וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של יניב קטן נפטרה, יחמיץ את הפועל ת”א

11.3.2012 / 15:41

ממכבי חיפה נמסר: ”משתתפים בצערו. אנחנו משפחה ויניב יקבל מאיתנו את כל התמיכה”. בוקולי צפוי לפתוח נגד הפועל ת"א

קפטן מכבי חיפה יניב קטן קיבל היום (ראשון) בשורה קשה: אחותו, הדס, הלכה לעולמה. במכבי חיפה קיבלו גם כן בתדהמה גדולה את ההודעה ומסרו: "אנחנו משתתפים בצערו של יניב קטן". קפטן מכבי חיפה חגג רק בשבוע שעבר 400 הופעות, והוא כמובן לא צפוי ליטול חלק במשחק החשוב מחר נגד הפועל תל אביב. מי שתורגל במקומו בהרכב היום היה גוסטבו בוקולי, שצפוי גם לפתוח נגד הפועל תל אביב.

לפי אתר מכבי חיפה קטן גם נמנה על ארבעת הכובשים הגדולים של מכבי חיפה במשחקים מול הפועל, יחד עם שלמה לוי ז"ל, ג'וני הרדי וסרגיי קנדאורוב שלכל אחד מהם ששה כיבושים. "זה מקרה טראגי. מכבי חיפה זו משפחה וקטן יקבל את כל התמיכה מאיתנו", אמרו במועדון.

גם הפועל חיפה הוציאה היום הודעה רשמית בה היא הביעה את תנחומי המועדון על מותה של אחותו של קטן. גם בית"ר ירושלים הוציאה הודעה דומה. "מועדון הכדורגל בית"ר אלדן ירושלים משתתף בצערו של הקפטן יניב קטן על מות אחותו. אנו שולחים אלת תנחומינו למשפחת קטן".

ההרכב שתורגל: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, עלי עוסמאן; סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, דלה ימפולסקי, אלון תורג'מן; מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully