וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביו: "אחזור מהר וחזק". בריאנט: "בספרד עובדים נכון"

מינסוטה שבורה מהפציעה של ריקי רוביו, שגמר את העונה ויחמיץ את לונדון 2012. לאב: ”הלם”. אדלמן: ”השפיע על הליגה כולה”

מינסוטה עדיין המומה מהפציעה של הרוקי המצוין שלה, ריקי רוביו, שגמר את העונה בעקבות קרע ברצועת הברך ויחמיץ גם את המשחקים האולימפיים. רבים פקפקו ביכולת של הרכז הספרדי להצליח ב-NBA, אבל רוביו, שנבחר חמישי בדראפט אך לא הרשים במיוחד ביורוליג, הגיע בחשש למינסוטה ולאט לאט היה חלק חשוב מהקבוצה המפתיעה שפתחה את העונה בצורה מצוינת.

המספרים של רוביו גרמו לו להיות מועמד לתואר רוקי השנה, עם 10.6 נקודות למשחק (חמישי מבין הרוקי'ז), 8.2 אסיסטים למשחק (ראשון מבין הרוקי'ז), 2.2 חטיפות למשחק (ראשון מבין הרוקי'ז) ו-34.2 דקות למשחק (ראשון מבין הרוקי'ז).

כבר במשחק הראשון בלעדיו מינסוטה לא רק הפסידה לניו אורלינס (31:10) הלילה, אלא גם רשמה 17 איבודי כדור. ריק אדלמן, מאמן הקבוצה, יודע איזו מכה קשה ספגה הקבוצה שלו. "הייתה לו שנה כל כך נפלאה, הייתה לו השפעה כל כך גדולה על הקבוצה שלנו, אפילו על הליגה כולה", אמר ריק אדלמן, "תמיד עצוב לראות שחקן צעיר שסופג מכה כזאת".

רוביו עצמו שמע את כל התודות והחמאות שקיבל אחרי הפציעה, וכתב בטוויטר: "תודה רבה לכולם על התמיכה, אני אחזור מהר, וחזק יותר. יש רק דרך אחת לצאת מזה: להיות חיובי ולחייך".

קווין לאב, חברו במינסוטה, אמר ש"זה הלם מאוד אמוציונלי עבורנו. הוא שחקן שעושה מהלכים מנצחים, הוא ווינר. אנחנו אוהבים שהוא פה לידנו, על המגרש ומחוצה לו. אנחנו מצפים להחלמה מהירה שלו, בתקווה שיעזור לנו בשנה הבאה".

גם פאו גאסול, חברו של רוביו לנבחרת ספרד, הגיב לבשורה אחרי שגם נודע לו שרוביו יחמיץ את האולימפיאדה: "אמרתי לו שהוא חייב להיות סבלני ושיש לו את כל התמיכה שלי. כל מה שהוא ירצה, אהיה שם בשבילו. זה פשוט כואב. קשה להשלים עם זה. כשאני חושב על המצב שלי (השמועות על טרייד וכו'), אין מה להשוות. הדבר הכי חשוב בחיים זה הבריאות".

גם קובי בריאנט החמיא לרוביו, כשאמר ש"הוא קורא את המשחק בצורה מצוינת, הוא סבלני, הוא קיבל יותר ויותר ביטחון וגם שיפר את הזריקה שלו. לא יודע מה הם עושים שם בספרד כדי לפתח שחקנים, אבל הם עושים משהו נכון".

מינסוטה, שנהנתה השנה מחזרה של הקהל אחרי שנים ארוכות שבהן האולם הביתי היה חצי ריק, מכרה השנה כבר בשבעה משחקים את כל הכרטיסים, נתון שלא רשמה בשש השנים האחרונות. "אומנם הוא היה רוקי", אומר ניקולה פקוביץ', "אבל הוא היה מנהיג שלנו בהרבה מאוד מובנים".

מינסוטה נמצאת במקום השמיני, ומריחה העפלה לפלייאוף לראשונה מאז 2004. האם אבדו הסיכויים? הבעלים דייויד קהאן אומר: "אני מאוד אופטימי מהתחרותיות של הקבוצה הזאת, ואני בטוח שנמשיך להילחם לילה אחרי לילה". גם אדלמן טוען ש"אין סיבה שנפסיק לנצח משחקים, אנחנו עדיין במירוץ".

ריקי רוביו הפצוע גמר את העונה. דווין וויד: "הייתה לו עונה מדהימה"

זה התחיל רע: הפסד למינסוטה במשחק הראשון בלי רוביו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully