וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריס אברה: "רק אליפות תציל את העונה"

מגן מנצ'סטר יונייטד מעכל את ההדחה מעוד מפעל אירופאי. פרגוסון: "עונה מאכזבת". גם מאנצ'יני בחוץ: "עשיתי טעויות"

כל מה שנותר למנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי העונה זו הליגה. החבורה של אלכס פרגוסון האמינה בסיכוייה להציל את המפגש מול אתלטיק בילבאו, אך הפסידה הערב (חמישי) שוב לבאסקים הנהדרים, הפעם 2:1 בסן מאמס, והודחה מהליגה האירופית כבר בשמינית הגמר. סיטי דווקא גברה על ספורטינג ליסבון 2:3, אך ההפסד בפורטוגל חרץ גם את גורלם של רוברטו מנצ'יני ושחקניו. מה לעשות, זו לא העונה של האנגליות באירופה.

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון. רויטרס
כל מה שנותר זו הליגה. אלכס פרגוסון/רויטרס

פרגוסון: "אפילו לא היינו קרובים לנצח"

"אני לא חושב שאנחנו יכולים לבוא בטענות", הודה מנג'ר השדים האדומים אלכס פרגוסון. "זו פשוט שנה מאכזבת. במחצית הראשונה הם עלו ליתרון משער קל, ואני לא מאמין שאפשרנו להם להבקיע שער כזה. זה היה פשוט גרוע מצידנו. לא רווח לי שהודחנו, זה מאוד מאכזב אותי שאנחנו מחוץ לליגת האלופות ומחוץ לליגה האירופית. לא היינו קרובים אפילו לנצח את בילבאו. נפלא לראות אותם משחקים ומגיע להם להיות בגמר. עכשיו נצטרך להתרכז בליגה".

פטריס אברה הוסיף: "מועדון גדול כמו מנצ'סטר יונייטד צריך להתחרות על כל תואר אפשרי, אבל עכשיו אין לנו ברירה ונצטרך להתרכז רק בליגה. אנחנו חייבים לזכות באליפות כדי להציל את העונה. אם לא נעשה את זה, זו תהיה לעונה רעה".

כובש השער הראשון של בילבאו, פרננדו יורנטה, הוחלף בגלל פציעה עוד במחצית הראשונה, אך זה לא מנע ממנו לחגוג עם חבריו: "זה נפלא, אני לא מאמין שהדחנו את מנצ'סטר יונייטד. נפצעתי נגד אוסאסונה בליגה ונתתי היום את כל כולי. היה לנו קשה במחצית הראשונה, אבל השתחררנו בהמשך והצגנו יכולת מצוינת. זה ערב מרגש".

ג'ו הארט: "הייתי בטוח שהנגיחה שלי נכנסת"

בניגוד ליונייטד, סיטי נלחמה ממש עד השניות האחרונות ולא היתה רחוקה מהשלמת מהפך מדהים שהיה שולח אותה לרבע גמר המפעל. "המחצית הראשונה היתה מאוד מוזרה", ניסה מנג'ר הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני לעכל את ההדחה. "השארנו להם המון מקום בהתקפות מתפרצות ופשוט לא שיחקנו כמו קבוצה. המחצית השניה שלנו היתה פנטסטית, אבל בסופו של דבר אני מאוכזב להיות מודח ככה".

המאמן האיטלקי הוסיף: "כנראה שעשיתי טעויות במשחק הראשון. יכול להיות שאחרי שהבסנו את פורטו בסיבוב הקודם, חשבנו שיהיה לנו יותר קל נגד ספורטינג. כשאני מפסיד משחק אני מבין שעשיתי טעות. המאמן הוא זה שמכין את הקבוצה וכנראה שעשיתי טעויות".

הדרמה הגיעה לשיאה ארבע דקות בתוך תוספת, כשג'ו הארט עלה לכדור קרן, וכמעט הבקיע את השער שהיה שולח את קבוצתו לשלב הבא. "לא האמנתי, הייתי בטוח שזה נכנס", אמר שוער נבחרת אנגליה על הנגיחה שנהדפה בקושי לקרן. "אני מקווה שנצליח לקחת כמה דברים חיוביים מהמשחק הזה, בעיקר מהמחצית השניה, ונמשיך הלאה בליגה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully