וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהן ה"הוכחות" החדשות לחזרתו של מוריניו לאנגליה?

מאמן ריאל מדריד התעניין ביום שלישי בבית למכירה בלונדון, כשגם בתו צפוייה לעבור לשם. ריאל השיגה עוד יתרון על בארסה

כלי תקשורת בספרד ובאנגליה, פרסמו ידיעות שהופכות את השמועות על חזרתו של ז'וזה מוריניו לאנגליה, להגיוניות מאוד. לפי הידיעות, מאמן ריאל מדריד נצפה אתמול (שלישי) בלונדון כשהוא מסתכל על בית למכירה. המסקנות של הידיעות, לפי אותם כלי תקשורת, הן שמוריניו מתקרב לחתימה בצ'לסי או טוטנהאם לקראת העונה הבאה.

הידיעות האחרונות מצטרפות לפרסומים בחודש האחרון, כשהתכנית הספרדית "פונטו פלוטה" פרסמה שמוריניו יעזוב את ריאל מדריד ביוני, וה"סנדיי טיימס" פרסם שמוריניו החליט לחזור לפרמיירליג בעונה הבאה. לעומת זאת, לפי דיווחים ב"אס" וב-BBC, הסיבה שמוריניו ראה בית באנגליה הייתה בגלל מעברה של בתו לצורך לימודים בלונדון בשנה הבאה.

עם זאת, באתרים שונים באירופה מצויין כי מעמדו של ריאל מדריד רק התחזק בתקופה האחרונה לאור מצבם הטוב של הבלאנקוס, שפתחו פער של 10 נקודות על פני ברצלונה בקרב על האליפות בספרד.

בעניין הקרב על האליפות בליגה הספרדית, היום פורסם לוח המשחקים לחמשת המחזורים הקרובים. מה שמשותף לכל המחזורים האלה הוא שברצלונה תשחק בימי שבת וריאל מדריד בימי ראשון. מדובר למעשה בסוג של יתרון מנטלי עבור הבלאנקוס, שידעו בכל מחזור בחודש הקרוב מה עליהם לעשות כדי לשמור על הפער מיריבתם או להגדיל אותו.

איך עיצבן מוריניו את ארגוני ההומואים והלסביות?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully