וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של פבריס מואמבה קריטי, העולם מתפלל לשלומו

”סקיי” מדווחת כי מצבו של שחקנה של בולטון שהתמוטט הוא קריטי אך יציב. בניון: ”מחשבותיי עמו”. קייהיל: ”כולנו נתפלל”

דרמה גדולה נרשמה הערב (שבת) באיצטדיון וויט הארט ליין שבלונדון, שם התמוטט שחקנה של בולטון, פבריס מואמבה, בדקה ה-45. מואמבה בן ה-23 פונה מהמגרש אחרי עשר דקות שלמות בהן הפרמדיקים נאבקו על חייו, אחרי שלבו קרס. מואמבה פונה לבית החולים, שם, עם פי דיווחים ברשת "סקיי" הבריטית, הצליחו הרופאים לייצב את מצבו, שמוגדר עדיין כקריטי.

בית החולים והנהלת בולטון שחררו לעיתונות הצהרה משותפת: "בולטון וונדררס יכולה לאשר שפבריס קיבל התקף לב, ושהוא מאושפז בחדר טיפול נמרץ. אנו מבקשים מהציבור ומהתקשורת לכבד בשלב זה את פרטיות המשפחה".

מי שהיה קרוב לאירוע היה איאן דייויס, כתב של רשת בי.בי.סי שסיפר: "כשהצוות הרפואי הגיע אליו, הוא היה עם הפנים לכיוון הדשא. היה אפשר לראות שהם נותנים לו לפחות שתי מכות חשמל, וכולם היו יכולים לראות שהוא נאבק על חייו. אם הוא יצליח לצאת מזה, אין ספק שזה יהיה בזכות התגובה המהירה של הצוות הרפואי".

שעה קלה לאחר שהתמוטט שחקנה של בולטון, החל העולם הווירטואלי להגיב, כשעשרות שחקנים צייצו בטוויטר וכתבו בפייסבוק שלהם על המקרה. יוסי בניון כתב בטוויטר על השחקן, ששיחק בנוער של ארסנל: "אני מקווה שפאבריס מואמבה יהיה בסדר, המחשבות איתו ועם משפחתו כרגע". חברו לקבוצה תומאס ורמאלן כתב: "מקווה שפאבריס מואמבה יהיה בסדר. המחשבות איתו, עם משפחתו ועם חבריו". גם שחקני הקבוצה ג'ק ווילשר, ארון ראמזי ובקארי סאניה הביעו תמיכה.

גם ההתאחדות האנגלית לא נותרה מחוץ לסיפור, והיו"ר, דייויד ברנסטיין אמר: "בשם ההתאחדות, אני רוצה לשלוח את המחשבות והתפילות שלנו לפבריס מואמבה ומשפחתו הערב. פבריס שיחק 33 משחקים עבור נבחרת אנגליה מתחת לגיל 21, והוא שחקן, ויותר חשוב, בן אדם שאכפת לנו מאוד ממנו. אנחנו בקשר מתמיד עם בולטון על מצבו של פבריס וממתינים לעדכונים".

"התפללו לאלוהים שמואמבה יעבור את זה", צייץ ג'רמיין דפו. ג'סטין הויט, המשחק במידלסבורו אך שיתף פעולה בעבר עם מואמבה בארסנל הצעירה, אמר: "אני ממש מקווה שהחבר הכי טוב שלי בכדורגל בסדר. הישאר חזק אחי, בבקשה בבקשה הישאר חזק. אלוהים איתך, זכור זאת", בעוד טים קייהיל סיכם זאת היטב: "זהו יום בו עולם הכדורגל כולו מתאחד כדי להתפלל עבור מואמבה. זה שם את הכל בפרספקטיבה".

מואמבה הגיע לבולטון מברמינגהאם סיטי ב-2008 תמורת 5 מיליון ליש"ט.

טרגדיה באנגליה: פבריס מואמבה קרס, המשחק הופסק

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully