וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 3:2 לבילבאו

הבאסקים רשמו ניצחון ראשון על אדמת אנגליה. רוני כבש צמד, יורנטה, דה מרכוס ומוניאנין כבשו לאורחת. הפסד גם לסיטי

מי שחשב שראינו השבוע כבר הכל בליגת האלופות, התבדה ובגדול הערב (חמישי) כשגם הליגה האירופית סיפקה כמה סיפורים גדולים וסנסציות מרשימות. אתלטיק בילבאו הדהימה באולד טראפורד את מנצ'סטר יונייטד, כשניצחה אותה 2:3. גם היריבה העירונית של השדים האדומים, מנצ'סטר סיטי, הפסידה. היא נוצחה 1:0 על ידי ספורטינג ליסבון בחוץ. ולנסיה הובילה כבר 0:4 את פ.ס.וו, שהצליחה לחזור ולהפסיד 4:2 בלבד. אתלטיקו מדריד ניצחה 1:3 את בשיקטאש, טוונטה גברה 0:1 על שאלקה ואילו אולימפיאקוס הייתה קבוצת החוץ היחידה שניצחה בסדרת המשחקים המוקדמת, עם 0:1 בחרקוב על מטאליסט. סטנדרד ליאז' והאנובר נפרדו ב-2:2, שכולו ניצחון של הגרמנים. אלקמאר הרשימה עם 0:2 על אודינזה.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים עם פרננדו יורנטה (במרכז). Jon Super, AP
הדהימו את אולד טראפורד. שחקני בילבאו חוגגים/AP, Jon Super

ספורטינג ליסבון - מנצ'סטר סיטי 0:1

אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מנצ'סטר סיטי הגאה קפצה לביקור בליסבון והופתעה בידי ספורטינג. בסיבוב הקודם התגברו הסיטיזס על פורטו עם צמד ניצחונות, אך המיליונרים נתקלו הפעם במשחק הקרבה של היריבה הפורטוגלית ובסופו של דבר ירדו מנוצחים. קולו טורה לא הצליח להעלות את סיטי ליתרון מוקדם במחצית הראשונה, וכך ספורטינג נותרה במשחק ומצאה את התהילה לאחר ההפסקה. שנדאו הבקיע עם העקב בדקה ה-51 את שערו הראשון במדי ספורטינג, שהפך גם לשער הניצחון המפתיע של הירוקים במשחקם ה-250 באירופה. סיטי לא השכילה להשוות (מריו באלוטלי היה קרוב עם נגיחה למשקוף, סרחיו אגוארו החמיץ מקרוב) ולומדת על בשרה שהליגה האירופית היא לאו דווקא טיול מהנה. אין ספק, יהיה חם בגומלין.

דקה 12: אחרי עצירה אחת של ג'ו הארט לבעיטה של ז'ואאו פריירה, מנצ'סטר סיטי זכתה בקרן בצד השני. קולו טורה התרומם ונגח מצוין מחמישה מטרים, אבל רוי פטריסיו הדף עם הרגל.

דקה 51: גול! הארט הדף לא טוב בעיטה חופשית של מתיאס פרננדס, ועל הריבאונד עט שנדאו, שבניסיון שני הבקיע עם העקב. שער בכורה לברזילאי במדי ספורטינג, שמוליכה 0:1.

דקה 63: זה צריך היה להיות השני של ספורטינג. ריקי ואן וולפסווינקל קיבל כדור כשהוא לבד מול הארט, אך בעט חלש והשוער הדף.

דקה 87: סילבה הגביה קרן מצד שמאל, מריו באלוטלי המחליף נע אחורה ונגח חזק למשקוף.

אתלטיקו מדריד - בשיקטאש 1:3

זוכת הליגה האירופית מ-2009/10 רוצה שוב למצוא נחמה במפעל, ובקצב הזה היא עוד עשויה למצוא אותה. אתלטיקו מדריד, למרות חמשת משחקי הליגה האחרונים בהם לא ניצחה, סיפקה הצגה גדולה לאוהדיה במחצית הראשונה בוויסנטה קלדרון. הטורקים הציגו משחק הגנה שערורייתי והוציאו שלושה כדורים מהרשת תוך 14 דקות במחצית הראשונה, אך למזלם סימאו הבקיע שער חוץ מרהיב לרשת קבוצתו לשעבר והותיר סיכוי לגומלין. אדוארדו סאלביו הארגנטינאי כיכב עם צמד, אדריאן חתם עם מבצע אישי מרשים ורק החמצות של רדאמל פלקאו מנעו תבוסה גדולה יותר.

דקה 24: גול! אחרי רצף החטאות של המארחים, אדוארדו סאלביו קיבל כדור ארוך בצד ימין, עבר בקלות את ולי קבלאק ומול השוער בעט פנימה. 0:1 לאתלטיקו מדריד.

דקה 28: גול! החגיגה הפרטית של סאלביו נמשכת. הארגנטינאי נהנה ממסירת עומק פנטסטית של קוקה ומול השוער סנק גונן הקפיץ באלגנטיות אל הרשת. 0:2 לאתלטיקו.

דקה 37: גול! אתלטיקו דורסת. אדריאן ניצל איבוד כדור אומלל של נסיפ אויסאל, ראה את ההגנה החלשה של בשיקטאש נעה לכיוון פלקאו, עבר בין ארבעה שחקנים וסיים עם טיל למשקוף ופנימה. 0:3 לאתלטיקו.

דקה 53: גול! דווקא שחקן אתלטיקו לשעבר הוא זה שמחזיר את בשיקטאש לעניינים. סימאו הניף את הרגל מ-18 מטרים וירה כדור קשתי לחיבורים של טיבו קורטואה. שער נהדר של הפורטוגלי, רק 1:3 לאתלטיקו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טוונטה - שאלקה 0:1

סטיב מקלארן ושחקניו המשיכו בהתלהבות שאפיינה אותם ב-2:6 הבלתי נשכח על איינדהובן בליגה, והשיגו ניצחון יוקרתי גם על שאלקה המדשדשת. הגרמנים הופיעו ללא קלאס יאן הונטלאר והתמקדו בעבודת ההגנה, כשבמחצית הראשונה החזיקו מעמד מול אולה ג'ון המצוין. בדקה ה-61 נחלץ השופט קרייג תומסון לעזרת טוונטה, כששרק לפנדל שלא היה ואף הרחיק את ג'ואל מאטיפ הקמרוני. לוק דה יונג אמר תודה וכבש מהנקודה הלבנה את שער הניצחון, שמעניק להולנדים יתרון קל לקראת הגומלין בשבוע הבא.

דקה 61: גול! ג'ואל מאטיפ הואשם כי הכשיל ברחבה את לוק דה יונג, כשלמעשה החלוץ ההולנדי התבלבל ברגליים ונפל. השופט הורה על הנקודה הלבנה והוסיף חטא על פשע כשהרחיק את מאטיפ. דה יונג לא נכשל מהנקודה הלבנה. 0:1 לטוונטה.

מטאליסט חרקוב - אולימפיאקוס 1:0

עם 23 שערים בשמונה משחקים עד כה בליגה האירופית, אוהדי מטאליסט חרקוב האמינו כי גם אולימפיאקוס תתבטל בפניהם בדרך להמשך המסע האירופי. אלא שהיוונים הקשוחים, שספגו שער אחד בלבד בארבעת משחקיהם הקודמים במפעל, ידעו לעקוץ פעם אחת ולנקום במטאליסט על ההפסד הדרמטי משלב הבתים של גביע אופ"א 2008/9. דויד פוסטר ניצל טעות בהגנה כדי להכריע את המשחק בדקה ה-51, ואולימפיאקוס תחזור ליוון עם מקדמה משמעותית. מטאליסט תגיע לגומלין ללא אדמאר, שהורחק לקראת הסיום.

דקה 50: גול! מטאליסט הייתה טובה יותר, אבל טעות אחת עלתה לה ביוקר. קווין מירלאס הגביה משמאל, מרקו טורסיגליירי כשל בהרחקה והספרדי דויד פוסטר כבש מקרוב. 0:1 למטאליסט.

דקה 82: כרטיס אדום! אדמאר נכנס לתיקול קשה עם יאניס מניאטיס, פגע בו בצורה גסה והורחק. מטאליסט ב-10 שחקנים.

מנצ'סטר יונייטד - אתלטיק בילבאו 3:2

העונה האירופית הרעה שעוברת על השדים האדומים נמשכה, כשהפעם הם הפסידו 3:2 לקבוצה הבאסקית ועוד באולד טראפורד. כדי להבין את גודל ההפתעה צריך לציין כי לבילבאו זהו ביקור שמיני באנגליה של בילבאו וניצחון ראשון. עוד נתון מעניין מראה שבילבאו בעטה 23 בעיטות לשער, יותר מאשר כל קבוצה אחרת ששיחקה נגד יונייטד השנה. אבל עם כל הכבוד להופעה הנהדרת של האורחת, יש לבוא בטענות גם לשדים האדומים שנראו רע מאוד, עד שנאני נכנס והכניס קצת התלהבות להתקפה שלה. כך יהיה לה קשה להגיע רחוק במפעל הזה. האמת? עם איך שהשחקנים שלה נראו הערב, לא בטוח שזה אכפת להם כל כך.

דקה 22: גול! דווקא אחרי דקות טובות של האורחת, ביצעו גיגס והרננדס דאבל פס, שנגמר בבעיטה מצוינת של המקסיקני, גורקה הדף לא טוב ורוני הגיע ראשון ודחק פנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 33: סוסאטה קיבל מסירת עומק נהדרת, גבר על אבאנס וניסה להקפיץ מעל דה חאה, אבל הכדור הלך החוצה.

דקה 44: גול! יורנטה העביר ימינה לסוסאטה, שהגביה לו בחזרה והחלוץ התמיר נגח נהדר פנימה. 1:1.

דקה 72: גול! הקפצה נהדרת של הררה מצאה את דה מרכוס, שבעט בסיבוב מהאוויר לפינה והקפיץ את 7,000 הבאקסים שהגיעו לאולד טראפורד. 1:2 לבילבאו. השער היה צריך להיפסל בשל נבדל של דה מרכוס.

דקה 90: גול! כדור ארוך של הגנת בילבאו, הגיעה אחרי טעות קשה בהגנת יונייטד לדה מרכוס, שבעט חזק, דה חאה הדף, אך מוניאנין הגיע ראשון ובעט לחיבורים. 1:3 מדהים לבילבאו.

ולנסיה - פ.ס.וו איינדהובן 2:4

אמנם העטלפים רשמו ניצחון, אפילו די מרשים, אבל הם בהחלט יכולים הרגיש תחושת החמצה די כבשה הערב. ולנסיה ניצלה את ההגנה הפריכה של ההולנדים והובילה כבר 0:4 קל מאוד, אך שערים של טויבונן בדקה ה-83 ווינאלדום בדקה ה-90 סידרו לאורחת הפסד צנוע יחסית של 4:2 והשאיר לה תקווה לגומלין. הקבוצה של אונאי אמרי עוד עלולה לבכות על הטעויות שביצעה לקראת הסיום.

דקה 11: גול! פבלו הרננדס פרץ נהדר באגף שמאל והקפיץ לרחבה, שם המתין ויקטור רואיס, שנגח מקרוב פנימה את ה-0:1 של ולנסיה.

דקה 13: גול! ברגאן פרץ מאגף ימין, עבר שלושה שומרים ויישר למרכז, לשם הגיע רוברטו סולדאדו, שדחק מקרוב פנימה. 0:2 לוולנסיה.

דקה 43: גול! סטרוטמן הכשיל ברחבה את ג'ונאס. סולדאדו לקח את הפנדל ובעט נהדר פנימה את ה-0:3 של ולנסיה.

דקה 56: גול! טעות קשה בהגנת האורחת נגמרה במסירת עומק של דניאל פארחו לפאבלו פיאטי, שבעט פנימה. 0:4 לוולנסיה.

דקה 83: גול! מתאיו ביצע עבירה מיותרת לחלוטין על סטרוטמן בתוך הרחבה. טויבונן בעט את הפנדל פנימה וצימק ל-4:1.

דקה 90: גול! לביאד הגביה מאגף ימין ו-וינאלדום הגיע ראשון ודחק מקרוב פנימה את ה-2:4.

סטנדרד ליאז' - האנובר 2:2

הקבוצה של מירקו סלומקה אמנם לא ניצחה, אבל סיימה בתיקו שכולו ניצחון מבחינתה. שטינדל העלה את האנובר ליתרון, אך בוינס וצ'יטה השלימו מהפך. מאמה בירם דיוף סיים את הערב עם ידו על העליונה כשכבש בדקה ה-56 את השער האחרון במשחק וסידר למדורגת שביעית בליגה הגרמנית תוצאת חוץ נהדרת ומקדמה לא רעה לקראת הגומלין. רמי גרשון לא שותף אצל המארחת.

דקה 22: גול! ראוש הוכשל ברחבה על ידי קאנו. שטינדל בעט את הפנדל נהדר פנימה. 0:1 להאנובר.

דקה 27: גול! צ'יטה פרץ באגף ימין, עבר שני שחקנים ויישר למרכז, שם המתין בוינס שבעט בנגיעה אחת פנימה. 1:1.

דקה 30: גול! קרן של גקפה מצאה את צ'יטה בפינה הקרובה והוא נגח בצורה נהדרת פנימה. 1:2 לסטנדרד ליאז'.

דקה 56: גול! יא קונאן קיבל מסירת עומק באגף ימין ויישר למרכז, שם המתין מאמה בירם דיוף, שדחק מקרוב פנימה. 2:2.

אלקמאר - אודינזה 0:2

מוליכת הטבלה ההולנדית הראתה שהיא ממש לא קוטלת קנים והצליחה לרשום ניצחון מרשים במיוחד על הקבוצה האיטלקית החזקה, שנמצאת במקום הרביעי בסרייה A. אודינזה מבחינתה המשיכה ביכולת המאכזבת לאחר ה-0:0 מול אטאלנטה במחזור האחרון. מי שבלט מעל כולם היה ג'וזי אלטידור הצעיר והמצוין, שהוביל את שני המהלכים שהסתיימו בשערים אצל המארחת, אותם כבשו מרטנס ופלקנבורג. יתרון משמעותי לאלקמאר לקראת הגומלין.

דקה 63: גול! מרטנס העביר מסירת רוחב לאלטידור, שהחזיר לו ומרטנס בעט בנגיעה מקרוב פנימה. 0:1 לאלקמאר.

דקה 84: גול! אלטידור העביר מסירת רוחב, שעברה דרך הולמן והגיעה לפלקנבורג, שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:2.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully