וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "בית"ר תגיע באטרף. זה משחק על ההישארות"

4.3.2012 / 8:40

אכזבה במכבי פתח תקוה, שמתכוננת למשחק עונה. גולן: "אנחנו תורמים נקודות ליריבות". זוארץ שוב מעורב, לא בתפקיד רשמי

אכזבה גדולה נרשמה אמש (שבת) במכבי פתח תקוה בעקבות איבוד הניצחון בבלומפילד מול בני יהודה (2:2). "עבדנו קשה כדי להשלים את המהפך, הזה וטעות אחת עשתה לנו חיים קשים. הניצחון הזה ברח לנו מהידיים", אמרו בקבוצה.

עומר גולן, שהבקיע בשני הניצחונות האחרונים של פתח תקוה מול בני יהודה, הוסב לעמדת החלוץ לאחר הפציעה של טל בן חיים, שייבדק מחר בעקבות העובדה שנפצע לקראת סיום המחצית כשקיבל מכה חזקה בקרסול כתוצאה מתיקול של חסן אבו זייד. השוער רובי לבקוביץ' הציג יכולת טובה ועשוי להישאר בין הקורות במשחק הגורלי מול בית"ר ירושלים, גם אם לירן שטראובר יהיה כשיר.

"מעכשיו צריך להתכונן למשחק העונה בתחתית", אמרו אתמול במועדון. "אם ננצח, נפתח עליהם פער שיגדיל מאוד את הסיכויים להישאר בליגה. ברור לנו שהם יבואו באטרף, זה משחק על ההישארות".

"לצערנו, בשבועות האחרונים אנחנו תורמים נקודות לקבוצות אחרות", אמר החלוץ עומר גולן. אפשר לצאת מעודדים מהמחצית הראשונה, שיחקנו טוב מאוד, כמו שקבוצה צריכה לשחק אבל לצערנו, בכל שבוע אנחנו מחזירים קבוצות לחיים מטעויות שלנו. צריך לתקן את זה, אין לנו זמן כדי לבכות על מה שקרה".

על תוצאות התחתית במחזור האחרון (באר שבע, הפועל חיפה, בית"ר ירושלים וראשון לציון ניצחו) אמר: "אפשר לראות שכולן נלחמות בשיניים, אבל צריך לזכור שבפלייאוף הכל תלוי בנו. יש לנו עוד שני משחקים עד אז ונקווה לשפר עמדות ולהגיע מוכנים". בשני הניצחונות האחרונים מול הזהובים גולן כבש, אתמול הוא הוסב לעמדת החלוץ ועשה זאת שוב. "אני שמח שאחרי הרבה זמן כבשתי, במיוחד כשעשיתי הסבה לתפקיד המקורי שלי, אני יכול רק להצטער שאיבדנו שתי נקודות חשובות". פרט למשחק מול בית"ר ירושלים, לקבוצה ממתין במחזור שינעל את הסיבוב השני משחק חוץ בעכו.

עוד לפני המשחק, הנשיא עמוס לוזון נכנס לחדר ההלבשה וניסה לעודד את השחקנים. במחצית נכנס לוזון שוב לחדר ההלבשה. גם היו"ר לשעבר משה זוארץ שוחח עם השחקנים. במועדון העריכו אתמול שזוארץ יחזור להיות מעורב בקבוצה, אך לא בתפקיד רשמי אלא יתרום מניסיונו לשחקנים במאבקי התחתית. משכורות חודש ינואר עד לא חולקו ובקרב השחקנים מעריכים שהם יחולקו באימון שייערך בשעות הצהריים.

מכבי פתח תקוה נפרדה ב-2:2 דרמטי מול בני יהודה

משה סיני: "ההחמצות עלו ביוקר. לא יהיה קל להישאר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully