עניינים אישיים של השחקן. בקבוצה מאוד מרוצים מהנחישות של בלו ומיכולתו המקצועית.

"הביקורות? אמרו לי שזה ירגיז אותי"

דני פדרמן, מנכ"ל מכבי תל אביב, נשמע נרגש מאוד בסיום. "אני לא נושם, אני בקושי עומד על הרגליים, רועדות לי הרגליים", הודה פדרמן. "אני מרגיש חסר מילים, לחלוטין חסר מילים. הסתובבתי ליד חדר הלבשה בסיום ובקושי הצלחתי לדבר. זה אחד המשחקים הגדולים והמדהימים שראיתי. רגע מרגש מאוד, אני לא מוצא את המילים פשוט. זה ממש להפוך את הקערה על פיה תוך יממה וחצי".

המנכ"ל הוסיף: "זה היה משחק על הסמל של הקבוצה ועל הגאווה של השחקנים. כל אחד שיחק גם בשביל עצמו ובשביל המשך הדרך שלו, לאן שהוא לא יילך מכאן, וגם בשביל המועדון ובשביל כל הצוות שעובד פה כל השנה".

פדרמן הוסיף לגבי התחושות: "אני חושב שהאמנו גם אחרי שנגמר המשחק ההוא, וגם שעה-שעתיים אחריו. זו הגדולה של הצוות המקצועי: הם הצליחו למחוק ולעשות איקס על המשחק הקודם, ולגרום להם לעלות כשחקנים אחרים במובן הפסיכולוגי. אני חושב שזה ניצחון מנטלי הרבה יותר מכל דבר אחר".

על הביקורות על הקבוצה הוסיף פדרמן: "אני אגיד לך את האמת, אני בעיקר שמעתי ולא קראתי, כי אמרו לי שזה יגרום לי להתעצבן, ולא רציתי אז לא קראתי. זה לא חדש, ולא רק מהכדורסל, שבארץ ממהרים להספיד. חבל לי על כך, כי בסופו של דבר כולנו כאן באותה ביצה, ואנחנו ממשיכים אחר כך את הדרך ביחד. אני מקווה שכולנו נלמד מזה. גם אנחנו, אבל גם התקשורת צריכה לתת יותר קרדיט".

- אתם עלולים לאבד שחקנים בעקבות משחק כזה. כל אירופה הסתכלה.

"אלו צרות טובות. אם השחקנים טובים ואנחנו מנצחים, נשבור את הראש אחרי זה איך ואת מי משאירים".

על המפגשים הקרובים מול פאו הוסיף פדרמן: "זה מה שיפה בכדורסל, אתה יכול ביום אחד להפסיד בשלושים הפרש, אתה יכול לנצח בנקודה בהארכה. כל משחק הוא משחק בפני עצמו. אתה מתחיל משחק חדש, כל מה שהיה לא רלוונטי, אתה יכול להיות ב-2:2 ולא לדעת מה יהיה במשחק הבא".

גיא גודס: "שאראס תמיד רוצה להיות זה שמנצח את המשחק"

עוזר המאמן גיא גודס אמר הבוקר לגלי צה"ל: "בסיום כולנו קפצנו. כל הספסל התחבק, כי באמת היה ניצחון גדול, מול קבוצה גדולה, על מאמן גדול. אחרי המשחק הראשון, לבוא ולנצח בצורה הזאת, זה נותן הרבה נחת". גודס הסביר על ההבדל בין שני המשחקים: "דיברנו עם השחקנים, הראינו להם את הווידאו, דיברנו על הריבאונד והאיבודים שעשו את הנזק הכי גדול. החדרנו מוטיבציה, כי הכבוד של החבר'ה נפגע, ועדיין ראינו גם בשנה שעברה שלא קל לנצח קבוצה פעמיים תוך יומיים. ניצלנו קצת גם את השאננות של פנאתינייקוס, ובסוף הצלחנו לעמוד במשימה הראשונית שלנו, שזה לחזור מיוון עם ניצחון אחד ולהעביר אלינו את הסדרה עם יתרון הביתיות".

גודס ציין את הכוכב של המשחק: "יוגב היה מצוין גם בהגנה וגם בהתקפה. זו שנה ראשונה שלו בקבוצה, וזה לא קל לבלוט באולם כזה. היו לו כמה זריקות מאני טיים, שתי שלשות אדירות, ומלחמה אדירה. הילד עובד קשה ורוצה להצליח. עכשיו אני מקווה שהקהל שלנו יגיע לאולם וידחוף אותנו לפחות כמו שהקהל שלהם עודד אותם".

גודס אמר ש"באנו להארכה עם הרבה מוטיבציה והרבה אמונה, אחרי ששיחקנו טוב כל המשחק. אני שמח שעשינו את זה". על המהלך האחרון אמר גודס: "שאראס אולי נתן זריקה חפוזה בסוף, כי הוא רוצה לנצח משחקים. הוא רצה להיות זה שמנצח את מכבי, אבל לשמחתנו הפעם זה לא הצליח".

קוסטס קאימיקוגלו, שבלט עם 20 נקודות ליוונים, אמר בסיום: "ראינו את מכבי עושה את זה הרבה פעמים בעבר. עשינו טעויות בהגנה, ונתנו למכבי אפשרות לעצור אותנו. עכשיו הלחץ שוב עלינו. אנחנו יודעים איך זה יהיה לשחק בתל אביב, מול הקהל שלהם, וזה לא יהיה קל".

הבעלים של פנאתינייקוס, תנאסיס גיאנאקופלוס, התלונן בסיום: "הייתה עבירה במהלך האחרון על יאסקיבצ'יוס. הראינו את האופי שלנו, אבל אני חייב לציין את הטעות של השופטים בסיום. בשנה שעברה הצלחנו לנצח את ברצלונה, ואני מאמין בכוח שלנו לנצח גם השנה בחוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully