וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': תיקו דרמטי לאסי גלבוע

מוליכת מחוז הצפון מתעייפת? ספגה בדקה ה-92 וסיימה ב-1:1 מול הפועל דלית אל כרמל. 0:5 גדול לקביליו יפו על קרית גת

האם המוליכה הבלתי מעורערת של מחוז צפון בליגה א', אסי גלבוע, הגיעה לסף העייפות שלה? אסי, שדורסת את הליגה מהרגע הראשון, איבדה ארבע נקודות בלבד ב-18 המחזורים הראשונים ועוד שש בששת משחקיה האחרונים. היום (שישי), זה קרה לה עם תיקו ביתי ודרמטי מאין כמוהו מול הפועל דלית אל כרמל הצנועה, שסחטה 1:1 משער של ספואן זועבי בדקה ה-92 במשחק החוץ. עבור המוליכה, שנהנתה משער יתרון של כפיר דר בדקה ה-27, היה זה משחק הבית השני בלבד העונה בו היא לא מנצחת, אבל רצף המשחקים ללא הפסד ליגה התארך ל-23.

מי שניצלה את המעידה הלא צפויה של אסי היא השנייה עירוני טבריה, שעשתה מהפך גדול במשחק הצמרת שלה בחוץ מול הפועל עפולה וצימקה במעט את הפער, שעומד כעת על 12 נקודות בצמרת. שחף הלמן העלה את עפולה ליתרון בדקה ה-48, אבל לירון אלימלך השווה כעבור עשר דקות וכפיר בן דוד ניצח את המשחק לאורחים, כעבור עשר דקות נוספות.

מכבי דלית אל כרמל ניצלה את ההפסד של עפולה ודילגה על חשבונה למקום השלישי, בזכות 0:3 על מ.ס. כרמיאל/צפת. מוחמד אבו ריא (12), ענאן נאסר אל דין (48) ואחסאן חלבי (88) כבשו.

משחקים נוספים:

מ.ס. גבעת אולגה - מכבי צור שלום 0:0

סקציה מעלות/תרשיחא - הפועל חדרה 1:1
למעלות/תרשיחא: ליאור דכלבו (59), לחדרה: יוני גואטה (1)

עירוני קרית אתא - מכבי כפר קנא 0:3
לקרית אתא: ליאור דהן (15), מוטי בן חמו (90, 94)

הפועל כפר קנא - אחווה עראבה 1:0
לעראבה: חמודי כיאל (20)

אחי עכו - עירוני טמרה 2:2
לעכו: איברהים סייד אחמד (36), אחמד עווד (45). לטמרה: וואג'די אבו יונס (28), מאהר אבו אל היג'ה (65)

דרום

המוליכה ערב המחזור, הפועל קטמון, לא משחקת במחזור הזה, מה שיאפשר למכבי יבנה להיצמד אליה אם תגבור מחר בחוץ על בית"ר כפר סבא. יבנה מגיעה עם רצף של ארבעה הפסדים. אם כפר סבא תנצח, הפער שלה מקטמון יעמוד על נקודה. הפועל מרמורק תנסה להישאר בעניינים בצמרת ותצא מחר למשחק חוץ מול עירוני נתיבות.

קבוצת הצמרת היחידה ששיחקה היום היא קביליו יפו. היפואים פתחו את העונה בצורה בינונית, אבל נמצאים בכושר נהדר לאחרונה. זה התבטא בהפסד בודד ב-11 משחקיה האחרונים והיום הגיעה התפוצצות גדולה על חשבון מכבי קרית גת, עם 0:5 מרשים. חן מלכה (28) פתח את החגיגה והבליץ הגיע בסיום עם שערים של נוי ויצמן (70), ליעד ברקוביץ' (83), מאיר דרעי (85) ועוד אחד של מלכה שהתכבד גם לסיים בדקה ה-90.

משחקים נוספים:

הפועל ערד - הפועל כפר שלם 0:0

עירוני כפר יונה - עירוני קרית מלאכי 1:0
לקרית מלאכי: חנן פדידה (80)

הקשמה/ רמת חן - עמישב פתח תקוה 3:0
לפתח תקוה: בן סיטלקול (20,32), מוחמד חטארי (92)

בני אילת - אורתודוכסים לוד 0:1
לאילת: אשקר סלים (73)

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully