וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי אשדוד זכתה בגביע המדינה

הקבוצה הדרומית חגגה תואר ראשון בתולדותיה עם 50:63 בגמר על רמה"ש, עדני דגן קטף גביע שביעי עם 4 קבוצות שונות

ברני ארדוב

צפו בתקציר המשחק באדיבות רשות השידור
http://www.iba.org.il
עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי אשדוד חגגה הערב (חמישי) זכייה היסטורית בגביע המדינה לנשים אחרי שגברה 50:63 על א.ס רמת השרון. מוליכת ליגת העל, שתקעה יתד בצמרת הענף בשנים האחרונות, השיגה סוף סוף תואר ראשון בתולדותיה אחרי ששלטה במשחק הגמר שנערך בבית מכבי בראשון לציון מהרגע הראשון, והותירה את הקבוצה של אורנה אוסטפלד על שישה גביעים במאזנה.

עדני דגן קטף גביע שישי בקריירת האימון שלו עם הקבוצה הרביעית במספר ובשבעה גמרים בלבד, אחרי שהשחקניות שלו לא התרגשו מהמעמד והעניקו לקהל האשדודי רגע של נחת אחרי השבועות הקשים שעברו על העיר לאחרונה, תמרה יאנג (19 נקודות) ואשלי שילדס (17 נקודות) כיכבו אצל המנצחות, שהעניקו לעיר אשדוד תואר ספורטיבי ראשון אי פעם.

ג'יה פרקינס, שהפסידה בשני משחקי גמר הגביע הקודמים שלה בארץ לאליצור רמלה, שוב נותרה בצד המפסיד למרות משחק נהדר באופן אישי (21 נקודות), כשפרט אליה אף אחת מהשחקניות של אוסטפלד לא קלעה בדאבל פיגרס.

מהלך המשחק

אשדוד הייתה נחושה יותר בפתיחה, ותמרה יאנג הקפיצה אותה ליתרון מוקדם של 2:10 כשהיא צולפת מבחוץ ומבפנים. אבל אז ספגה נעמי קולודני עבירה שנייה, וג'יה פרקינס החזירה את רמת השרון למשחק, והרבע הראשון הסתיים ב-20:23 בלבד לאשדוד. ברבע השני חזר המומנטום לצד של האשדודיות, כשרמת השרון קירטעה בהתקפה וראתה את אשדוד בורחת ל-20:30 שאילץ את אוסטפלד להזעיק פסק זמן. אלישה קלארק הצטרפה לפרקינס אצל האדומות שצימקו ל-32:27, אבל במחצית התוצאה עמדה על 27:34 לאשדוד.

ברבע השלישי המשיכה אשדוד להציג הגנה חזקה ,כשאשלי שילדס סייעה ליאנג בחלק ההתקפי, והפער צמח בחזרה ל-32:43. אלא שגם הפעם פרקינס לא נתנה למשחק לברוח לקבוצתה, ושוב צימקה את הפיגור לארבע, לפני שאשדוד התעשתה וסגרה את הרבע ביתרון 41:49. אם רמת השרון בנתה על קאמבק ברבע האחרון, היא גילתה שיאנג עדיין לוהטת, בעוד שפרקינס נותרה בודדה במערכה מהעבר השני, ואחרי שפלנט פירסון התעלתה בדקות האחרונות נמנע כל סיכוי לקאמבק מאוחר, ואשדוד עשתה היסטוריה עם 50:63.

קלעו לאשדוד: תמרה יאנג 19 נקודות (10 ריבאונדים), אשלי שילדס 17 (6 ריבאונדים), פלנט פירסון 15 (8 ריבאונדים), בראשידה אלוהים 7, נעמי קולודני 3, בריטני דנסון 2.

קלעו לרמת השרון: ג'יה פרקינס 21 נקודות, אלישה קלארק 8, ניקי אנוסיקה 7 (6 ריבאונדים), אמבר הולט (6 ריבאונדים) ומאוריטה ריד (7 ריבאונדים) 6 כל אחת, ג'ניפר פליישר 2.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully