וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל צפויה לארח את אסטוניה ברוממה החדש

הנבחרת עשויה לחנוך את האולם בחיפה, ניסיון להחליף ביתיות עם סלובקיה. ג'ורדן פארמר עדיין לא מחזיק באזרחות ישראלית

איגוד הכדורסל בחן לאחרונה את האפשרויות לאירוח המשחק של נבחרת ישראל נגד אסטוניה במסגרת מוקדמות היורובאסקט, שייערך ב-18 לאוגוסט. כעת מסתמן שהמשחק יחנוך את אולם רוממה החדש בחיפה, ששופץ בשנתיים האחרונות לכ-5,000 מקומות.

כזכור, לאחר הגרלת מוקדמות היורובאסקט בחודש דצמבר גילו באיגוד הכדורסל כי לא יוכלו לארח באולם ביד אליהו את שני המשחקים הראשונים מול נבחרות אסטוניה וסלובקיה בשל העובדה שמופע הקרקס, "סירק דה סוליי", שהוזמן מראש, נקבע על תאריכים אלו.

לכן באיגוד גם פועלים זה זמן רב מול האיגוד הסלובקי בניסיון להחליף ביתיות. הסיבה היא שהמשחק מול סלובקיה נקבע ל-24 באוגוסט, יום שישי, ובאיגוד הכדורסל, כמו גם בהתאחדות לכדורגל, מעוניינים לשמור את השבת ולא לקיים את המשחק בישראל בשעות הערב. במידה שהסלובקים לא יסכימו להחלפת ביתיות, מסתמן כי המשחק יועבר לשעות הצהריים.

לאחר הפרסום בוואלה! ספורט על רצון ראשי האיגוד, וביניהם אבנר קופל, לראות את ג'ורדן פארמר במדים הלאומיים, והטיסה של קופל באמצע החודש הבא לניו ג'רזי על מנת לשוחח ולראות את השחקן בפעולה, התברר כי השחקן עדיין לא מחזיק באזרחות ישראלית, לאחר ששיחק במכבי תל אביב על תקן זר, מה שעלול ליצור בעיות בתהליך. בסביבת האיגוד מעריכים כי לא תהיה בעיה להשיג לפארמר אזרחות מאחר שהוא יהודי, אך מקווים כי התהליך יחל בהקדם על מנת לא להיכנס ללוח זמנים צפוף בנושא זה.

איגוד הכדורסל: "פארמר לנבחרת? האיתותים ממנו חיוביים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully