וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "לא נראה עוד שחקן כמו מסי בחיים הללו"

עולם הכדורגל מריע לכוכב ברצלונה אחרי החמישייה שכבש. רוני: "השחקן הטוב אי פעם". בניון: "כובש מתי שהוא רוצה"

ואוו. איזה ערב ענק, בעצם עוד ערב ענק של ליאונל מסי. הגאון הארגנטינאי כבש חמישייה, הפך לראשון בליגת האלופות (במתכונתה הנוכחית) שכובש כל כך הרבה שערים במשחק אחד והוביל את ברצלונה ל-1:7 על לברקוזן ו-2:10 בסיכום המפגשים ולרבע גמר ליגת האלופות. אלופת אירופה ממשיכה בדרכה לנסות ולשמור על התואר ולהפוך לקבוצה הראשונה אי פעם שזוכה שנתיים ברציפות בליגת האלופות מאז הקמתה.

על לברקוזן חבל להרחיב את הדיבור. הקבוצה של רובין דוט, שרק לפני ארבעה ימים ניצחה 0:2 את באיירן מינכן, נראתה רע מאוד ותנסה לפחות לסיים במקום הרביעי בגרמניה כדי להגיע למפעל גם בעונה הבאה. גם מזה הם די רחוקים כרגע. אגב, זו הייתה חמישייה מספר 11 בתולדות גביע האלופות וראשונה מאז 1979/80, אז עשה את זה סורן לרבי מאייאקס.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
תמציאו לו שיא והוא כבר ישבור אותו. מסי/רויטרס

גיבור הערב, ליאונל מסי אמר בסיום: "זה יפה וכיף לכבוש חמישה שערים, אבל הכי חשוב שניצחנו. זה מה שרצינו, אנחנו עכשיו ברבע הגמר ועשינו את זה בצורה מרשימה. אני לא זוכר מתי הבקעתי חמישייה, אני מאושר מאוד". כשנשאל לגבי הסיכויים של ברצלונה לזכות גם באליפות, על אף שריאל מדריד מוליכה עליה ב-10 נקודות, ענה הארגנטינאי בדיפלומטיות: "אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה שאפשר בליגת האלופות, יש לנו עוד את גמר הגביע שמחכה לנו ובליגה יהיה לנו כבר קשה, אבל נמשיך לשחק עד הסוף. בכל מקרה, בהמשך ליגת האלופות יהיה קשה מאוד כי הקבוצות שהגיעו עד לשלבים האלה הן קבוצות חזקות מאוד".

פפ גווארדיולה אמר על מסי: "לא אני ולא אתם תראו עוד שחקן כמוהו בחיים. היינו עדים לאחד מהלילות המיוחדים שלו. זו מתנה ואני תמיד אוכל להגיד שאימנתי אותו. הקרדיט היחיד שמגיע לי הוא על כך שאני שם אותו בהרכב ומבקש מהשחקנים למסור לו את הכדור. אחר כך המשימה שלנו הושלמה".

מי שהגיב על הערב הענק של מסי היה חלוץ מנצ'סטר יונייטד ווין רוני, שכתב בחשבון הטוויטר שלו: "מסי הוא פשוט בדיחה. בשבילי הוא השחקן הכי טוב אי פעם". גם יוסי בניון צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מסי יכול לכבוש מתי שהוא רוצה. איזה שחקן". גם חברו לארסנל ג'ק ווילשר צייץ בטוויטר: "תענוג לצפות בשחקן הזה... מסי".

כריסטיאן טייו אמר בסיום: "אני מאוד שמח על הניצחון, שיחקנו טוב ולעשות הופעת בכורה בליגת האלופות עם שני שערים זה משהו מדהים. אני מהיר ומנצל את זה. אני רוצה להודות לגווארדיולה, על הביטחון שהוא נותן לי". סרחיו בוסקטס הוסיף: "שלטנו בצורה מושלמת כל המשחק, היינו רגועים. אנחנו משחקים בשביל לכבוש, בשביל זה הקהל מגיע למגרש. יהיה קשה לנצח מול כל קבוצה, למרות שחלק מהגדולות כבר עפו. לאפואל ניקוסיה מגיעות מחמאות על העלייה שלהם".


קשר לברקוזן סימון רולפס נשמע שבור ואמר: "קשה לי למצוא מילים. רצינו לשחק בצורה יותר התקפית מאשר במשחק הראשון וברצלונה הענישה אותנו. התוצאה פוגעת בנו מאוד, אבל הקבוצה הזו משחקת בליגה משל עצמה. אם הכל יילך כצפוי, הם יזכו בליגת האלופות גם השנה. התוצאה נובעת מהאיכות של היריבה, אבל ביצענו בעצמנו כמה טעויות קשות. ליגת האלופות מאחורינו, אבל נתרכז בבונדסליגה כדי לחזור לליגת האלופות גם בשנה הבאה".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully