וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "הייתי מחליף כל תואר אישי בזכיה במונדיאל"

כוכב נבחרת ארגנטינה מתכונן למשחק מול שוויץ ומספר: "הלוואי ואזכה להתאמן אצל ביילסה. אגמור את הקריירה בניואלס"

ליאונל מסי הגיע עם נבחרת ארגנטינה למשחק הידידות מול שוויץ מחר (רביעי), ובראיון לתחנת רדיו מקומית הביע פעם נוספת את רצונו הגדול להוליך את האלביסלסטה לתואר החשוב מכולם: זכיה במונדיאל. "מאז שאני ילד אני חולם על הנפת הגביע העולמי. הייתי מחליף את כדור הזהב או כל תואר אישי כדי לזכות במונדיאל 2014 בברזיל. יש לי הרגשה שיום אחד עוד אזכה בתואר הזה", אמר כוכב ברצלונה.

מסי אף הוסיף כי השבתו של חואן רומן ריקלמה הוותיק לסגל יהיה רעיון "טוב מאוד", והתייחס גם לחברו לנבחרת קרלוס טבס, שחוזר לאט לאט לכושר: "מעולם לא היתה לי בעיה עם אף אחד בסגל, ואני שמח מהמצב הנוכחי שלו. אני מקווה שהוא יוכל לחזור לעניינים ולשחק כמה שיותר מהר". ארגנטינאי נוסף שקיבל מהכוכב הגדול שבחים הוא מארסלו ביילסה, מאמן אתלטיק בילבאו שהוזכר כמועמד להחליף את פפ גווארדיולה בברצלונה, אם וכאשר זה יחליט לעזוב: "הלוואי שאזכה להתאמן אצלו יום אחד. הרבה אנשים אומרים שהסגנון שלו דומה לזה של פפ".

כוכב ברצלונה הסכים עם מאמנו הנוכחי, שאמר אמש שסגירת הפער מריאל מדריד תהיה משימה מאוד קשה: "יהיה מאוד קשה לקחת אליפות, כי ריאל מאוד חזקה, אבל אין לנו מה לעשות מלבד להילחם עד הרגע האחרון".

לבסוף, נשאל מסי האם יבחר לסיים את הקריירה בארגנטינה, ואמר: "כן, אחזור, אבל אני רק בן 25 ולא חושב על הדברים האלה. ברור שמאוד אשמח לשחק בניואלס אולד בויס ברוסאריו, זה הבית שלי".

* בינתיים נבחרת ברזיל מתכוננת למשחק הידידות שלה מול בוסניה, וכוכב הסלסאו ניימאר נשאל על ידי התקשורת הברזילאית "כמה פעמים בשעות האחרונות דני אלבס המליץ לך לעבור לברצלונה?". ניימאר חייך, ואמר: "הרבה, הרבה".

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully