וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הופסק המשחק בין מכבי באר שבע לאום אל פאחם

בדקה ה-88, ובמצב של 0:1 לאורחים, נשמעה אזעקה בבאר שבע. על פי התקנון: ייערך משחק חוזר. 1:1 בין לוד להפועל ר"ג

הקיזוז קרוב, קרוב מאוד אפילו, בליגה הלאומית. המחזור ה-27, שאחריו יוותרו שלושה נוספים בלבד, ייצא לדרך בסוף השבוע עם שלושה משחקים בשישי, שניים בשבת ועוד השלמה של שלושה נוספים ביום שני. אתמול (שישי) נערך משחק העונה, כשהמוליכה הפועל רמת גן סיימה ב-1:1 אצל השנייה בני לוד. שתי הקבוצות של הרצליה גם כן היו בפעולה. הפועל חטפה על הראש, 4:0 ביתי מסקציה נס ציונה ואילו מכבי השיגה 0:1 יפה בחוץ על הכח עמידר רמת גן. היום, מכבי באר שבע קיבלה אישור לשחק למרות המצב הביטחוני, אך משחקה מול מכבי אום אל פאחם הופסק בדקה ה-88 (כשהתוצאה 1:0 לאום אל פאחם) בעקבות אזעקה שנשמעה בעיר. על פי התקנון, ייערך משחק חוזר שיחל מ-0:0. אחי נצרת הופתעה בביתה עם הפסד 3:1 לבית"ר תל אביב רמלה.

משחקי שישי

בני לוד - הפועל רמת גן 1:1

משחק העונה בליגה הלאומית ענה על כל הציפיות, עם קצב מעולה, דרמה גדולה ורמה שבהחלט לא הייתה מביישת את מרכז הטבלה ומעלה גם בליגת העל. אחרי 90 דקות מותחות ומרתקות, רצף ששת הניצחונות של האורדונים נקטע, אבל הם לפחות לא הפסידו מבחינתם, בטח לאחר שהעבירו דקות ארוכות בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של אדריאן פרננדס בדקה ה-56, בצהוב שני גבולי ביותר. פרננדס היה גם זה שהעלה את האורחים ליתרון, עם פנדל מפוקפק בדקה ה-34, לאחר שגם שער חוקי שלו נפסל בדקה ה-18. את השוויון המיידי השיג מוחמד קבהא הותיק בנגיחה מכדור חופשי, שלוש דקות בלבד אחרי השער של פרננדס. הפער בין הקבוצות בצמרת נותר חמש נקודות.

הפועל הרצליה - סקציה נס ציונה 4:0

זה היה אמור להיות קרב תחתית לוהט, אבל בפועל זו הפכה להצגה במעמד צד אחד בלבד, אחרי שהסקציה התעללה במארחת ואולי חרצה את גורלה לשוב לליגה השלישית בסיום העונה. מעוז סמיה כבש ראשון בדקה התשיעית ואז החלה החגיגה הפרטית של מור שקד, שתוך 15 דקות במחצית השנייה (47, 49, 62), פירק את הרצליה בדרך לניצחון גדול. הסקציה שומרת על מאזן מושלם במשחקי החוץ מול הפועל הרצליה, משלימה שתיים משתיים מול ההרצליאניות אחרי הניצחון על מכבי בשבוע שעבר ומתרחקת מהתחתית.

הכח עמידר רמת גן - מכבי הרצליה 1:0

הכח בכושר נורא והיא לא ניצחה כבר חודשיים. הסגולים קיוו להתאושש בבית מול היריבה משיפולי הצמרת, אבל ידין זריס חשב אחרת ושלח פנדל מוצלח פנימה בדקה ה-14, אחרי הכשלה על תום מונד. שלוש נקודות חשובות להרצליה במאבק להישאר בצמרת, הכח בצרות גדולות.

משחקי שבת

מכבי באר שבע - אום אל פאחם 1:0 (הופסק בדקה ה-88)

בצל ההסלמה במצב הביטחוני בדרום, מכבי באר שבע קיבלה אישור לקיים את המשחק, שכן לא מדובר באירוע של מעל 500 איש. אום אל פאחם כבר צעדה לעבר ניצחון נוסף והוליכה 0:1, אבל אזעקה שנשמעה בעיר גרמה להפסקתו למשך כחצי שעה ולעצירתו בדקה ה-88. על פי תקנון ההתאחדות, ייערך משחק חוזר שיחל מתחילתו.

אחי נצרת - בית"ר תל אביב רמלה 3:1

בנצרת קיוו להתאושש מההפסד הכואב בדקה ה-90 להפועל רמת גן בשבוע שעבר ולצמק את הפער מהפסגה אחרי התיקו במשחק העונה, אבל לצערם הם פגשו את הקבוצה אולי הכי חמה בליגה היום, שהגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים בהם כבשה עשרה שערים. אלירן חודדה העלה את נצרת ליתרון בדקה ה-29 וזו הייתה גם תוצאת המחצית, אבל 45 הדקות הבאות היו שייכות לאורחים, שנהנו מפנדל של מור גולן בדקה ה-50, שער של עומרי כהן בדקה ה-65 ועוד אחד של איציק אבושדיד, שנמצא בכושר נפלא והרשית בדקה ה-78.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully