וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 0:1 לדורטמונד על ברמן, שישייה לבאיירן מינכן

קגוואה סידר לאלופה ניצחון. הפער מבאיירן שהביסה את הרטה ברלין 0:6 עומד על 5 נקודות. גלדבאך ניצחה 1:2 בלברקוזן

25 מחזורים כבר מאחורינו ובצורה בה באיירן מינכן נראית בשבוע האחרון דומה שיש לנו עניין גם בצמרת הבונדסליגה ולא רק בתחתית. אלא שדורטמונד הראתה היום (שבת) שהיא ממש לא מתכוונת להוריד הילוך במאבק האליפות וניצחה 0:1 את ורדר ברמן. הפער מהבווארים נותר על חמש נקודות, אחרי שבאיירן מינכן המשיכה עם ההתפוצצויות שלה, ומחצה 0:6 את הרטה ברלין האומללה, שמרגישה בוודאי מעט דומה לפ.צ. באזל והופנהיים שהרגישו את נחת זרועה בשבוע האחרון. שלושה פנדלים היו במשחק, ואריאן רובן השלים גם שלושער פרטי כשבאיירן משלימה 20 שערים בשלושת המשחקים האחרונים.

מנשנגלדבאך ניצחה 1:2 בלברקוזן. מי שמאוד הסתבכה בעקבות התוצאות של המחזור היא קייזרסלאוטרן, שתשחק מחר מול שאלקה, אבל ראתה את הפער שלה מהקו האדום גדל כבר לשש נקודות לאחר שפרייבורג ואוגסבורג ניצחו. נירנברג הפסידה 3:1 לוולפסבורג, אלמוג כהן לא שותף.

הופנהיים - שטוטגרט 2:1

משהו רע מאוד עובר על הקבוצה של מרכוס באבל. אם התבוסה המשפילה 7:1 על ידי באיירן מינכן במחזור הקודם נראתה כמו אירוע חד פעמי, התפרקות רגעית, הגיע הערב הפסד נוסף שעלול לסבך את הופנהיים עד מאוד בתחתית. שטוטגרט, שעדיין חולמת על מקום באירופה ונמצאת במומנטום חיובי, לא התחשבה במאמנה לשעבר ועלתה ליתרון כבר בדקה השמינית, כשוודאד איבישביץ' ניצל בישול יפה של חאליד בולארוז וכבש מול האקסית, ממנה הצטרף בינואר. החלוץ הבוסני המצוין השלים צמד בדקה ה-43, שוב מבישול של המגן ההולנדי והפעם עם הראש, ולמרות שהופנהיים היתה לא פחות מסוכנת, היא מצאה עצמה בפיגור 2:0. סיאד סליחוביץ' עוד הצליח לצמק בפנדל בדקה ה-74, אך לא יותר.

דורטמונד - ורדר ברמן 0:1

הקבוצה של יורגן קלופ ממשיכה להראות אופי של ברזל. לאחר שסיימה במחזור שעבר ב-0:0 מאכזב מול אוגסבורג, שקטע רצף של שמונה ניצחונות ליגה רצופים מבחינתה, הצליחה דורטמונד לחזור למסלול הניצחונות עם 0:1 ביתי על ורדר ברמן. שינג'י קגוואה כבש את שער הניצחון והגדיל את הפער של דורטמונד מבאיירן בחזרה לשמונה נקודות.

האלופה עלתה ליתרון מוקדם מאוד כבר בדקה השמינית כשהגבהה של קווין גרוסקרויץ מצאה את אילקאי גונדואן בתוך הרחבה, הקשר הצעיר הוריד נהדר לשינג'י קגוואה שמול שער ריק דחק פנימה את התשיעי שלו בליגה העונה והעלה את דורטמונד ל-0:1. הגלבהשוורצה המשיכו להיראות מצוין והגיעו להרבה הזדמנויות מסוכנות, אך לא היו מספיק חדים כדי להגדיל את היתרון ולסגור סיפור מוקדם.

לברקוזן - מנשנגלדבאך 2:1

הלהיט של הליגה הצליחה להתאושש מהתקופה הלא טובה שעברה עליה עם ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים ברציפות. גם זו בזכות שער ניצחון דרמטי של איגור דה קמארגו בדקה ה-88. למנשנגלדבאך יש כעת 51 נקודות והיא תישאר במקום השלישי גם בתום המחזור הנוכחי. לברקוזן ממשיכה להידרדר ורשמה הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרותת, שהותיר אותה חמישית עם 40 נקודות בלבד.

גלדבאך כבשה את השער היחיד בדקה השביעית כשטעות קשה של דניאל שוואב הותירה את מרקו רויס לבד מול ברנד לנו וקשר נבחרת גרמניה בעט מ-16 מטר עם הפס לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. אבל הקבוצה של לוסיאן פאברה לא הצליחה לשמור על היתרון וספגה שער בדקה ה-75 מרגליו של שטפן קיסלינג, שנמצא בכושר מצוין לאחרונה. בדקה ה-88 הצליח איגור דה קמארגו המושמץ לכבוש את שער הניצחון ולהביא את שלוש הנקודות לגלדבאך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרטה ברלין - באיירן מינכן 6:0

נראה שהבווארים פשוט מצאו את הנוסחה בדרך להצלחה, והם רק יכולים לקוות שהם לא התעוררו מאוחר מדי. אחרי השביעייה לרשת של פ.צ. באזל והשביעייה נגד הופנהיים, באיירן מינכן מצרפת שישייה מכובדת ביותר שמשאירה את הפער שלהם מדורטמונד על חמש נקודות בלבד. שחקניו של יופ היינקס מתאוששים בכך מההפסד ללברקוזן לפני שבועיים, בעוד הרטה ברלין, שממשיכה לשקוע בתחתית, סופגת הפסד מספר 13 העונה שמרחיק אותה מחוף המבטחים.

הקונצרט של באיירן החל בדקה התשיעית עם שער של תומאס מולר אחרי בישול מצוין של פרנק ריברי, ושלוש דקות לאחר מכן אריאן רובן זכה לבישול ממבקיע השער הראשון. הבליץ הבווארי נמשך בדקה ה-19 כשמולר המצוין סחט עבירה ברחבה, השופט פסק על פנדל ורובן זכה לכבוש את השלישי.

נגמר? ממש לא. המחצית השנייה נפתחה בסערה מבחינת באיירן, כשבדקה ה-50 ריברי הוכשל ברחבה, עוד פנדל לאורחים, והפעם מריו גומז סיים עם כדור ברשת. רק דקה עברה, טוני קרוס הצטרף לחגיגה והקונצרט הושלם עם פנדל שלישי בדקה ה-67 כאשר רובן השלים שלושער פרטי.

משחקים נוספים:
אוגסבורג - מיינץ 1:2
לאוגסבורג: יא צו'ל קו (43), סבסטיאן לנגקאמפ (51), למיינץ: סמי אלאגי (36)

נירנברג - וולפסבורג 3:1
לנירנברג: דניאל דידאבי (9), לוולפסבורג: מריו מנדז'וקיץ' (15), פטריק הלמס (25 ו-54)

המבורג - פרייבורג 3:1
להמבורג: איבו איליצ'ביץ' (76), לפרייבורג: יוהנס פלום (20), דניאל קאלג'יורי (44), סדריק מקיאדי (72)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully