וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון לשחקנים: "הלו, שכחתם שאתם קבוצת תחתית"

11.3.2012 / 8:14

נשיא מכבי פ"ת שוחח עם השחקנים שטוענים: "הוא מיואש, אין לו כוח לצעוק יותר". גולן: "סף השבירה נמוך". הקבוצה לדין?

הלם מוחלט במכבי פתח תקוה בעקבות ההפסד לבית"ר ירושלים 3:2 אמש (שבת). שחקני הקבוצה מיהרו אמש לעזוב את מתחם חדר ההלבשה בסיום המשחק, ולחלקם הייתה ביקורת גדולה על מה שקורה בקבוצה. הנשיא עמוס לוזון שבמהלך השבוע העביר מסרים למשה סיני בנוגע לחשיבות המשחק, נראה מיואש לאחר המשחק, ואמר למקורביו: "הקבוצה לא טובה, יהיה לנו מאוד קשה להישאר בליגה".

לוזון ירד במחצית למתחם חדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תתעוררו, מה יש לכם? אתם יכולים לחזור למשחק". בסיום העידו השחקנים כי חששו מאוד מהגעה של הנשיא לחדר ההלבשה, אבל זה זרק לחלל האוויר בייאוש: "איך אפשר כל משחק לקבל שני גולים? הלו, שכחתם שאתם קבוצת תחתית? איך אתם עושים את זה לעצמכם?". שחקן בקבוצה אמר: "הוא מיואש לגמרי, אפילו לצעוק עלינו אין לו כוח. המשחק הזה היה חשוב לו. אנחנו רצינו לא פחות, אבל הפתיחה הכניסה אותנו להלם". בסיום המשחק שוחח לוזון עם השופט אלון יפת בחדר השופטים. לוזון שאל את יפת מי אלה האוהדים שפרצו למגרש והאם ניסו לפגוע בו. ייתכן שהמועדון יעמוד לדין בגלל חדירת האוהדים למגרש, בתנאי שהשופט יפת יציין זאת בדו"ח שיגיש הבוקר.

עם החזרה למחצית עמד לוזון מאחורי הספסל של המאמן משה סיני, ניסה לדרבן את השחקנים, ואפילו התערבות של מנהל הקבוצה איציק לוזון לא עזרה. לוזון אמר לשחקנים גם: "דיברתי אתכם לפני שבועיים, קודם חשוב שלא נספוג. תסיימו באפס אפס, תשמרו על שער נקי". שחקן בקבוצה הוסיף: "לפי המצב כרגע, מגיע לנו לרדת ליגה. יש לנו מזל שקבוצות כמו באר שבע וראשון איבדו נקודות במשחקים קריטיים, אחרת כבר היינו עם רגל וחצי בלאומית". שחקני הקבצה קיבלו הודעה בסיום המשחק כי מחר (היום) יחולקו כנראה משכורות חודש ינואר. "הגיע הזמן לקבל גם את משכורות חודש אפריל. בטח נקבל אותה באפריל", אמר אחד השחקנים בסיום.

"אנחנו בתקופה האחרונה תורמים נקודות ליריבות. אי אפשר להתחיל כל משחק במינוס שתיים ואז לרדוף אחרי קבוצות. אנחנו צריכים לחזור מפיגורים כל פעם, להילחם כדי להשיג שוויון, גם ככה סף השבירה נמוך", אמר החלוץ עומר גולן, שמתכונן למפגש מול הפועל עכו, שינעל את הסיבוב השני. "זה לא הזמן לבקר, אלא להיות מלוכדים. יש עוד שבוע עד הפלייאוף, צריך להוציא נקודות ולשפר עמדות. זה לא נראה טוב אחרי הפסדים, אבל זאת ליגה משוגעת, ניצחון אחד ואתה יכול לברוח". עד העובדה שהוא חזר לכבוש בעמדת החלוץ אמר: "התוצאות לא בנויות על אינדיבדואל, כל שחקן צריך להסתכל איך הוא עוזר למועדון הזה להישאר בליגה". היו"ר משה זוארץ נכח שוב במשחק וניסה לדרבן את השחקנים, אך לא יחזור לקבוצה בשלב זה.

צפו במכבי פתח תקוה מפסידה לבית"ר ירושלים 3:2

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully