וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר חלון ההעברות: פישר ביוסטון, סטיבן ג'קסון בספרס

הלייקרס ויתרו על הרכז הוותיק וצירפו את סשנס. קפטן ג'ק חוזר לטקסס תמורת ג'פרסון. קמבי ברוקטס, ג'ראלד וואלאס בנטס

חלון ההעברות של ה-NBA ננעל הערב (חמישי) עם מבול של טריידים, חלקם הגיעו משום מקום. דוויט הווארד אמנם הודיע שיישאר באורלנדו גם בעונה הבאה עוד לפני הבלגאן הגדול, אך גם זה לא מנע מחלק מקבוצות הליגה להעביר הילוך, ולהביא לנו שלל עסקאות מסקרנות.

העברות

* העסקה המשולשת שהיתה אמורה להביא ללייקרס את מייקל ביזלי לא יצאה בסופו של דבר לפועל, אך בלוס אנג'לס פעלו במהירות וביצעו את הפעולה עליה עבדה בימים האחרונים: צירוף הרכז המחליף של קליבלנד, רמון סשנס. הלייקרס העבירו לקאבס בתמורה את לוק וולטון ובחירת סיבוב ראשון בדראפט 2012, ויקבלו בחזרה גם את הסמול פורוורד הצעיר כריסטיאן איינגה. לסשנס (25, 1.91 מ') שהעמיד בעונה שעברה ממוצעים של 13.3 נקודות ו-5.2 למשחק חוזה עד תום העונה, ואופצייה להאריך את החוזה לעונה נוספת תמורת 4.5 מיליון דולר.

* לא פחות מרתק ודרמטי היה הצעד הבא שביצעה הקבוצה מהוליווד: הלייקרס החליטו לשלוח את הרכז האהוב דרק פישר בצירוף בחירת דראפט ליוסטון, כדי לקבל בחזרה את הפאוור פורוורד ג'ורדן היל. בארצות הברית טוענים כי קובי בריאנט, חברו הטוב של הרכז הוותיק, לא היה מעורב בעסקה ולא ידע עליה עד אשר יצאה לפועל.

פישר, המנהיג הגדול של הלייקרס, משחק העונה הכי מעט מאז עונת 2001/2, ומעמיד את המספרים החלשים ביותר שלו מאז עונותיו הראשונות בליגה: 5.9 נקודות (38% מהשדה, 32% מחוץ לקשת), 2.1 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים ו-1.3 למשחק. ג'ורדן היל, הבחירה השמינית בדראפט 2009, שיחק העונה 14.7 דקות בממוצע עבור הרוקטס, והעמיד ממוצעים של 5 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.

* ממש ברגע האחרון של החלון קיבלנו עוד טרייד משמעותי, ובמרכזו הסנטר של דנבר, ננה, שרק חתם בקיץ על חוזה חדש של 67 מיליון דולר לחמש שנים. השחקן הברזילאי הועבר לוושינגטון תמורת ג'בייל מגי, שחקן הפנים האתלטי והמפוקפק משהו של הוויזארדס, ורוני טוריאף. הקבוצה מעיר הבירה לא עצרה, ודאגה לשלוח גם את ניק יאנג לקליפרס תמורת בריאן קוק בחירת סיבוב שני, ובכך סייעה לקבוצה של בלייק גריפין וכריס פול לאייש את העמדה בה הכי רצו להתחזק: מציאת סקנד-גארד התקפי שמסוגל לשחק לצד CP3.

ניו ג'רזי שלחה את מהמט אוקור, שון וויליאמס ובחירת סיבוב ראשון לפורטלנד, ותקבל בתמורה את הפורוורד הוותיק והאתלטי, ג'ראלד וואלאס.

* עסקה מאוד מעניינת נרקחה בין סן אנטוניו וגולדן סטייט: ריצ'רד ג'פרסון עבר אל הווריירס, בעוד סטיבן ג'קסון, שרק הגיע בעסקת מונטה אליס, שב אל הקבוצה לה עזר לקחת אליפות ב-2003.

* הסנטר הוותיק והמצוין מרכוס קמבי עובר ליוסטון, כשפורטלנד מקבלת בחזרה את בחירות הדראפט המאכזבות האשים ת'אביט, ג'וני פלין ובחירת סיבוב ראשון בדראפט הבא.

* אינדיאנה צירפה את גארד טורונטו ונבחרת ברזיל, ליאנדרו בארבוסה, ותשלח לראפטורס בחירת סיבוב שני בתמורה.

* סם יאנג הועבר מממפיס לפילדלפיה, בתמורה לזכויות על ריקי סאנצ'ס, שנבחר בסיבוב השני של דראפט 2005 ומשחק כעת בארגנטינה.

הטריידים שלא קרו

והיו גם כמה עסקות שלא יצאו לפועל. בראשיתן, הלייקרס היו מאוד קרובים לצרף את מייקל ביזלי בעסקה סיבובית שהיתה שולחת את סטיב בלייק לפורטלנד וג'מאל קרופורד למינסוטה, אך סיכום סופי לא הושג בזמן. הנה מספר שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים לעבור קבוצות, ולבסוף יסיימו את העונה בקבוצותיהן הנוכחיות:

* ריי אלן נשאר בסלטיקס, על אף עניין שגילו בו מספר קבוצות צמרת. בוסטון לא ביצעה אף מהלך בחלון.

* בוסטון, מיאמי, יוסטון ואינדיאנה חשקו בסנטר של ניו אורלינס, כריס קיימן, אך זה נותר בהורנטס, ככל הנראה משום שאף אחת מהקבוצות לא היתה מוכנה להיפרד מבחירת סיבוב ראשון עבור סנטר נבחרת גרמניה.

* בנוסף לג'מאל קרופורד, גם ריימונד פלטון, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לפורטלנד, יישאר בשורות הבלייזרס עד תום העונה.

* ולסיום, סטטיסטיקה מעניינת: שש משמונה הקבוצות הראשונות במזרח (שיקגו, מיאמי, אורלנדו, פילדלפיה, אטלנטה ובוסטון) לא ביצעו אף עסקה. במערב רק שלוש משמונה הראשונות לא היו מעורבות בטרייד (אוקלהומה סיטי, ממפיס ודאלאס).

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully